5/02/2013

May day 2013

vappu 052
2013-05-01 vappu
                           Takki SheInside / hame Oasap / peplum H&M / korkokengät Skopunkten / kaulakoru GT
vappu 5932013-05-004vappu 0322013-05-003Taas se vappu tuli ja meni. Omani meni ihan mukavasti ja alkoi sillä, kun me lähdettiin tiistaina hyvissä ajoin Maman kanssa etsimään mulle koulun jälkeen uusia korkokenkiä. Tarkoituksenahan oli löytää mustat korot, joissa olisi sopiva korko, hyvä kävellä ja joita voisi käyttää arkenakin. Me käytiin varmaan Tampereen keskustan kaikki kenkäkaupat läpi (okei ehkä mä vähän liioittelen) mutta missään kaupassa ei ollut 35 kokoja ja jos oli, niin ne oli rumia tai muuten väärän väriset. Viikonloppuna luultavasti suuntaan Ideaparkkiin, sillä sielä on Dinsko ja paljon muita kenkäkauppoja eikä tarvi juoksennella pitkin keskustaa, joten toivotaan että sieltä löytyy. Oon niin kyllästynyt pitämään niitä mun feikki Jeffrey Campbelleja, sillä ne ei sovi yhtään mekon kanssa. Noissa kuvissa mulla on noi ihanat Skopunktenin korot, mutta niillä ei voi kävellä sitten yhtään.. Joten juhlimaan lähtiessä tuli vaihdettua ne feikkipopot jalkaan haha.

Sen sijaan, että olisin haalannut kotiini uudet kengät, niin mukaan tarttui kuitenkin pari muuta tosi hyödyllistä ja ihastuttavaa löytöä; kuten ehkä maailman paras itseruskettava(siitä oma postaus myöhemmin!!), superihana neule ja vappupallo. En voinut uskoa, että ostan enää vappupalloja itselleni, mutta kun nähtiin vappupalloja Tiimarissa vain 4€:lla niin olihan meidän pakko! Äiti on aina sanonut mua pipsapippuriksi ja siksi toi pallo oli niin osuva haha, oon ollut aina vähän tämmönen pikkumyy - pieni ja pippurinen tietyissä tilanteissa ja hemmetin itsepäinen. Välissä käytiin täyttämässä masut Manhattanin herkullisilla ananasleikkeillä - suosittelen! Me pidetään äitin kanssa aina kuukauden viimeinsenä päivänä tämmösiä äiti ja tytär päiviä, shoppaillaan vähän ja sitten mennään syömään ja ne on ihania päiviä!

Kuten sanoin, mun vappu meni ihan mukavasti :) Tiistai oli todella kiireinen ja en ehtinyt levähtämään missään vaiheessa. Siinä kahdeksan maissa kuitenkin päästiin kaverille alottelemaan ja sielä sitten hengailtiin ja napsittiin parit kuvat vappufiiliksissä ennen baariin lähtöä. Meitä oli tosiaan sen verran, että porukka jakautui useampaan porukkaan, jotkut meni k-rantaan ja jotkut baareihin. Meidän piti mennä ensin kaikki Miamiin, mutta kun me nähtiin se Miamin jono, niin samantien päätettiin, että tonne me ei olla menossa. Se oli aivan järkyttävä ja oli sillalle asti! Sama juttu oli melkein kaikkialla, jonotusta ja jonotusta.. Mä en ees viittinyt lähteä K-rantaan, sillä mulla oli tosi vähän päällä (joka oli tyhmää multa, koska me käveltiin baarista meille ja oli oikeesti hemmetin kylmä) Siis mä en ees osannu kuvitella, että ne jonot olis noin hirveät, mutta toisaalta oltiin aika myöhään liikkeellä. Siinä me sitten kierreltiin kaikki pikkukapakat keskustorin läheisyydessä läpi, jotta päästäis hetkeksi lämmittelemään, mutta tosi useaan oli ikäraja joku päälle 20. Onneks päästiin sitte Vanhaan Monttuun (joka oli aivan täynnä) yhdille ja sieltä lähettiin Senssiin ja sielä onneks päästiin jonon ohi :) Mä en edes tajua miten aika kulu niin nopeasti ja musta tuntuu että olin jossai horroksessa puolet Senssistä haha. Mä tosiaan onnistuin myös jättämään kännykkäni vahingossa sinne alottelupaikkaan, joten oli vähän orpo olo, kun ei saanut kehenkään yhteyttä ja pelkäs kokoajan, että eksyy muista. Mua ärsyttää, kun en yhtään tajunnut käydä vapputorilla!:D Keskiviikkona mentiin vielä kavereiden kanssa Passioniin yhdille ja sitten syömään Zarilloon. Mä maistoin myös ekaa kertaa etanaa ja se oli ihan hyvää - mutta se ajatus ällötti, että se on etana ja limainen. Aijon ehdottomasti käydä vielä tuola, sillä palvelu oli tosi nopeaa ja ilosta sekä sielä oli halvat hinnat. Kauhee miten pitkä tästä tuli haha, jaksoittekohan lukea tätä :D Mutta joo, tämmönen vappu mulla, mites teillä meni?:)

-Linda

11 kommenttia:

  1. Ihana asu ja varsinkin toi hame!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Se on kyllä mun yks lempparivaatteista!

      Poista
  2. Jaksettiin lukea! Tykkään tosi paljon näistä sun pitkistä postauksista:) Olit tosi kauniina kuten aina!:) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihanaa että joku jaksoi!:D Mukava kuulla ja kiitos paljon:)

      Poista
  3. Oot todella kaunis ja pidän niin paljon sun asuista! Pakko silti huomauttaa, että eikös tuo hame ole hiiiukkasen lyhyt? :D Meinaan, oon aina ollut sitä mieltä että mitä enemmän näkyy paljasta pintaa, sitä enemmän kokonaisuudesta kaikkoaa eleganttisuus ja tyylikkyys, mikä olisi tullut tässä asussa kauniisti esille. Mutta hei, ainakin pojat on saanu silmänruokaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Siis toi on oikeesti hyvän pituinen, mutta noissa kuvien välissä tuli hassuteltua ja pompittua, että toi hame nousi enkä tajunnu yhtää laskee ja nyt vähä harmittaa, sillä mulla pomppas omaanki silmää noissa kaverikuvissa ton hameen lyhyys :D Oon itekin semmonen, että en kato hyvällä liikaa paljaan pinnan esittelyä, mutta aina ei voi onnistua!:D Ei toi nyt kuitenkaa mun omasta mielestä niin paha ole, etteikö kuvia voisi tänne julkaista :)

      Poista
  4. Eikäää näinkin sut vissii sit oikeesti ideaparkissa! Venasin just työhaastattelun alkua ja katoin et oisitkoha se ollu sie ku näin sut kävelemäs siel XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha siis en mää nyt vkl ollu ideaparkis vaan meen ehkä ens vkl tai seuraavana ettii niitä kenkuloita :)

      Poista