5/09/2013

Today's Outfit

2013-05-012
                               Jakku&paita H&M / housut Cubus / laukku&kengät Warehouse /  kaulakoru GT
syndet 239
Tämän ihanuuden bongasin Ideaparkin Warehousesta vain 15€! Normaalihinta oli 45€. Olin jos ostaessani varma, että toi tulee olemaan mun kesän ykköspikkulaukku - ihana väripilkku asuun, kuin asuun :)
2013-05-09 syndetViime postauksesta taitaa olla viikko. Mulla on ollut hirveesti kiireitä ja tekemistä, mutta mulla on myös paljon muokaamattomia kuvia odottamassa. Tässä on kuitenkin tämän päivän asupostaus ja kuten huomaatte, mä oon taas tykästynyt tähän lyhkäseen hiusmalliin. Tänään käytiin juhlistamassa Antonin serkun syntymäpäiviä ja mulla oli oikein mukavaa - hyvää ruokaa ja uusia ihmisiä. Sen jälkeen kävästiin Tampereelle tulleella Eurooppalaisella ruokatorilla ja sieltä tarttui mukaan tommonen hauskan-näköinen viinirypälesuklaatikku. Tuon hinta oli 4€ ja jos nyt ajattelee, niin se on kyllä vähän ylihinnoiteltua ajatellen siihen, että tossa tikussa on 8 viinirypälettä, jotka on päällystetty suklaalla. Helppo nakki tehdä siis itse! En raaskinut eka syödä tota, kun toi näytti niin hienolta haha. Samassa kojussa oli myös suklaaomenia ja muita herkkuja.

Mua jäi vaivaamaan tänään yksi asia sen verran, että haluan kertoa siitä teille. Itse asia ei ole mikään dramaattinen, mutta se silti pisti ihmettelemään ihmisten käyttäytymistä ja töykeyttä. Mentiin ottamaan asukuvat kauniille puistoalueelle, jonka läpi kulki leveä polku ja ihmisiä ei juuri näkynyt. Koko kuvaussession aikana ihmisiä meni ohi vain pari. Mä olin liikkeellä balleriinoilla ja laitoin korkokengät vartavasten kuviin eli balleriinat jäi siihen tien sivuun vähän erilleen, muttei kuitenkaan niin, että ne olisivat kenenkään tiellä. Kun kuvaussessio oli lopuillaan niin meidän ohi käveli reilusti vanhempi mies. Tie oli leveä ja siinä oli selvästi ylimääräistä tilaa, mutta tämä mies päätti silti mennä tien sivusta ja potkaista mun toisen kengän "tieltään" ja kävellä juuri siitä. Siinä kohtaan mulla kilahti, olisi tehnyt mieli juosta perään ja haistattaa vit**. En voinut kun tuijottaa tuota miestä suu auki. Kirosin miestä Antonille ja hän sanoi, että no anna nyt olla, ettei se niin iso juttu ollut. Silti mä jäin miettimään, että miten jotkut ihmiset voivat käyttäytyä noin. Mut on kasvatettu käyttäytymään hyvin ja oon oppinut elämässä sitä tarpeellista nöyryyttä. Jos mä olisin ollut tuon miehen asemassa, niin olisin vaan kävellyt kenkien ohi välittämättä, sillä tiellä oli selvästi ylimääräistä tilaa. Jotkut ajattelee, että nöyryys on huono asia, mutta musta jokaisen tulisi opetella sitä edes vähän. Pienenä olin vähän liiankin nöyrä ihmisenä ja alistuin helposti muiden tahtoon, mutta sitten uskaltauduin kuorestani ja opin pitämään paremmin puoliani - kaikki eivät hyväksyneet sitä ja pari ihmissuhdetta kariutui sen takia. Nöyryys kuitenkin unohtui, joten nyt oon saanut opetella sitä uudelleen. Oon huomannut, että sopiva määrä nöyryyttä on jokaiselle hyväksi, esimerkiksi ihmissuhteissa. Sillä ihmissuhteissa pelataan yhteen pussiin ja kummankin on opittava pientä nöyryyttä jossain tilanteissa, niin asiatkin loksahtavat paremmin paikoilleen. Niin se vaan menee :)

Tämmöisiä juttuja tällä kertaa, huomiseen!:)
-Linda

18 kommenttia:

  1. Pakko tehä tuollasia tikkuja joskus ite! Oon tämän kevään aikana rakastunu viinirypäleisiin niin salaateissa kuin pelkiltään enkä usko että tuokaan maistuis pahalta :D

    Ps. Olisit juossu sen ukon perään!! Ei saatana mikä kusipää..........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama, viinirypäleet on ollut pitkään jo lempparihedelmien top kolmosessa! Toi oli kyllä vähän ristiriitanen sekotus, mutta kyllä se meni :)

      Haha siitä ei ehkä olis seurannu mitään järkevää :D

      Poista
  2. oii kun toi viinirypäle tikku näyttääkin hyvältä!! Olishan tuo noiden myynti ihan kannattava liikeidea, kun ei tollasen yhden tikun valmistamiseen ihan taida 4 euroo mennä :D

    Just niin ärsyttäviä tollaset tyypit :<! Kaikki valittaa niin nykynuorista ja sitte vastaan tulee tollasia vanhempia ihmisiä, joilla ei ole kyllä tapoja senkään edestä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niimpä, voi olla aika tuottavakin liikeidea :D Ja älä muuta sano, nykynuorista valitetaan, mutta samalle tasolle alentuvat jotkut vanhatkin - aika alhasta :/

      Poista
  3. Tosi viisasta tekstiä tossa lopussa ja oon ihan samaa mieltä, miten maailmasta voikaan löytyä tollasia ihmisiä jotka ei ajattele muita yhtään ? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä.. Mä en vaan pysty käsittämään! Vaikka toi ei ollut mikään iso asia, niin silti kismittää tommoset ihmiset :(

      Poista
  4. Tommosia urpoja on valitettavasti melko paljon... Tosi ärsyttävää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ja tuntuu että tommoset osuu just aina mun kohdalle :DDD

      Poista
  5. Fiksusti kirjoitettu! :) Ja sulle sopii tosi hyvin toi lyhyempi hiusmalli. Sun hiukset näyttää tosi terveiltä ja hyväkuntoisilta noin. :) Punainen on niin ihana väri! <3 Sopii sulle hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Oon itekin tykästynyt taas tähän lyhyempään malliin! On niin rento olo ja clipsit ei paina. Tosin on vähän ikävä niitä ihania kiharoitakin haha. Ja tosta hyväkuntoisuudesta, että se on täysin uuden tehohoidon ansiota haha. Tosin kyllä tästä pehkosta löytyy vielä paljon kaksihaaraisia;)

      Poista
  6. aivan ihanan raikas toi sun asu ja noi värit käy tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  7. Mitä ihmettä! Jo on aikuisella ihmisellä pokkaa käyttäytyä noin:o

    VastaaPoista
  8. Voin niin kuvitella tuon tunteen...ei voi ymmärtää tuommosta tahallista, niin lapsellista käytöstä - vielä kunnon aikuiselta. No jääköön se arvoonsa, ja pääpointtiin - olet taas niin upea! Tuo lyhyt hiusmalli korostaa sun kasvoja niin kauniisti <:

    VastaaPoista
  9. aivan ihanaa kun oot nyt alkanut oleen myös ilman pidennyksiä, hiukset näyttää nyt niin ihanan luonnollisilta ja sopii sulle todella hyvin! Itse pidin myös joskus pidennyksiä, mutta tajusin kuinka paljon helpompaa elämä on ilman niitä ja nyt en voisi kuvitellakkaan ottavani pidennyksiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti musta tuntuu tuntuu, että oon ylittänyt itseni näitten hiusten kanssa, sillä kun on ollut pidennyskierteessä sen useamman vuoden on tosi vaikea uskaltautua olemaan omalla tukalla. Vaikka mä oonkin käyttänyt tuuhennusta, eli periaatteessa en ole ollut kokonaan omalla tukalla niin koen sen aika suurena muutoksena siihen, kuinka pakonomaiset ne pitkät clipsit olivat ennen! Mä en edes pystynyt joskus harkitsemaan lyhyttä tukkaa, mutta nyt mä rakastan tätä lyhyttä ja sähäkkää hiusmallia :) Säästyn hiusten lähdöltä, päänsäryltä ja clipsien painamisesta. Mulla on tapahtunut toi sama ahaaelämys, kuinka helppoa ilman niitä oikeesti elämä on! Mutta joskus on kyllä vähän ikävä niitä suuria kiharoita! Mutta helppohan tässä on välillä vaihdella jos mieli tekee;)

      Kiitos paljon kommenteistasi, mukava kuulla samanlaisia kokemuksia :)

      Poista