5/27/2013

Lovely summer dress and spike necklace from SheInside

mokkapalat 5882013-05-27 mokkapalat
Mekko täältä.
mokkapalat 553
Kaulakoru täältä.
mokkapalat 554
Viime keskiviikkona saapui postiin kauan odotettu paketti, joka piristi viimeisen alkavan koeviikon keskellä kummasti! Nimittäin SheInside:ltä yhteistyönmerkeissä saatu ihana korallinen mekko ja piikki kaulakoru. En malta odottaa, kun saan nuo päälleni ensi viikonlopuksi parin ihanan tyttösen valmistujaisiin, joten paremmat kuvat mekosta päällä tulee siis ensi viikonloppuna ;) Oon nyt useamman kerran saanut valita vapaasti vaatteita SheInsideltä ja jokaiseen olen ollut tyytyväinen. Ensimmäinen tilaukseni oli tässä postauksessa näkyvä talvitakki ja seuraava tässä postauksessa näkyvä klassinen takki. Sivulta löytyy uusimmat trendit ja usempien hinnat ovat todella halvat, esimerkiksi tämän postauksen mekolla on hintaa vain 18€ ja kaulakorulla vain päälle 7€. Noilla hinnoilla ei saisi kyllä mistään ginasta tai hennesiltä yhtä hienoja :D Ainoa miinushan tuolla kuitenkin on, että toimitus kestää noin kuukauden. Mutta se on sen arvoista!

-Linda

21 kommenttia:

  1. aivan ihana mekko! :)
    http://sapa-holdontoyourdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voisitko ennen sitä postausta kertoa etukäteen sen sun itseruskettavan merkin/nimen? Mulla on omat valmistujaiset lauantaina ja tarvis saada rusketusta! Tolla sun tuotteella ei näytä tulevan ainakaan yhtään oranssin sävyinen ja haluaisin sen takia päästä itsekin kokeilemaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kicksin itseruskettava (purkissa lukee vaan selftanning lotion) on mun makuun parasta ja oon kuullu paljon samanlaisia kommentteja :) Mää oon itse aika (tosi :DD) valkonen, joten laitan sen sekaan vähän normaalia rasvaa, ettei tulos ois heti liian äksy, mutta silti ruskettaa ja hyvin, eikä tee oranssiksi :) Ollu jo muutaman vuoden mun luottotuote ehkä viiden ir:n kokeilun jälkeen :)

      Poista
    2. http://mysecrets-linda.blogspot.fi/2013/05/vinkki-pikapaivetys-purkista.html Siinä onkin nyt kyseinen postaus tuosta tuotteesta jota käytän :)

      Poista
  3. Wau, aivan ihania molemmat !! :-)

    VastaaPoista
  4. Oi vitsit toi mekko on ihana!♥ Innolla jo odottelen susta kuvia se päällä :)

    VastaaPoista
  5. Löysinpä tänne blogiisi Ellan blogin kautta ja onneksi löysin, ihana blogi sulla :) Ja qwfkoakdösk mikä upeus! Nyt iski mekkokateus :D

    http://donebym.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Toi mekko on vaan niin ihana ja koru sopii tuohon ihan täydellisesti! ♥

    VastaaPoista
  7. Kaunis mekko! <3 Oon selaillut jonkin verran tota nettikauppaa, niin onko tuotteet minkälaisia laadultaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih:) Kyllä ainaki noi mitä oon saanut tähänasti on olleet hyviä laaduiltaa, aika samaa mitä ginassa tai h&m:ssä esim on :)

      Poista
  8. toi on kyllä mieletön! :-) en malta oottaa kuvia siitä sun päällä!

    VastaaPoista
  9. ihana toi mekko!!! tilasin sheinsideltä n. 9pvä sitten, eikä oo vielä lähteny- tai mistä tietää millon ovat menneet kuljetukseen ja kauan sulla siihen kesti? ja miten toi paypal toimii?(tuleeko kotiin lasku vai?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mulla menee noissa aina semmonen about 2-3 viikkoa tai jopa kuukausi. Sähköpostiin tulee yleensä viestiä kun he ovat pistäneet sen tulemaan :) En osaa valitettavasti neuvoa yhtään paypalin kanssa, sillä mulla ei ole kokemusta siitä, koska oon aina saanut nää vaatteet ilmaiseksi :S

      Poista