6/20/2013

So this is what it feels like being at the right place the right time.

2013-06-020pelto 481
Kaulakoru täältä
2013-06-19 pelto
Mekko täältä
pelto 064
2013-06-023pelto 609
Ehdinkin jo viime postauksessa hehkuttaa hiukan mun hyvää fiilistä. Nimittäin se johtuu täysin liikunnasta ja terveellisestä ruokavaliosta. Muhun iski joku ihme urheilukärpänen ja päätin, että nyt saa kyllä kaikki nesteet ja turvotukset kyytiä. Sen innoittamana oon nyt käynyt toista viikkoa tiuhaan salilla ja uimassa sekä tähän olen lisännyt vielä pyöräilyn salille. Lisäksi oon kiinnittänyt enemmän huomiota ruokavaliooni, aterioiden väleihin ja kokoihin. Käyn Acticilla, joka sijaitsee samassa rakennuksessa, kuin Pyynikin uimahalli, joten jäsenhintaan kuuluu myös uimahallitilojen käyttö. Viimeaikoina olenkin tutustunut ihan uuteen juttuun, nimittäin vesijuoksuun ja löytänyt rakkauden uudelleen uimiseen. Mä olin nimittäin lapsena kova polskuttelemaan, kunnon vesipeto haha. Oonkin joskus täällä blogissa maininnut nilkastani ja se rajottaa aika paljon mun liikkumista. Lisäksi kipulääkkeet nilkkaan lisäävät turvotusta ja nesteitä joka puolelle kehoani. Tässä siis vaustaus teille, jotka ihmettelette välillä blogin puolella, että olen pyöristynyt. Juoksu ei onnistu ja ryhmäliikunnat on valittava tarkkaan. Ainoat jotka jalkaan eivät satu, ovat pyöräily ja uiminen sekä crossi. Pari viikkoa sitten kuulin ilouutisia, sillä uutta leikkausta nilkkaan olisi tulossa ja odotan sitä kovasti, sillä mä en halua nyt just mitään muuta, kuin että saan sen kuntoon.Vaikka tää vaiva ei päällepäin näy, niin tää on vaikuttanut muhun henkisesti todella paljon näiden neljän vuoden aikana. Nimittäin jokapäiväisen kivun kanssa eläminen useita vuosia muuttaa ihmistä enemmän, kuin uskottekaan. Muistan vielä sen, kun makasin melkein koko koeviikon kotona, sillä mä en kertakaikkiaan pystynyt astumaan tälle nilkalle ja suihkussa seisoin yhdellä jalalla. Ylä-asteella hirveintä oli, kun ei ollut hissiä ja pahimpina päivinä piti linkuttaa portaita ylös ja alas. No onneksi asiat ovat nyt paremmin ja joillakin asiat voivat olla vielä huonommin. Siksi oonkin yrittänyt olla positiivinen ja miettiä, että mä sentään pystyn kävelemään :)

Toissapäivänä tuli postissa taas yhteistyökumppaniltani SheInsideltä saatu mekko ja kaulakoru. Harmikseni tuo mekko on mulle vähän liian pitkä, mutta sen sai korvattua vyöllä. Tuohon kun saisi sen farkkuliivin päälle.. Kaulakoru taas on täydellinen! En ymmärrä, kuinka näytän näissä joissain kuvissa niin vaalealta, vaikka todellisuudessa oon paljon ruskeempi! Päästiin vihdoin toteuttamaan Essin kanssa kauan odotettu pellolla kuvailu. Todellisuudessa toi kuvaus oli kauheeta kirkumista ja juoksemista, kun niitä samperin miljoonia ötökkälajeja oli niin hemmetisti hah. Huomasitte varmaan, että hiuksiin on tullut taas selkeästi pituutta. Mä värjäsin tänään hiukseni ja pidennykset ja en voinut olla vastustamatta pitkää tukkaa. Mukavaa vaihtelua! Mutta kyllä se lyhyt tukka on mun juttu ;)

-Linda

20 kommenttia:

  1. aivan ihana mekko, ja koru myös! :) Sulla on muutenkin kiva tyyli, tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos paljon :) Tommosta on aina mukava kuulla!

      Poista
  2. Tuo mekko on niin kaunis! Kuvausmaisematkin on taas niin upeita ♥

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. tuo mekko on niin ihana! :) mä kattelin tuota sheinsiden sivuilla ja viikonloppuna löysin bull&bearista samanlaisen vajaan 50€ hintaan.. oon koittanut ettiä tuollaista alusmekoksi sopivaa mekkoa kaupasta kun mulla on tuollainen pitsitoppi jo kaapissa niin saisin helposti ja edullisesti toteutettua itelle tuollaisen mekon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih:) Saa nähä myynkö tuon kuitenkin kun on tosiaan vähän pitkä vaikka vyön kanssa meneekin ihan kivasti. Joops teeppä nii:) Toi alusmekko on sitten tosi ohut!

      Poista
  4. Ah ihania kuvia<3 Seuraan sua instassakin ja tulee oikeesti hymy kun sulla on aina niin kivoja ja iloisia kuvia!!

    VastaaPoista
  5. Upeita kuvia! toivottavasti saat sen nilkan kuntoon:)

    VastaaPoista
  6. kuinka pitkä toimitus aika oli ?:) tosi kiva blogi, jään seurailee:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on mennyt yleensä joku about kuukausi mut nyt tuli jossain parissa viikossa :) Kiitos:)

      Poista
  7. Ihanaa että urheilu nappaa, ja oot löytäny mieluisia liikuntamuotoja! :) Saispa itekki jonku inspiraation jostai puuntakaa... :d Ja toi pitsimekko on aivan ihana! Eksyin tänne blogiin ekaa kertaa tänään, ja aikas ihastunut olen, niin jäänpä seurailemaan! :))

    VastaaPoista