6/03/2013

Lauantain juhla-asu

yo 583
Kaulakoru täältä.
2013-06-01 yo
Mekko täältä.
yo 620Kuten mä tässä aikasemmassa postauksessa esittelinkin tätä ihanaa SheInside:ltä saatua mekkoa yhteistyön kautta, niin tässä on vielä erikseen kuvat mekosta päällä. Tuntui jotenkin hirmu sekavalta pistää nää yksityiskohtakuvat tuon edellisen valmistujaispostauksen sekaan, joten ajattelin tehdä tästä ihan oman postauksen. Tuo oli tosiaan mulla päällä kevätjuhlassa/lakituksessa ja kahden ihanan ystävän valmistujaisissa. Sain tuon mekon ja kaulakorun noin viikko sitten ja kyllä täytyy sanoa, että mä rakastan noita ja tuosta mekosta tuli heti ylivoimaisesti mun lempparimekko! Etenkin noi olkapäiden yksityiskohdat tekee tosta jotenkin omanlaisen! Tosin toi alushame on hieman lyhyt (jota ihmettelen, sillä mä oon tosi lyhyt ite) joten piti pistää varmuuden vuoksi mustat trikooshortsit alle :)

-Linda

22 kommenttia:

  1. Oii tuo mekko on kyllä aivan ihana! :)

    momentojulia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Toi mekko on aivan upee! Toi väriki pukee sua niin kauniisti :)

    VastaaPoista
  3. Oot kyllä niin upee ilmestys!:)<3

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva toi mekko, tollaset takaa pidemmät mekot on kyllä aivan ihania :--)

    VastaaPoista
  5. Täydellinen!<3 Sinä ja koko outfitti :)

    VastaaPoista
  6. Kauanko sulta saa ihan tosissaan odottaa sitä wanhojen postausta? Oot luvannu lukijoilles jo kuukausia sitten että sä kirjotat sen. Vuoden päästäkö ajattelit julkasta sen?;;;/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myönnän - oon ollut laiska sen suhteen ja lupaillut parille lukijalle turhia, mutta se nyt ottaa aikansa. Kuten kerroin yks syy on se, että mua ärsyttää ne kuvat, sillä ne on otettu keinovalossa, enkä saa niitä oikein muokattua mieleiselläni tavalla. Ja tätä ei yhtään auta se, että oon niin tarkka ja osittain perfektionisti, että mulle tulee suorastaan inho sitä postausta kohtaan niiden kuvien takia vaikka ne oliski lukijoiden mielestä hyviä - mä oon vaan mä :D Kyselinkin jo täällä blogin puolella kommenttiboksissa, että pitäskö ne pistää mustavaloksiksi - mutta sitten ei näy mekkojen ihanat värit äh.. Mutta kyllä se tulee! Don't worry! Mä haluun tehä sen postauksen tarviin vaan sopivan hetken ja inspiraation niiden kuvien muokkaukselle ja postauksen kirjoittamiselle.

      Poista
  7. Aivan ihanat hiukset sulla + pirteen värinen mekko! :-)

    http://threereasonstoblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Upea blogi :) käytkö kurkkaamassa munkin :)
    ♥ oonasii.blogspot.fi

    VastaaPoista