5/25/2013

Maximekko lyhyille?

2013-05-24 maxi
Nahkatakki H&M / kaulakoru Cubus / pikkulaukku GT / maximekko H&M / kengät Converse
maxi 396-0012013-05-025maxi 424-001
Mä oon aina jostain syystä ajatellut, että maximekot on vain pitkiä naisia varten, mutta oon niitä aina avoimesti ihaillut ja samalla kironut lyhyyttäni. Nyt oon kuitenkin törmännyt kaduilla sekä eri blogeissa maximekkoihin sekä hameisiin samankokoisten ja pituisten naisten päällä kuten mä. Ihastuin niihin heti täysin ja huomasin, että eivät ne näytäkkään hullummalta ja että oon ollut aivan väärässä. Tänään pongasin sattumalta täydellisen maximekon H&M:ssä ja Essi vakuutti mut, että mun on sovitettava sitä. Iloiseksi yllätykseksi huomasin, että helma oli just sen pituinen, että mun pituinen 155cm pystyy pitää tätä! Kiikutin maximekon samantien kassalle, sillä hinta ei ollut todellakaan paha ja mulla oli jäänyt mukavasti rahaa viime sunnuntain muotikirppikseltä. Onnistuin kuitenkin tänään asukuvia ottaessa dippaamaan mekon takahelman vesilätäkköön (miten aina onnistun?) ja ajattelin, että lyhennän pari senttiä takahelmaa sillä se on muutenkin alunperin jätetty pitemmäksi kuin mekon etuhelma. Mitä ootte mieltä, sopiiko tää myös lyhyille?:) Musta tää on jotenkin niin ihana ja vaikka mekko saakin ehkä näyttämään suuremmalta mitä on, niin silti mä vaan pidän tästä. Ihanan rento ja mukava!

Tähän päivään on kyllä mahtunut paljon! Aamu starttasi tentillä, joka tais mennä aika penkin alle. Ärsyttää kun mulla aina tyhjenee pää matikankokeissa ja sekotan kaikki, vaikka ennen sitä oon tajunnut ne omasta mielestäni. Tentistä suuntasin suoraan magneettikuvaukseen ja sen jälkeen Essin kanssa lounaalle Watami Sushiin. Mä alan olla nyt jotenkin tosi kyllästynyt Sushiin ja taitaa mennä hetki, ennen kuin sitä taas tekee mieli. Siitä sitten jatkettiin vatsat täynnä Essin kanssa kaupungille ja shoppailuksihan se meni. Mun piti tosiaan säästää niitä muotikirppisrahoja, mutta tuli sieltä ostettua maximekko, kauan odotetu viininpunaiset linda zip housut sekä hiusväri. Mutta kyllä mulla jäi vielä mukavasti silti säästöön rahaa, että en mä nyt mikään hirveä tuhlari ole haha! Yritän parhaani ehtiä väsäämään teille tässä viikonlopun aikana muotikirppis postauksen, uuden SheInsiden paketin sisällön tai lupaamani itseruskettava postauksen. Nyt oon sen verran väsynyt, että kunnon yöunet on paikallaan, joten ihanaa viikonloppua kaikille! :)

-Linda

46 kommenttia:

  1. Hyvännäköne!! Ihmisten pitäis muutenkin rikkoa luulojaan just että jokin tietynlainen vaate tai vaikka väri ei sovi itsellensä MUKA! Kokeilemalla sen vasta huomaa ;) Esim mulle ei sovi persikansävy jotenkin, mutta kas, ostin sen värisen mekon hääjuhliin :D

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä sopii ihanasti maxi mekko sulle!!:)
    Ois kiva jos haluaisit tehä uuden meikkipostauksen kesä/tän hetkisestä arki meikistä..? :> Oon niin avuton meikkaaja, vaikka ikää on, mutta sulla on jotenki niin kaunis ja luonnollinen meikki, et ois kiva kuulla lisää:):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)

      Voisin tehdäkkin, sillä meikkipussin sisältö on muuttunut aika paljon edellisestä!

      Poista
  3. No ainakin sun päällä näyttää hyvältä! Itellä varmaan ei sopis pitkät mekot yhtä hyvin.

    VastaaPoista
  4. Ihana!! <3 Mä pitkänä ihmisenä oon aina ajatellut että mulla maxit on aina lyhyitä, mutta nyt oon ostanut yhden mekon ja hameen ja ei ne nyt ihan liian lyhyitä ollut ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Haha hauska että ajatellaa ihan toistepäin :D

      Poista
  5. ihana mekko<3 oon kans pitkään miettinyt maximekon ostoa, mutta en oo vaan jostain syystä uskaltanut... haluisin niin paljon sen, mutta entiiä osaisinko käyttää sitä ollenkaan:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Osaat sää! Kokeilemaan siitä vaan!

      Poista
  6. Itekkin alle 160cm pitkänä en edes kunnolla haaveillut löytäväni sopivaa maksihametta tai mekkoa, mutta onneksi H&M viimein pelastaa meidät lyhyet <3 voitontanssit sovituskopissa oli aika verrattomat sopivan hameen löydyttyä! :D

    VastaaPoista
  7. Hei mä oon ajatellu aina ihan samoin enkä oo koskaan edes sovittanut, vaikka mun mielestä maximekot on aivan ihania! Ja kiitos tästä, ehkä mäki nyt testaan, kun osuu kiva eteen. Haluisin kans ihan perus harmaan vain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että rohkasin! Mä ajattelin hankkia noita monia eri sävysiä ja halkio helmassa olis kiva haha!

      Poista
  8. mä taas oon aina ajatellu että maximekot sopii vaan lyhyille ku itse (178cm) näytän maximekko päällä ainaki varmaan kaksmetriseltä patukalta :D sitäpaitsi en löydä ikinä tarpeeks pitkää... Pitkien ongelmia :( mutta sulla toi näyttää upeelta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei oikeesti ne näyttää aivan upeilta pitkillä naisilla! Siitä vaan kokeilemaan ja totuttelemaan ajatukseen ja poistamaan ongelma ;) Kiitos paljon :)

      Poista
  9. en tajua (ei siis millään pahalla) miten joskus kuvissa näytät vähän niinkuin olisit pyöristyny mut luonnossa oot niin pikkuruinen siis ihan olematon! miten noi kuvat voi vääristää niin paljon ja mua harmittaa sun puolesta xd tottakai kivempi näin päin kun että ois oikeesti pyöree mut en siis todellakaan mitenkään ilkeesti meinannu:) kaunis oot ja ihan täydellinen kroppa sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha musta mä näytän samalta kuvissa kuin luonnossakin:D Tosin nää kuvat usein otetaan samalta tasolta kuin olen, joten se saattaa vääristää kuvaa ja ei ole vertailukohdetta vierellä u know. Ei sun tarvitse harmitella mun puolesta, koska mua toi asia ei ole koskaan haitannut eikä tulekkaan haittaamaan :) Älä tee ittelles siitä ongelmaa ;) Kiitos kuitenkin :)

      Tosta pyöristymisestä sen verran, että mä joudun syömään kipulääkkeitä jalkaani, jotka turvottavat ja keräävät nesteitä jonkin verran joka puolelle kroppaani ja se turvotus ja nesteet pysyy poissa vain säännöllisellä liikunalla. Joten jos en ole harrastanut liikuntaa kuvien oton aikaan niin mussa huomaa selkeää pyöreyttä, esim kasvoissa ja huomaan sen itsekin.

      Poista
  10. mä oon myöskin ajatellut hiukan samalla tavalla, mutta kun kokeilin - yllätyin! :-D mä niin aion haalia lisää maxeja mun kaappiin valmistujaismekon ja yhden hameen lisäksi ♥

    ps. toi sopii sulle mielettömän hyvin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo mäki alan haalimaan niitä ihan urakalla!:D Kiitoksia:)

      Poista
  11. käy sulle kyllä tosi hyvin! <3:)

    VastaaPoista
  12. Toi mekko sopii sulle kyl tosi hyvin!(: Millon muuten ajattelit tehä postausta siitä itseruskettavasta, kun sitä mielenkiinnolla odottelisin, ku just itel olis mielessä kokeilla taas jotain uutta nii olis kiva nähä, et mitä sä ehkä suosittelisit?(: Ja toho itseruskettavaa viel liittye, et ku laitat sitä kasvoihi, nii laitatko myös kulmie alapuolelle, silmänympärykselle, et ei jää sellasii valkosii ympyröit silmie ympärille, vai korjaatko meikil? :D Tykkään tosi paljon mihin suuntaan tää sun blogi on menny! Kuvat vaa paranee ja tää koko blogin ilme on vaa parantunu! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)

      Yritän tehdä sen heti kuin ehdin! Joo laitan ihan pikkusen luomille ja varovasti silmänympäryksille, mutta varo kulmakarvoja mulla on meinaa tullut niistä vähän oranssit kun en oo ollu varovainen haha :D

      Mustakin tää blogi on parantunut huimasti ja paranee kokoajan!

      Poista
  13. Aivan upea tuo mekko sulla! :) Mulla on oikeastaan vaan maksihameita ja niihin oon aivan rakastunu vaikken itekkään oo ku 160cm :)

    VastaaPoista
  14. Hei wau onpas upee ! Oon aina itekki aatellu 157 senttisenä ettei maxit sovi näi lyhyille, mut pitäis varmaa uskaltautuu kans koittamaa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Siitä vaan kokeilemaan ja yllättymään!

      Poista
  15. Tosi ihana ja rento. Sopii sulle hyvin.:) Pitäs itsekin hommata joku kiva maxihamonen.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon:) Mäki aijon hankkia vielä pari lisää ;)

      Poista
  16. Sopii sulle ihanasti, oot soma siinä <3

    VastaaPoista
  17. ihanasti sopii! maksit on ehdottomasti kaikille! itekin käytän varmaan joka toinen päivä kesäisin;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi olla että mäkin käytän kun löydän pari eriväristä lisää kaappiin ;) kiitos!

      Poista
  18. Olet lukiossa silloin kurssikoe ei ole tentti! Yliopistossa tentitään/käydään tenteissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koe tai tentti, samaa asiaa ne ajaa kuitenkin. Totta kuitenkin on, että tenttiä käytetään yliopistossa, mutta kaikki blogia lukevat tietävät mun olevan lukiolainen jos viitsivät sivupalkista vilkaista ;) Ei aina oo niin justiinsa!

      Poista
  19. Oi miten ihana mekko!!
    Joo omistan noin 20 maksimekkoa, pituutta on 160cm :D eli maksit on kyllä mielestäni kaikkien käyttöön! :)

    caughtinvogue.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 20!?!?! herranjestas haha, munki pitää ehdottomasti alkaa etsimään lisää muunvärisiä ;)

      Poista
  20. kiva blogi sul! mistä toi kännykkäpussi on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia:) En muista liikettä, mutta se on Tampereen koskarista yhdestä koruliikkeestä :)

      Poista
  21. uu jee ihanaa! Mulla on ollu ihan sama ongelma, kun oon ihan samanpitunen. Toihan on ihan täydellisen pitunen, täytyy kipasta h&mlle :)

    VastaaPoista