5/15/2013

Uusi kantapaikka

omakahvila 3102013-05-14 omakahvila
Tässä kuvassa näkyy vähän mun viimeaikaisia ostoksia. Nimittäin toi merimies henkinen raitapaita ja kaunis turkoosi kaulakoru. Paita on Lindexin alesta ja koru Cubuksesta. Jälkimmäisessä on muuten just menossa -25% kaikista koruista!
omakahvila 238
omakahvila 539
omakahvila 314
Kuinka yksi kahvila voi samaan aikaan tuntua niin kodikkaalta ja niin kahvilalta? Kyllä, mä löysin juuri eilen mun tulevan kantapaikkani! Siitä ei ole itseasiassa kauaa, kun bongasin tämän ihanuuden avaamassa oviaan ja hehkutin parille kaverille, kuinka sinne pitäis joku päivä päästä käymään. Paikan nimi on Pyymäen oma leipomo-kahvila ja se sijaitsee aivan Design-mäkkärin vieressä. Ihan ensimmäisenä mä kiinnitin huomiota lasitettuun terassiin, mutta kun me asuttiin Empun kanssa tonne sisään.. Mä taisin vaan ihailla kaikkea suu auki haha. Hintataso oli aika samantasoinen kuin muuallakin, mutta ihan yhtä monipuolista valikoimaa tuolta ei vielä löydy, kuten Coffarista, mutta kaippa se siitä kehittyy! Itse en ole mikään perinteisen kahvin juoja ja tuskin tulen koskaan olemaankaan, mutta kaikki muut latet, cappuccinot ja tommoset kyllä menee. Se tee on ollut enemmän se mun juttu ja rauhoittaa ihanasti (lipitän sitä myös juuri nyt) Onko teillä jo oma kantapaikkanne? Myös muista kivoista kahviloista saa heittää vinkkiä ;) Asusta ei tällä kertaa tullut parempia kuvia, sillä oon niin nirso kuvien suhteen haha, mutta uskon että asua nähdään kokonaisuudessaan vielä blogin puolella.

-Linda

15 kommenttia:

  1. Kahvila Valo on kivan hämysä paikka ja Frenkkeliä vastapäätä oleva ranskalaistyylinen kahvila olikohan joku La Familj tai jotain sinne päin. Sielä on ihania piiraita ja leivoksia ja kahviin saa santsikupin velotuksetta muistaakseni.

    En oo vielä käynyt tuola Pyymäen oma leipomo -kahvilassa, mutta ihastelin sitä kanssa tossa viime viikon loppupuolella. Se terassi näytti kyllä niin ihanalta. Pitää käydä testaamassa :)

    http://newlife-jnn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oonki miettiny että siel frenkkelin vastapäätä oleval pitäs käydä! Näyttää meinas tosi kivalta :)

      Poista
  2. Oon kans ihastellu tota kahvilaa joka kerta kun oon siitä ohi kävellyt, mutta vielä en oo sisälle ehtinyt mennä! Näyttää niin viihtyisältä:-)

    VastaaPoista
  3. korallinen kaulakoru? enemmänki minttu tai turkoosi... :D eiks koralli oo vähä niinku punanen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hups mä oon aina sekottanu jotenki korallin ja turkoosin :D

      Poista
  4. korallinen koru?? :D eikös se oo mintunvihree

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tommone minttu tai turkoosi :D onneks mulla on noin tarkkoja lukijoita ;)

      Poista
  5. haluisin tietää noista tuuhennoksista siis että miten ne kiinnitetään? D: ja mistä oot ostanu ne jne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis noi on vaan hiusnauhaa jossa on clipsit! Oon niinkun käyttäny mun vanhat hiustenpidennykset hyödyksi ja leikannu ne lyhyeksi ja ommellut 2 hiusnauhaa toisiinsa kiinni, jotta se hius olisi paksumpaa. Sen jälkeen oon ommellut siihen vaan clipsit :) Hiusnauha on tilattu Dreamhairilta.

      Poista
  6. Sun hiukset on I-H-A-N-A-T !! Superisti kivemmat mitä ne entiset:)

    VastaaPoista
  7. Oot taas niin tyylikkäänä :)

    VastaaPoista
  8. Onpas ihanan näköinen kuppila, pitääkin joskus piipahtaa tuolla :) ♥

    VastaaPoista