6/19/2013

NEW SHOES

piski 16214.95€ H&M
2013-06-18 piski
Vaikka nämä yömyöhäiset kuvat ei ole laadultaan ja valoitukseltaan mistään parhaimmasta päästä, niin mun oli silti päästävä esittelemään teille mun tänään tekemäni löydöt. Olin vihdoin saanut kunnolla rahaa myymistäni vaatteista, joten tänään ei tullut kierreltyä matti kukkarossa etsien mulle farkkuliiviä. Aiheesta poiketen, pakko päteä teille, sillä mä en voi uskoa, kuinka en voi löytää yhtä sopivaa hemmetin farkkuliiviä. Tosi useassa vaatekaupassa kuten Bikbokissa ja Cubuksessa on vaan semmosia hemmetin pitkiä ja leveitä farkkuliivejä ja mä nimenomaan etsin semmosta napakkaa ja siroa. Löysinkin yhdet JC:stä ja Onlystä, mutta se hinta oli sitten sen verran korkea että päätin jättää suosiolla ne kauppaan. Ginassa olisi ollut yksi täydellinen, kunnes mun kaveri huomautti, että selästä löytyy pääkallon kuva. Noh se jäi sitten heti sinne. Oon kuitenkin yrittäny totutella ajatusta tuosta pääkallosta, mutta 60€ tästäkin on musta liikaa - varsinkin kun en ole varma tulenko koskaan pitämään tuosta selkäpuolesta. Joten jos tiedätte, että jossain on nimenomaan semmosia siroja, pieniä ja napakoita farkkuliivejä kohtuullisella hinnalla, niin mua saa heti infota! Ja mielellään yksivärisiä. Oon jopa yrittänyt metsästää farkkuliiviä H&M:n lastenpuolelta, sillä sieltä sattuu joskus löytymään jotain sopivaa tämmösellä pätkälle hah.

No niin, nyt päästään itse tämän postauksen pääaiheeseen! Löysin tänään sattumalta Hennesin alesta puoleen hintaan aivan ihanat kiilakorot nilkkaremmien kera. Olin ensin todella epävarma otanko kyseisiä kenkiä, sillä mulla on pääasiassa 35 jalka (vaihtelee eri kengissä 35-37) ja nuo kengät ovat kokoa 37. Hetken pohtiessa päätin, että no mäpä kokeilen kotona noita pohjallisten sekä ylimmässä kuvassa näkyvien kantapääpehmusteiden kanssa ja jos ei toimi, niin sitten myyn pois. Muutamien kävelyharjotteluiden jälkeen voin sanoa, että kyllä näillä kävely sujuu ainakin paremmin, kuin normaaleilla korkokengillä haha. Saa nähdä mikä tulee olemaan näiden kenkien tuomio, mutta ei näitä voinut olla ottamatta!

Parempia kuulumisia kuulette sitten seuraavassa postauksessa, joka todennäköisesti tulee huomenna. Täytyy hehkuttaa jo nyt, mutta oon nyt toista viikkoa käynyt tiuhaan salilla sekä uimassa ja kyllä huomaa kuinka kaikki nesteet on lähtenyt kehosta liikkeelle ja olo on mitä ihanin! Oon myös katsonut vähän ruokavaliota ja jättänyt herkkuja vähemmälle ja juon joka päivä niin paljon vettä, kuin muistan! En muista milloin musta olisi viimeksi tuntunut näin hyvältä!

-Linda

36 kommenttia:

  1. Mä löysin tosi kivan farkkuliivin kirpparilta, tai alunperin se oli farkkutakki mutta ite tuunattuna siitä tuli superkiva liivi! :-) hintakaan ei kirpaissut ollenkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki leikkelin kerran yhestä farkkutakista, jonka bongasin kirppikseltä, mutta sitten ne olkapäät ei oikein luonnistunu ja en jaksanut alkaa laittaa sitä kunnolla niin myin sen loppujenlopuksi :( Nyt vähän harmittaa, sillä olis pitäny vaan tehdä se loppuun eikä jättää tekemättä :D Pitää varmaan alkaa metsästää uudelleen farkkutakkeja haha :D

      Poista
  2. Upealta näyttää nuo kengät ja tuo hame on mahtava :)

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Oi Linda noi kengät on niin ihanat!!!♥ Mä oon kanssa haaveillut farkkuliivistä, mutta vielä en oo päässyt etsintäasteelle asti. Tosin tuo pääkalloliivi kuulostaa aika kivalta, pitääkin käydä vilkasemassa miltä se näyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niin mustakin, kiitos :) Mulla oli joskus farkkuliivi jonka tuunasin kirppikseltä ostetusta farkkutakista, mutta menin sitten myymään sen tuola muotikirppiksellä, kun mietin että mä ostan sit hienomman uuden :D Siinä oli meinaa vielä tuunattavan varaa ;D Nyt vähän harmittaa.. Käy ihmeessä kattoo jos on mieleen :)

      Poista
  4. Aaaapua ihanat kengät! Mistä hennesiltä ostit ja koska? :D Täydelliset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, tampereen isosta H&M:stä ja kuten postauksessa lukee niin eilen eli tiistaina :) sinne jäi vielä muutamat suurempaa kokoa olevat!

      Poista
    2. Katos, niimpä lukeekin! Sori oon lukenut vähän hajamielisesti :D

      Poista
  5. Ihastelin sitä samaa ginan farkkuliiviä kunnes tosiaan pukukopissa huomasin sen pääkallon... Ärsyttää kun se olis muuten ollut tosi kiva, eikä mistään muualta tunnu löytyvän vastaavaa, tai ainakin ne on sitten jäätävän kalliita - just niin kun sanoitkin.

    Nuo kengät on kyllä tosi kivat ja oot ihan mun yks lempparibloggaajista :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama!:D Voi kiitos paljon, ihana piristys<3

      Poista
  6. mä löysin oman farkkuliivini monkista 30 kympillä! siel oli valkosia, normi farkkukangasta ja sellasta kulutettua :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoi! Pitääpä käydä katsomassa :)

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Haha aijaa :D Musta se on ihana ja helppo yhdistellä :)

      Poista
  8. oon nähny zarassa tosi ihanan farkkuliivin just tollasen mitä kuvailit eikä ollu muistaakseni edes hirveän kallis! kantsii käydä tsekkaamas kun oot menossa helsinkiin päin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! No se osuu sitten varmaan tielle kun mennään kavereiden kanssa ensi kuun alussa helsinkiin :) kiitos vinkistä!

      Poista
  9. Eikö sitä pääkalloa saisi fiksattua liivistä jotenkin pois ? Oliko se paljeteilla vai ihan itsessään kankaassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on paljeteilla, mutta jos repisin ne pois niin siihen jäisi rumat liimajäljet.. Enkä näe järkeä ostaa 60€ liiviä ja vielä alkaa repiä niitä pois, jos en vielä saa niitä liimoja mitenkään pois :D Liian riskiä mulle!

      Poista
  10. Primarkista löysin farkkuliivin ja hintaa oli vain 10€!:) Löytö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toi oli kyllä löytö, varsinkin jos istuu vielä hyvin!:D

      Poista
  11. Ite tilasin viime viikolla h&m nettikaupasta farkkuliivin hintaa vaan 15e kun oli alessa mee kattoon onko niitä vielä jäljellä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh ei ole enää minkäänlaisia farkkuliivejä :( Sulla kävi kyllä tuuri!

      Poista
  12. Toi hame on tosi tosi nätti! :) Sopii varmasti moneen asuun!

    VastaaPoista
  13. Hei mustaki tuntuu et kaikki farkkuliivit on kamalan isoja ja pitkiä ja jotenki tosi raskaita eikä ollenkaa sellasia sopivan napakoita !! :-( Oonki tullu siihen tulokseen et leikkelen mun vanhasta farkkutakista hihat irti ja teen siitä liivin, istuu ainaki hyvin :-D

    VastaaPoista
  14. minä itsekkin 155 cm pätkä, löysin täydellisen farkkuliivin H&M:n lasten osastolta, siinä on sellasia paljetteja tuossa yläosassa (tiedän oon mahottoman huono selittämään) ja hintaakin sillä tais olla vaan 19,95:D ja ostin tuolta Tampereen henkkamaukasta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mä tien mistä puhut! Mun piti ostaa se sama ja piilotin sen johki sinne ylös, että tuun hakee sen mut se oli viety :(

      Poista
    2. no voi ei:( toivottavasti löydät vielä jonkun kivan farkkuliivin:)

      Poista
  15. Tiedän tunteen..itelläki pituutta huimat 160cm, ei löytyny liiviä kaupoista:D Pitkän etsinnän jälkeen, oli vaan tehtävä ite. Sain ihanan istuvan farkkuliivin, kahden euron + pikku työmäärän hinnalla:D En muuten tätä tarinois, mutta halusin vaan vinkata, kun olin sun kans ihan samassa tilanteessa:D Kurkkaa tuo, jos siitä olis sullekki apua <:

    http://matildannas.blogspot.fi/2013/06/kuten-edellisessa-asupostauksessa.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin tein noin joskus että metsästin sopivaa farkkutakkia kirppiksiltä ja kun löysin leikkasin hihat niksnaks pois. En sitten kuitenkaa jaksanu alkaa tuunaa sitä enää enempää ja sitten se jäi ja myin sen kun mietin että ostan hienon uuden :D Nyt harmittaa!

      Poista