5/03/2013

KIRPPISLÖYDÖT IN ACTION

2013-05-03 suihkulähde1
Tämä kevättakki herätti ihastusta sekä värin, että sen materiaalin vuoksi. Takki on ehkä hieman iso, mutta mä en voinut olla ottamatta sitä, sillä vaalea kevättakki on ollut hakusessa jo jonkin aikaa! 7€ tästä takista ei ollut mun mielestä paha, sillä se on lähes uudenveroinen ja siinä on vielä alkuperäiset lisänapit mukana. Tämä lähti mukaan Radiokirppikseltä ja se on alunperin H&M:stä.
suihkulähde 369
Tämä olkalaukuksi sekä käsilaukuksi mukautuva pikkulaukku oli varsinainen löytö erittäin hyvän kuntonsa vuoksi. Erityisenä plussana on kultaiset ja hopeiset yksityiskohdat! Tämä ihanuus lähti mukaan Bonukselta vain 3€.
2013-05-03 suihkulähde3
Päivän look koostui siis H&M:n kevättakista, Bikbokin mustista housuista, Spiritstoren koroista, punaisesta huulipunasta sekä lyhyestä tukasta - unohtamatta tuota ihanaa pikkulaukkua, jonka alkuperästä mulla ei ole mitään hajua.
suihkulähde 347
Oon tehnyt viime aikana aivan mahtavia kirppislöytöjä ja olin melkein kokonaan unohtanut, kuinka rentouttavaa kirppiksillä kiertely on! Jotkut ovat kyselleet, että mitkä ovat mun mielestä Tampereen parhaat kirppikset ja musta ne ovat ehdottomasti Radiokirppis ja Bonuskirppis. Radio on suuri ja täynnä valinnanvaraa ja oon myös huomannut, että se on tosi suosittu nuorien keskuudessa - tosin palvelu on vähän tylyä.. Bonus on reilusti pienempi, mutta oon tehnyt sieläkin joskus kivoja löytöjä. Jos teillä hei on jotain vinkkejä kirppiksiä koskien, niin niitä otetaan ehdottomasti vastaan ;) Kirppiksistä puheenollen, älkää unohtako Tampereen ensimmäistä muotikirppistä Pakkahuoneella 19.5!

Näiden ostosten lisäksi mulle on tarttunut mukaan myös Monkin uudenveroinen raitapaita vain parilla eurolla sekä pari muuta kivaa löytyä. Esittelen ne sitten varmaan myöhemmin ja kokoan jonkun asun niiden ympärille. Mitä mieltä ootte tämmösistä kirppislöydöistä ja niiden ympärille kootuista asuista? Musta tää on piristävää vaihtelua niihin tylsiin henkarikuviin haha. Otin yhden anonyymin kommentista vaarin ja otin vanhat kirppislöytöpostaukset kehiin vähän uudella toteutuksella ;)

-Linda

36 kommenttia:

  1. Näyttää taas niin kauniilta ja tyylikkäältä :)

    VastaaPoista
  2. Upee löytö! Eikä haittaa, vaikka takki on vähän isompi - näyttää vaan kivan rennolta! <:

    Itekkin löysin eilen uuden veroisen Sisters Pointin-sifonkipaidan, oih sitä tunnetta ko tekee löytöjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisin kyl toivonu että toi olis ollu vähän pienempi, mutta ei voi mitään. Oijoi, siis se on niin mahtava fiilis kun löytää oikeesti jotain tosi hyvää ja hinta on kohtuullinen :)

      Poista
  3. Ihania löytöjä molemmat, varsinkin toi lakku :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se on kyllä tosi käytännöllinen ja kultaset ja hopeiset yksityiskohdat tekee asusteiden valinnasta helpompaa ;)

      Poista
  4. Ooi vau sopiipa ihanasti lyhyet hiukset sulle! Mun on kans pitäny sata kertaa käydä just noilla kirppiksillä mutten oo vieläkään saanu aikaseks :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Samaan aikaan tuntuu siistiltä ja aikuiselta mutta sit kans pikkulapselta haha. No sä tuut sitten joskus mun kanssa ;)

      Poista
  5. Oi ootpas tehnyt kivoja löytöjä :)

    VastaaPoista
  6. Toi laukku on luultavasti alunperin lindexiltä:) mulla on samanlainen,mutta musta:)

    VastaaPoista
  7. missä on bonuskirppis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuokin olisi löytynyt helposti googlaamalla, mutta kerron nyt tässä silti - eihän se suuri vaiva mulle ole :) eli siis se sijaitsee Tampereella Tammelassa ja osoite on Itsenäisyydenkatu 11-13.

      Poista
  8. aivan ihana toi laukku ja takki sopii sulle tosi hyvin!:)
    eikö tollasilla kengillä oo aika raskasta kävellä koko päivä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Hieman vaan iso kuten sanoin plääh :( Ja en mä noilla koko päivää kävellyt, mutta on niitäkin päiviä/öitä takana haha. Ja ei niillä ole ollenkaan niin paha kävellä kun luulet :)

      Poista
  9. miks mä en löydä koskaan mitään kirppareilta.. :-D
    ihana toi look, tykkään varsinkin tosta takista ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ehkä se on vähän tuurista kiinni.. Kiitos :)

      Poista
  10. Voi Linda niin ihana toi takki ja upee sinä<3
    Oon samaa mieltä tosta radion asiakaspalvelusta- musta se on osittain aika tylyä :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos<3 Niin se on kyllä tosi tylyä.. Tai pikemminkin parin tietyn työntekijän asiakaspalvelu. Ei kaikki sielä tylyjä ole olleet :)

      Poista
  11. Voi että tykkään noista sun hiuksista!! :) Kiitos ihanasta blogista jota on aina ilo lukea :) Mä oon lukenut sun blogia jo kauan mutta en ole varmaan ikinä kommentoinut :D

    Mä oon etsinyt jo jonkin aikaa bikinejä ja muistelisin että sä oot joskus vähän aikaa sitten postannut ihanista limenvihreistä(?) bikineistä ja nyt oon yrittänyt etsiä sitä postausta mutta en ole löytänyt. Muistankohan ihan väärin..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi mukava kuulla tommosta, piristää kummasti oikeesti!:) Kiva että uskaltauduit/viitsit kommentoida nyt haha! Mä en kyllä taida edes omistaa limenvihreitä biksuja, että taidat muistaa väärin :)

      Poista
  12. Vitsi miten mahtavia löytöjä! Pitäis varmaan itekin alkaa kierteleen kirppareilla, kun tuntuu että kaikki tekee toinen toistaan kivempia löytöjä niistä :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha nykyää kyllä löytää paljon enemmän hyväkuntoisia ja kivoja vaatteita kirppiksiltä!

      Poista
  13. todella kaunis takki! kuin tehty sinulle=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ärsyttää vaan kun toi on pikkusen iso!:(

      Poista
  14. Upeus linda!!! Ite en löydä ikinä kirpparilta mitään ;(

    VastaaPoista
  15. pakko kysyy et onko noi bikbokin housut haalistunut pesus? :D
    ihana blogi ja oot varmaan mahtava tyyppi! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öm oon ne vaan pari kertaa pessy että en osaa sanoa mutta kyl musta ehkä vähän.. :) Kiitos!

      Poista