5/21/2013

Sailor shirt

asu 068
2013-05-21 asu
Jakku H&M / paita Lindex / koru Cubus / farkut GT
asu 047
Mulla on käynyt nykyään yllättävän usein niin, että kun mulla on ollut hirveä kiire oon vaan vetässyt hätäsesti jotkut vaatteet päälle(ajatellen "okei ihan sama, tänään en jaksa pukeutua kunnolla") ja siitä yhdistelmästä onkin tullut yllättävän kiva! Näin kävi myös tänä aamuna. Tässä siis nopea parin kuvan pläjäys tämänpäiväsestä sailor tyylisestä asusta, jonka rakensin tuon merimies-henkisen paidan ympärille :) Paidan nappasin viikko sitten Lindexin alesta vähän yli kympillä.

-Linda

26 kommenttia:

  1. Ihanan näkönen asu ja varsinki noi valkoset farkut! :)

    VastaaPoista
  2. Sori on pakko laittaa XD http://m.youtube.com/watch?v=rk4ZmItC4dE ,mut onneks et näytä yhtään kummaltakaan noista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hääh:D Toi ei avaa tota tai tulee youtube mis on videoita alekkain ja se ylin suurin ei avaudu :D

      Poista
    2. Toimiikohan tää http://www.youtube.com/watch?v=rk4ZmItC4dE

      Poista
  3. Aivan ihana asu ja toi kaulakoru on tosi kiva! :)
    Sä näytät paljon aikuisemmalta noilla lyhyillä hiuksilla ja tosi asiallinen olet, tykkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Mäkin oon tykästynyt näihin!

      Poista
  4. Hei kun oot tilannu tuolta sheinsideltä niin kuinka kauan suunnilleen niillä kestää tulla ja maksaako postitus paljon? Ps. Oot mielettömän kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole itseasiassa tilannut tuolta tuotteita vaan saanut ne yhteystyön kautta, mutta joka kerralla vaatteilla on kestänyt tulla about kuukauden.. Mutta postikulut ovat mun mielestä ilmaiset :)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Tiedostan tämän itsekin ilman anonyymien huomautuksia kyseisestä asiata, mutta en anna sen estää kuvien laittoa blogiini, enkä myöskään halua lähteä blurraamaan ihoa. Faktahan on nyt se, että mä tein inhottavan mokan spray itseruskettavan kanssa ja oon nyt yrittänyt kuoria sitä pois joka toinen ilta. Toi mitä näät kuvissa ei ole todellakaan mitään verrattuna todellisuuteen mitä peittelen vaatteiden alla haha eivaan, ne ovat onneksi alkaneet nyt kulumaan ja lähtemään!

      Poista
  6. Muistan joskus aijemmin ku sanoit että et vois olla ilman pidennyksiä mutta sulle kyllä passaa jopa paremmin ettei sulla oo pidennyksiä:) ootko miettiny että laitatko joskus vielä pidennykset vai meinaatko olla ilman:) oot ollu kyllä taas kauniina liikenteessä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo mäki muistan ja oon onnellinen siitä että oon oppinu nyt oleen ilman niitä, tosin vielä on tuuhennukset mutta parempaan suuntaan ;) Mieli voi kuitenkin muuttua, joten saattaa olla että joku päivä laitan pitkät :) Ihan fiiliksen mukaan mennään! Kiitos paljon:)

      Poista