7/04/2013

2ND HAND AND SALE SHOPPINGS

2013-07-03 ostoksia
Liivi 10€ ALE H&M / Mekko 9,95€ H&M
ostoksia 074
Pitsitoppi 7,95€ ALE GT / hame 2€ Radio kirppis
2013-07-005
I love Paris huppari 1,50€ Bonus kirppis / Pitsimekko 5€ Radio kirppis
ostoksia 085
Peplum hame 2€ Radio kirppis / PW Linda housut 14€ ALE BIKBOK

Ajattelin näin pitkästä aikaa tehdä vähän suurempaa ostospostausta, jossa on yhdistettynä sekä kirppislöydöt että kaupan alelöydöt. Nyt joku hirvittelee, kuinka paljon oon tehnyt ostoksia. Ei, mä en ole ostanut näitä samaan aikaan vaan parin kuukauden aikana silloin tällöin. Viimeisimmät on viime viikolta ja vanhin ennen kesäloman alkua :) Mitä mieltä ootte näistä ostospostauksista? Ennen näitä tuli tehtyä paljon enemmän, mutta nykyään jotenkin nää tuntuu turhalta, koska te kuitenkin näätte asupostauksissa ne kivoimmat ostokset.. Mutta nyt oli kivaa vaihtelua tehdä tämmönen suurempi ostospostaus pitkästä aikaa ja kun useita on kiinnostanut nuo kirppislöydötkin. Mä ite tykkään katsella blogeista mitä kivoja kirppislöytöjä muut ovat tehneet! Mun oli pakko laskea paljonko mulla on mennyt näihin kaikkiin rahaa parin kuukauden ajalta ja ei sitä edes ymmärrä, ennen kuin laskee! Vaikka nää on ollut alessa ja löydetty pilkkahinnalla kirppikseltä, niin silti näihin on mennyt yllättävän paljon!

-Linda

8 kommenttia:

  1. Ihania kaikki! Ja musta tälläset ostospostaukset on tosi kivoja :)

    VastaaPoista
  2. Mä en käsitä miten joku löytää Radiokirppiseltä noinkin edullisia juttuja! Tuntuu aina kun meen sinne, niin hinnat on jotain yli kymmenen euroa, että en viihdy siellä kovinkaan pitkään :D Ehkä sitten kattelen vaan vääriä juttuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mäkin oon huomannut, että radiolla on useinmiten oikeesti tosi kallista ja jotkut ei ymmärrä sitä ettei kirppiksille pistetä samoja hintoja kun kauppoihin. Varsinkaan näin alejen aikaan, sillä alestakin saa halvemmalla! Mutta mulla on sattunu näiden kanssa tosi hyvä tuuri, koska jotkut näistä on olleet pöydissä, jossa on ollut kaikki puoleen hintaan :)

      Poista
  3. Voi mitä löytöjä! Ihana toi Pariisi huppari ja toi peplum hame!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha muistan kun oon nähnyt tommosia huppareita jollain blogeissa tai kaduilla ja oon miettiny että hitto mäkin haluun tommosen ja nyt sitten osu eteen halvalla! Tosin tossa olis enemmä fiilistä jos ton olis ostanu jostain ulkomaanmatkalta :)

      Poista
  4. Tuo violetti mekko on ihana =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin ihastuin siihen ja ei paha hinta todellakaan! Bikbokissa taisin nähdä melkein samanlaisen semmosena tummanvihreenä ja hintakin oli sama :) Pähkäilin siinä sitten viikonlopun yli kumman käyn ostamassa :DD

      Poista