5/10/2013

Hiusvinkki: Yksi tuote - viisi tulosta!

2013-05-011uusiobja 044
Nappasin viime viikolla Vapaa valinnasta mukaani aikamoisen tuotteen, josta haluan vinkata myös teille. Eräs blogini lukija kehui viime postauksessa, kuinka hiukseni näyttävät hyväkuntoisilta ja siitä muistin, että mähän olen kokonaan unohtanut esitellä teille tuotteen, jonka ansiosta tää tukka on kokenut ihmeparantumista. Kaiken kunnian saa L'oréal Parisin Tehohoitogeeli vaurioituneille hiuksille. Tuote lupaa viittä eri tulosta; vahvistaa hiusten rakennetta, lisää kestävyyttä, tuo silkinpehmeyttä ja lisää luonnollista kiiltoa sekä antaa elinvoimaa hiuksille. Se korjaa hiusta syvältä ja silottaa niiden pintaa. Mä oon itse käyttänyt tuotetta noin viikon verran joka pesun yhteydessä, sillä purkissa lukee, että kyseinen tuote sopii päivittäiseen käyttöön. Heti hiuksia pestessä huomaa, kuinka ne tuntuvat ihanan pehmeiltä ja ne ovat helppo harjata. Jo parin käyttökerran jälkeen mun eräs ystävä huomasi, kuinka mun hiukset näyttävän parempikuntoisilta ja kiiltäviltä. Mun hiukset ovat kärsineet usean vuoden pidennyskierteestä ja viimeaikaisesta värjäilystä, joten tää oli nappi valinta herätellä tukkaa vähän kesäkuntoon. En väitä, että tuote korjaisi kaikki hiusten vauriot kokonaan, mutta mä todella suosittelen kokeilemaan tätä. Hintakaan ei ollut kuin 6€ paikkeilla. Oon aina ennen ostanut Seppälästä kerran käytettäviä tehohoitoja, jotka maksavat joku 3€/kpl, eli näin pääsen itse kyllä paljon halvemmalla! Huomasin myös kaupassa, että näitä on myös värjätyille hiuksille. Toivottavasti tästä vinkistä oli jollekkin teistä apua!
-Linda

17 kommenttia:

  1. Oon kans käyttäny tota, se on hinta-laatusuhteeltaan tosi hyvää! :)

    VastaaPoista
  2. Siis onks toi sellai jätettävä et ei pestä pois? :)

    VastaaPoista
  3. siis laitetaanko eka shampoo ja sit huuhdellaan, sit toi ja huuhdellaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensin pestään hiukset normaalisti shampoolla ja hoitsikalla. Sen jälkeen levitetään tota pyyhekuiviin hiuksiin tyvestä latvaan ja huuhdellaan :)

      Poista
  4. Tuo täytyy ehdottomasti testata! Mulla onkin sopivasti hoitoaine lopussa :) Kiitti vinkistä! Näin sut kai yks päivä kaupungilla tällä viikolla ja huomio kyllä kiinnitty aika hyvin sun ihaniin hiuksiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa, kiitos! Vähän pitää leikata parempaan muotoon ja siistiä mutta oon muutenkin ite tosi tyytyväinen näihin :) Ja testaa ihmeessä!

      Poista
  5. Oi hei kiitos tästä, täytyy ehdottomasti kokeilla!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi ei mitään, mukava olla hyödyksi!:)

      Poista
  6. Moi!

    En tiiä minkä kokoinen sun jalka on, mutta tässä oottais erittäin näyttävä balleriinapari uutta muodikasta omistajaa :)

    http://www.huuto.net/fresco/kohteet/lindex-timantti-piikki--ballerinat-koko-37/265699807

    anteeksi mainostus :(

    VastaaPoista
  7. Oi kun sun hiukset näyttää hyväkuntosilta! Millonkas se postaus siitä itseruskettavasta tulee mitä sillon muutama postaus sitte lupailit?:) oon sitä innolla odottanu!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä pitää kyllä siistiä reilusti latvoja jne.. :) Itseruskettavapostaus on tulossa pian! Oon nyt käyttänyt tuotetta parisen viikkoa ja osaan kertoa nyt hyvin sen hyvät ja vähäiset huonot puolet! Pitää napsia postaukseen vielä parit hyvät kuvat aijempien lisäksi :)

      Poista
  8. Oi onpa sulla kauniit hiukset! Kiitos vinkistä, täytyy kyllä ehdottomasti kokeilla joskus :-)

    Ihana tää sun blogi muutenkin, tosi kivoja kuvia joka postauksessa! ♥ Oot tosi kaunis!

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Mä oon joskus kans kokeillut tota l'oréalin tehohoitoa, mutta jostain syystä se ei oo tehonnut mitenkään ihmeemmin. Nykyään käytän Trésemmen vastaavaa tuotetta ja sen jälkeen hiukset on oikeesti tosi raikkaat ja kevyet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, no voi olla että toi vaikuttaa erilailla eri hiuslaaduissa :) Pitää pistää toi Trésemme korvantaakse!

      Poista