6/03/2013

Graduation parties

valmistujaiset 0112013-06-003
Meidän ylioppinut!valmistujaiset 096yo 073
valmistujaiset 180
valmistujaiset 1312013-06-004valmistujaiset 117
2013-06-005
valmistujaiset 1152013-06-02 valmistujaiset
valmistujaiset 122valmistujaiset 164
Kuten lupailin, tässä olis melkonen kuvapläjäys ihanalta lauantailta. Mä en voi sanoa muuta, kuin että tuo päivä oli kerrassaan täydellinen! Vaikka aamulla satoi hieman ja oli koleaa, niin silti päivä muuttui todella aurinkoiseksi ja lämpimäksi. Ja vaikka tuo kevätjuhlapäivä ei ollut mulle niin tärkeä, niin se oli sitä tärkeämpi mun kahdelle ihanalle ystävälle, joka teki tosta päivästä tärkeän myös mulle. Mä lähdin oikeastaan kevätjuhlaan vain sen takia, kun halusin nähdä mun ystävän ja parin muun tutun lakituksen ja ei voi sanoa kuin, että kyllä oli varmaan juuri valmistuneilla mahtavat fiilikset; kaiken sen työn ja vaivan jälkeen saada vihdoin se valkoinen lakki päähänsä ja nokka kohti uusia tuulia. Sama olis mulla edessä sitten ensi vuonna - toivottavasti!

Loppupäivä olikin aika kiireinen, sillä me riennettiin ensin Antonin kanssa Emilian valmistujaisiin ja voi että mitkä ihanat tarjoilut sielä olikaan! Siis mä havahduin tuona päivänä, kuinka hiton onnellinen mä oikeesti oon ja kuinka ihania ystäviä mulla on! Sieltä sitten riennettiin vielä Pauliinan YO-juhliin ja siinä meni mukavasti pari tuntia vain rupatellen ja juoden sivistyneesti pari lasia viiniä haha. Loppuillasta suunnattiin sitten kaverille avaamaan grillikausi ja sieltä vielä baariin. Musta tuntu, että mä en saanut kunnon känniä ollenkaan enää yöstä päälle, kun oli juonut mitä sattuu siitä kahdesta lähtien haha. Nyt alkaa oikeesti tuntumaan siltä, että tää loma alkoi. Oon myös tyytyväinen että sain korotettua parit ruotsin neloset pois. Ajattelin tehdä vielä erillistä postausta tuosta juhlapäivän asusta, joten pysykää kuulolla ;)

-Linda

14 kommenttia:

  1. Ihania kuvia; asuja ja herkkuja ja mikä tunnelma!!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon tosi tyytyväinen näihi kuviin!:)

      Poista
  2. Miksikä tämä Emilia valmistui? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups unohin sen tossa mainita, mutta siis Emilia valmistu tarjoilijaksi :)

      Poista
  3. Ihania kuvia ja todella kaunis mekko sulla! :)

    http://jjennikaroliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. mikä malli sulla on blogissa:)?

    VastaaPoista
  5. todella hieno mekko ja käy sulle hyvin!! :)<3

    VastaaPoista
  6. Oi aivan ihania kuvia, upee tää sun blogi :-) Ihanaa kesää sulle Linda! ♥

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja niin myös sullekkin!:)

      Poista