6/29/2013

ZARAH - Kulmakarvat ja ripset kesäkuntoon!


Postaus on toteutettu yhteistyössä kauneussalonki Zarah:in kanssa.

Sain parisen vikkoa sitten mielenkiintoisen yhteydenoton eräältä Ylöjärveläiseltä kosmetologilta Saralta, joka tiedusteli haluisinko kokeilla kestopigmentointia alennuksien kera. Mä en kuitenkaan kokenut olevani vielä kiinnostunut tästä, joten kyselin olisiko muut hoidot mahdollisia ja niimpä sovittiin mulle aika lyhyellä varoitusajalla hänen kauneussalonki Zarah:iin. Mä oon jo pitkään puhunut kulmien- ja ripsien värjäyksestä, mutta en ole saanut vain aikaiseksi, joten tämä osu enemmän kuin nappiin! Ja koska Juhannuksena oli tiedossa parin yön mökkireissu, oli kerrassaan helpottavaa saada vähän vahvempia piirteitä korostamaan kasvoja :)

Sain kummatkin värjäykset ilmaiseksi postauksen vastineesti ja me myös sovittiin, että tullaan jatkossakin tekemään yhteistyötä. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että mä käyn kerran kuukaudessa jossain sopimassamme hoidossa ja kerron siitä kokemukseni teille. Oon tästä todella innoissani, koska Zarah tarjoaa monipuolisesti erilaisia ihania hoitoja, kuten: kasvohoito, vartalohoito, jalkahoito, manikyyri, hieronta, sokerointi, kulmien muotoilu, ripsienpidennykset, meikkaus ja kulmien- sekä ripsien värikäsittelyt. Lisäksi Sara on laajentanut palveluitaan myös kulmakarvojen sekä ylä- ja alarajauksien kestopigmentointiin. Mä en ole koskaan aikaisemmin käynyt missään hemmottelemassa itseäni, (lukuunottamatta hieronnassa) joten on mukava päästä kokeilemaan joitain näistä! Sara on valmistunut Sky-kosmetologiksi Porin Winnovasta ja hänen söpö kauneussalonki sijaitsee Ylöjärvellä, Parturi-Kampaamon Kauneushoitolan Hiuspisteen yhteydessä. Hänen kauneussalonkinsa kotisivuille pääset tästä, josta löytyy myös tarkemmat yhteystiedot.

zarah 173
Mä tykästyin heti tähän kauneusalongin pieneen ja viihtyisään huoneeseen!
värjäys 051
Kuvat on otettu kulmakarvojen ja ripsien värjäyksien jälkeen ilman ripsiväriä.
zarah 170
värjäys 041
värjäys 055
Itse ripsien- ja kulmien värjäysprosessi kesti vain n.20 minuuttia ja aika lensi nopeasti Saran kanssa rupatellessa. Saran ollessa mun ripsien- ja kulmien kimpussa me rupateltiin juhannus-suunnitelmista, muista hoidoista ja Sara valaisia mua vähän kestopigmentoinnista. Mulla nimittäin ei kasva juuri ollenkaan kulmakarvoja kulmien ulkonurkissa ja siksi mun täytyy aina piirtää ne. Kulmien värjäys auttoi jonkin verran, koska nyt ne muutamat karvat huomaa selkeästi, mutta silti toi kestopigmentointi olis mulle kyllä todella tarpeen. Täytyy pistää korvan taakse siihen asti, kunnes rikastun! Kulmien- ja ripisen värikäsittelyllä on normaalisti hintaa noin. 15- 25€. Väri tarttui hyvin ja nopeasti, sekä lopputulos oli todella onnistunut, kun ihoon tarttuneet ylimääräiset väriaineet olivat lähteneet kasvojen pesujen yhteydessä iholta seuraavana päivänä pois. Oon ennen värjännyt kulmiani vapaa valinnan väriaineilla, joten mulle oli tuttu homma, että väriainetta jää aina vähän ihoon, tosin mulla sitä jäi aina niin että sain hinkata sitä kunnolla kaiken maailman eri keinoilla pois haha. Ripsien värjäystä kokeilin ensimmäistä kertaa ja ensin jännitin vähän tuleeko se kirvelemään, mutta sekin onnistui hyvin ja ripset näyttävät paljon vahvemmilta ja pitemmiltä!

2013-06-25 värjäys
Tässä vielä ennen ja jälkeen kuvat. Kuvista huomaa selkeästi ripisen ja kulmakarvojen eron ennen värjäystä ja värjäyksen jälkeen. Sen verran täytyy kuitenkin sanoa, että jälkeisessä kuvassa oon piirtänyt noita kulmia hieman, koska kuten tekstissä mainitsin mulla kasvaa kulmakarvoja todella harvakseen ulkonurkissa. Ripset eivät ole valitettavasti näissä kuvissa tarkentuneet, mutta kuvista voi silti erottaa aika suuren muutoksen. Näissä postauksen kuvissa mulla ei siis ollenkaan ole ripsiväriä. Oon itse todella tyytyväinen lopputulokseen ja kasvot ovat saaneet huomattavasti enemmän ilmettä ja mun arkirutiinitkin ovat helpottuneet huomattavasti :)

PS. Jos joku teistä Tamperelaisista, Ylöjärveläisistä tai muista lähipaikkakuntalaisista kiinnostuitte Zarah:in hoidoista, niin me myös sovittiin, että te lukijat saatte normaali hintaisista kosmetologin palveluista 15% alennuksen sanomalla kassalla lindassecrets.

-Linda

8 kommenttia:

  1. onneks ripsien ja kulmien värjäys on keksitty - vaalearipsisenä ja kulmaisena on aivan törkeen ärsyttävää meikata ne jokapäivä! nyt kuitenkin himassa värjäilen, helpottaa aamuja huomattavasti :)

    VastaaPoista
  2. kauanko toi 15% alennus on voimassa? :)

    VastaaPoista
  3. Onko sulla noissa kuvissa taivutettu ripsiä? Taivutteletko muutenka ripsiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole ja en oo taivutellu niitä varmaan pariin vuoteen :D

      Poista
  4. pakko kyllä mennä värjäämään kulmat tuonne!(8 kiitos alesta linduska ♥

    VastaaPoista