5/28/2013

Vinkki: Pikapäivetys purkista

2013-05-002
Monet ovat kyselleet multa, kuinka olen niin ruskea ja mitä itseruskettavaa käytän. Tässä teille yhdessä purkissa mun viime kuukauden rusketuksen salaisuus. Kyseinen itseruskettava on napattu Kicksistä ja hintaa jäi vain 7€, sillä kaikki Kicksin aurinkotuotteet ovat -25% alennuksessa - ei ollenkaan paha hinta itseruskettavasta! Mun huomioni kiinnittyi itseruskettavassa heti siihen, että se sisältää avokaadoöljyä ja E-vitamiinia ja hajukaan ei ole todellakaan mikään paha tai pistävä. Kyllä siinä pientä itseruskettavan tuoksua on, mutta musta se on enemmänkin positiivinen kuin negatiivinen tuoksu. Haha voiko noin sanoa? En ole myöskään huomannut (ainakaan itselläni) ihon muuttuvan oranssiksi.

Oon käyttänyt tuotetta nyt jonkin kuukauden ja ensimmäinen purkki meni mulla heti parissa viikossa. Siinä kävi vähän paskasti, sillä olin koukussa ja tämä kyseinen itseruskettava oli loppunut Tampereen ja Lempäälän Kicksistä. Mä tyhmä menin sitten hätäpäissäni ostamaan tuon saman Sprayna ja voin sanoa, että sitä älkää edes kokeilko. Sillä inhottavasta kokemuksesta voin sanoa, että oon saanut hangata pari viikkoa sen jämiä ihostani pois, sillä se jämähti ihoon vaikka rasvasin ja kuorin sitä säännöllisesti. Onneksi nyt oon saanut melkein kaikki pois ja voin hyvällä omalla tunnolla alkaa taas levittään tätä voidetta iholleni :) Oon myös käyttänyt tuota voidetta kasvoihini säännöllisesti ja en ole huomannut sen aiheuttavan epäpuhtauksia, joten voin lämpimästi suositella tuota myös kasvoille. Tuo siis syvenee kokoajan, mitä enemmän tuota laittaa ja musta pari-kolme kertaa on aika kiva määrä. Muistakaa vaan rasvata ja kuoria ihoa säännöllisesti :) 

Uskon, että monet viikonloppuna valmistumistaan juhlivat pähkäilevät luonnollisen rusketuksen kanssa ja tässä on mun suositus teille ja tietysti kaikille muille, jotka kaipaavat väriä iholleen. Mä itse rusketun huonosti ja palan helposti, enkä viitsi käyttää solariumia, sillä mulla on paljon pisamia sekä suuria luomia, joten tää on loistojuttu mulle! Tietysti kaikista parhainta olisi, jos ruskettuisi helposti eikä joutuisi käyttämään tämmösiä tököttejä, mutta on se rusketus vaan sellanen, että kerran kun siihen jää koukkuun niin on vaikea päästä irti haha. Hei olisko kellää heittää mitään hyviä kuorinta- sekä kosteusvoide vinkkejä??

PS. Heittäkää ne St. Morizin itseruskettavat roskiin. Tässä on huomattavasti parempi tuote ;)
 -Linda

15 kommenttia:

  1. toi näyttää kyllä tosi hyvältä! mun oma suosikki on consult ladyn quick tan, mutta koska sitä saa vaan yhdestä paikasta - ostin kicksin sprayn ja hyi että.. laikkuja, ei lähe irti ihosta ja se oranssisuus :-D nyt ostin st. morizin sprayn, toivottavasti olis hyvää :-) seuraavaks kokeilen tota!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa täytyypä googlettaa ja ottaa selvää! Mielenkiintosta aina kuulla muiden suosikkeja! Joo kicksin spray = hirveitä laikkuja. Toi St.Morizin spray on.. no alussa ihan ok, mutta pitkässä käytössä ei tullut kuin laikkuja ja se spray ei tuntunut menevän hyvin joka paikkaan. Mulla tuli myös niistä tuotteista jokaisesta epäpuhtauksia hirveesti ihoon :/ En kyllä ite enää suosittelis noita St.Morizia vaikka joskus hehkutin niitä - tää on paljon parempi!

      Poista
  2. Mä kokeilin tota ja oli jotenkin mulla tosi huonoo.. Jo päivän jälkeen oli joistain kohtii lähteny rusketus ihan kun se ois viikon ollu.. En sit tiiä miks mulle ei sopinu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :O Jos sulla on niin kuiva iho, että se sen takia lähtee? Kai muistit kuoria ja rasvata ihon kunnolla ennen tota?:) Mut voihan se myös olla, että toi ei vaan sovi kaikille ihotyypeille. Esim mun kaveri oli joskus kokeillu tosta kai jotain toista versiota ja sille tuli siitä vähän oranssi.

      Siis mulla tosta tulee tosi hyvä väri kun oon leivittäny pari kertaa peräkkäisinä päivinä!

      Poista
  3. Pitää varmaan kokeilla tota seuraavaks :D Dermosilin päivettävä rasva on myös ihan hyvää, mutta sitä tosiaankin pitää levittää monta päivää ennen kun kunnollista eroa huomaa.

    VastaaPoista
  4. Tarttuukko tää vaatteisiin helposti vaikka on antanut ihon kuivua hyvin? Lähteekö suihkun jälkeen heti pois?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tartu! Oon huomannu positiivisen eron esim tämän ja St.Morizin välillä, sillä moriz tarttu aina vaikka anto kuivua kunnolla. Oon huomannu tarttumista vaan jos en anna kunnolla kuivua :)

      Suihkusta sen verran, että se lähteminen riippuu siitä kauan ton on antanut imeytyä, että jos se on sen vuorokauden ollut niin ei se kyllä lähe, ehkä jopa tulee tasasemmaks :)

      Poista
  5. Toi ei sovi mun iholle ollenkaan :D käytän aina Sublime Bronzee, joka toimii hullun hyvin. Tuo vaan jotenkin lohkeili ja rapisi ja jätti rajat :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :O Pitää kokeilla tota sublime bronzee kyllä, kun sitä kehutaan paljon!

      Poista
  6. Tää on kyllä ollu ehdottomasti paras itseruskettava, mitä oon koskaan kokeillut! Sain talvellakin luonnolliselta näyttävän ja aika syvän rusketuksen, joka pysyi kauan!:)

    VastaaPoista