4/09/2013

Viimeaikoina olen...

Käynyt Flamessa syömässäfaketattoos 045
Viime perjantaina juhlistettiin Antonin syntymäpäiviä hyvän leffan ja maukkaan ruoan merkeissä. Käytiin katsomassa The Host ja meillä oli pöytävaraus Flamessa kello 21.00 alkaen. Flame oli mulle aivan uusi tulokas, mutta se teki muhun vaikutuksen; ensinnäkin henkilökunta oli todella mukavaa väkeä ja paikka oli tosi viihtysä. Mä päätin kokeilla paikan hampurilaisia (mikä siinä aina on, että kun tulee uuteen paikkaan päätyy tylsiin hampurilaisiin?:D) ja valitsin perinteisen amerikkalaistyylisen hampurilaisen, American Classicin, jolle hintaa tuli vajaat 16€. Me jouduttiin odottamaan ruokia 45 minuuttia, koska tarjoilija oli tehnyt jonkun sekaannuksen, mutta saatiin siitä hyvästä toiset ilmaset juomat (minä tietysti lonkero linjalla ja Anton kaljalla haha). Ruoka oli täyttävää ja ranut aivan mahtavia; niin ihanan rapeita. Sieltä sitten siirryttiin vielä parille Passioniin näkemään kavereita.

Tehnyt kirppislöytöjä
kirppis 045
Monkin villapusero 1€ / Rut m.fl.:n tunika 5€
2013-04-08 kirppis
Eilen tuli kävästyä pitkästä aikaa Linnean kanssa Radiolla ja kyllä sieltä jotain tarttu mukaan. Ihastuin tohon tunikaan ja keksin heti yhen rennon kesäasun sen ympärille. Kirppiksistä puheen ollen, nopeimmat ovat ehtineet lukea blogin facebook-sivuilta, mitä mahtavaa ensi kuussa on luvassa. Siitä lisää pian ;)

Urheillut
salipostaus 167
Oon nyt pitänyt kiinni siitä, että käyn ainakin joka toinen päivä Acticilla salilla - lukuunottamatta viikonloppuja, koska mun jäsenyyteen ei kuulu viikonloput. Nyt vaan pitää lisätä sitä aerobista pari tuntia lisää viikkoon :)

Käynyt Emilian kanssa Sushilla
faketattoos 166
Eilen tuli käytyä vapaapäivän kunniaksi Emilian kanssa lounaalla Watami Sushissa. Mitä enemmän Sushia syö, sitä enemmän siihen tulee himo - mulla tekee nytkin mieli Sushia. Vihaan kyllä niitä, missä on raakaa kalaa päällä, mutta tuolta seisovasta pöydästä löytyy vaikka mitä valinnanvaraa ja hintaakin on vaan 9.20€!

Saanut söpön pienen paketin Fake Tattoosilta
faketattoos 233
Kynsitatuointeja täältä.
tatuointi 129
faketattoos 266
tatuointi 055
Yhteistyön merkeissä sain Fake Tattoosilta kokeiluun pari arkkia feikki tatuointeja. Täytyy kyllä heti alkuunsa kehua toimitusta, sillä se oli todella nopea! Rehellisesti sanottuna olin aika yllättynyt, kun huomasin feikkitatuointien olevan kynsitatuointeja. Loppujen lopuksi idea oli aika makee! Päätin mielenkiinnosta kokeilla toimiiko nää kynsitatuoinnit myös iholle - toimii. Ideahan näissä on se, että arkissa on pieni kalvo, joka irottetaan pois ja kuva painetaan ihoon kostealla paperilla, kunnes paperi ns. liukuu helposti kynnen päältä pois. Helppoa vai mitä? Sen jälkeen annetaan kuivua 5 minuuttia. Ohjeissa lukee myös, että kuivumisen jälkeen kynnen pinnalle tulisi laittaa ohut kerros laadukasta päällyslakkaa. Itse en ole sitä noissa kuvissa vielä pistänyt :) Ensi kerralla aijon ehdottomasti tilata itselleni jonkun suuremman feikkitatuoinnin, joka pistetään ihoon! Mä oon kuitenkin niin pitkään ihaillut tatuointeja ja haaveillut siitä omasta, että se vois vähän ruokkia tätä mun tatuoinnin himoa siihen asti, kunnes oon varma siitä, mitä haluan ihooni leimauttaa :) Mulle tatuoinnilla on yksi tärkeä edellytys: sen täytyy symboloida mulle jotain todella tärkeää.

Ja ottanut vain yhdet asukuvat
2013-04-08 faketattoos1
Mitä olette mieltä, pitäiskö tämmösiä postauksia olla enemmän?
Arvatkaa kuinka kauan käytin tähän postaukseen aikaa.. Melkein kolme tuntia.

-Linda

18 kommenttia:

  1. toi feikkitatuointi on niin siisti! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyl ihan kiva, mut on parissa päivässä alkanu jo kuluu :/

      Poista
  2. Voi ei toi sushi näyttää niin hyvälle, mä en oo koskaan edes maistanu! :D ja kaunis sinä<3

    VastaaPoista
  3. tosi siistejä noi feikkitatuoinnit! ja aivan täydelliset punaiset housut :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta, ne on kyl ihanat mutta oon ite niin lyhyt että lahkeisiin jää ylimäärästä ja samoin polviin :/ pitäs löytää jostain uudet punaset :)

      Poista
  4. hei tää oli kiva postaus ja apua ku tuli niin nälkä! :)

    VastaaPoista
  5. Sama anonyymi täällä kyseli viime postauksen kommenteissa Tampereen shoppailumahdollisuuksista! Onko keskustan alueella hyviä kirpputoreja, ja millainen hintataso niissä on? Tuntuu kamalalta pommittaa koko ajan sinua, mutta nyt kun suunnittelin jääväni mahdollisesti yön yli sinne, niin aikaakin olisi enemmän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaan kun tulee itse kierrettyä Tampereella ahkerasti kirpputoreja:) Radiokirppis (Laukontori 12) on toinen parhaista vaatekirppareista ja hintataso on suurimmassa osassa pöytiä varsin edullinen. Muutama jatkuvasti tyyris pöytä siellä on, mutta löytöjä mä ainakin teen melkein joka kerta! Toinen huippuhyvä kirppis on Bonus-kirppis (Itsenäisyydenkatu 11-13), jossa hinnat on ainakin mun mielestä jopa edullisemman kuin Radiolla - ainakin useimmiten. Muita kirppiksiä keskustassa on Hämeenkadulla UFF ja tunnelikirppis Bistro Ten Clubin yhteydessä. Muutaman kadunkulman syrjempään löytyy lähetyskirppareita ja muita pienempiä, mutta niistä en tiedä enempää. Toivottavasti tästä oli hyötyä ja ehkäpä Lindakin vielä vastaan kunhan ehtii!

      Poista
    2. Joku reipas anonyymi vastailikin mun puolesta jo, mutta ite tykkään eniten radiosta ja bonuksesta. :)

      Poista
  6. Oon ite ajatellu alkaa käymään tuolla acticilla, kun nii halpa on! Haluaisitko kertoo mielipitees salista? :D siis sillee et onks sie paljon ryhmäliikuntoja? ja onko paljon?
    Onko paljon tilaa ja avaraa vai onko semmone ahdas ja kämänen? Millasta porukkaa liikkuu? yms:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa liittyä jäseneksi! Ite oon tykännny kovasti käydä tuola, tilat on viihtysät ja pukkari ja suihkutilat tosi kivat :) Ite oon huomannu että tuola käy ihan kaikenikästä porukkaa. Ryhmäliikunta tunteja en oo vielä testannut, mutta niitä on vain pari päivässä :s Tilat ei oo mitkään super isot mutta ei ole pienetkään, itseasiassa tosi viihtysät ja sopivat :)

      Poista
    2. Kannattaa varata tutustumisaika ja käydä ite tsekkaa asiakaspalvelu ja tilat :)

      Poista