7/19/2013

Believe in yourself

2013-07-18 kuilus
Liivi H&M / neule H&M / housut GT / laukku Lindex / koru Sheinside / kengät Claudia Chizzani
kuilu 183ss
kuilu 272faamuok
Päivän asuhan ei ole mikään erikoinen, mutta ajattelin tulla lisäilemään tänne nää kuvat, kun toi taustalla oleva rapistunut tiiliseinä näyttää ihan hemmetin hyvältä! Mun kesäloma-arki koostuu salista, pyöräilystä, uinnista sekä kaverien näkemisestä ja oman kullan kanssa oleilusta - niin ja niistä terveystiedon kirjoista. Tänään nautin salille pyöräilystä sateessa, vedin kunnon salitreenin ja kävin vielä uimassa. Se dorkan näkönen punakypärätyttö, joka ei osannut pistää korttia oikein päin maksaakseen olin minä! Mulla tulee jotenkin huono omatunto jos en käytä kypärää, luulen aina että just sillon, kun en ota sitä kypärää niin kaadun pahasti tai jotain tapahtuu - vaikka tiedostan että näytän ihan hemmetin dorkalta :D Pitänee ostaa vähän trendikkäämpi kypärä ja ehkä suurempi pyörä.. No anyway, salilta tullessa kipasin ostamaan hiusvärin, söin ja lättäsin sen kotona päähän ja sitten vedin kamat niskaan ja Essiä tapaamaan. Napsittiin (kuten aina) meijän asukuvat ja suunnattiin Finnkinon superpäiville katsomaan The Bling Ring, joka muuten ei ollut sen 6,5€ arvoinen. No ainakin popparit sai halvalla ja popparimausteet oli tullut takasin plevnaan, josta mä iloitsin taas suuren suuni kera. Mä oon aivan koukussa kuntosalitreeniin ja en saa siitä kyllikseni. Lihakset kasvaa ja kroppa kiinteytyy. Oon ylpee ittestäni, että oon pysynyt mun 4x/vk rytmissä. Harmittaa kyllä vähän, kun peppu ja reidet on kasvaneet, sillä mulle ei mahu enää parit ihanat housut eivätkä mun lempparishortsit. Sain muuten tänään tosi kivaa s-postia koskien Aamulehteä. Se juttu paljastuukin sitten elokuussa!;) Mutta nyt tutimaan, jotta oon tikissä huomenna, sillä huomisesta tulee ihana päivä!

-Linda

34 kommenttia:

  1. Just todella kiva ja yksinkertanen asu! Lisäks kuvat on upeita ja tuo tiiliseinä!

    VastaaPoista
  2. Onpa kyllä hyvännäkönen tuo seinä! Ja tyttö myös :) Äää mulla on ikävä salireeniä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin! Ja kiitos :) se on kyllä parasta!

      Poista
  3. Se leffa oli niin jäätävän huono!!!!!!! Ei ees voi olla niin huonoa.:)

    VastaaPoista
  4. Laukku ja kengät! wau :) muutenki kiva asu!

    VastaaPoista
  5. Vihdoin oli tultava kommentoimaan, yleensä en blogien kommentointia harrasta, mutta nyt päätin kirjottaa:) Oon lukenu blogias alusta alkaen, ja voi että olet ihana tyttö, sekä asentees on todella kohdallaan! Vaikutat ikäistäsi todella paljon kypsemmältä, fiksulta nuorelta naisen alulta:) valitettavan usein bloggaajien kommenttipuolella näkee bloggaajan ''huonoja'' piirteitä, vastaillaan piilovittuilemalla jne. mutta täällä sun blogissas on kyllä hyvä tunnelma sun ansiosta:) jatka samaan malliin! Tsemii myös kirjotuksiin, sä pystyt siihen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti ihanin kommentti mitä oon vähään aikaan saanut! Piristi ihanasti tätä alkavaa päivää :) Tosi hyvä juttu että musta on välittynyt tommonen kuva ja joku myös huomaa että mä tosissaa yritän pitää kommenttiboksin puolen ja koko blogin positiivisena :) KIITOS<3

      Poista
  6. Tosi kiva asu vaikka yksinkertainen onkin!:)

    VastaaPoista
  7. Kuvaustausta on kyllä kovin upea, mutta niin olet sinäkin!! :)

    VastaaPoista
  8. Wow upeita kuvia Linda! :) haha ihanaa en ole ainoo joka kärsii omatunnon tuskia jos en käytä kypärää... Harmillisen usein se kuitenkin jää kotiin lojumaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) haha ihanaa mullakin se jää joskus ja joskus sit on ihan pakko ottaa kun muka "vaisto" sanoo semmosta XD

      Poista
  9. sulla on kyllä ihana blogi! :) oon pahoillani jos kuulostan inhottavalta ja näin edelleen, mutta oot vähän liian oranssi iholtas, tai siis, huomaa että oot lätrännit vähän liikaa itseruskettavalla. Tietysti oma asiasi, ja tää oli vain mun mielipide. Jossain kuvissa kun on jotain väriä päällä niin näyttää enemmän oranssilta, mutta esim. tossa sun "intro" kuvassa (musta paita ja sortsit) näytät normaalilta, mutta niissäkin kuvis missä sul oli rannalla se harmaa maximekko niin näytti oranssilta. anteeksi jos loukkaan. en tarkoita mitenkään pahaa. vain kerroin mielipiteeni. jatka samaan malliin kirjoittelua ja hienoa että sulla on hyvä olla jo ilman pidennyksiäkin (ei sillä että niissä mitään pahaa olisi ollut ei todellakaan mutta hienoa että oot voittanu ittes!). :) :)

    ps. ootko aatellu koskaan ittelles punertavan ruskeeta hiusväriä, vai onko ollukki joskus? sopis sulle ihan älyttömän hyvin! en sano nyt mitään punasen punasta vaan semmosta mis ois pieni vivahde! :) oot niin kaunis!

    hyvää kesää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Just tommosia asiallisia kommentteja tänne kaivataan, niitä on aina mukavampi lukee ja huomaa että kommentin kirjoittajalla on älliä päässä ;)

      Kiitos mielipiteestäsi ja ei tuo loukkaa mua :) Mä en nää itteeni oranssinvärisenä, mutta luulen että kuvanmuokkaus on luonut sen "efektin". Kun esim. katon pari postausta takaperin niin yhessä kyllä mun iho on vähän oranssivivahteinen, mutta sekin johtuu täysin värikylläsyydestä :)

      Haha mulla on oikeestaan joskus pienenä ollut punertavan oranssit hiukset ja joku vuosi sitten oli vähän semmosta oranssin vivahdetta, mutta mä en oikein tykännyt :D

      Hyvää loppukesää sullekkin!

      Poista
  10. oi onpa kiva asu :-) tykkään noista kengistä ihan sikana, itekki pitäis metsästää jostain bootsit - kun ei tää kesä ikuisuutta kestä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! Ne kyllä löyty halvalla kirppikseltä ja vielä kun oli tarkotus ostaa bootsit!:D

      Poista
  11. Mitä oot tykänny siitä doven itseruskettavasta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähän asti on ollut kyllä hyvää! Voisin tehdä siitä erikseen jonkun postauksen tai sitten kosmetiikkapostauksen yhteydessä mainita jotakin :)

      Poista
  12. tykkään ihan älyttömän paljon sun hiuksista ja sun tyylistä! susta on tullut paljon naisellisempi kuin vaikka mitä olit vuos sitten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon :) Oon itekin huomannu samaa haha :D

      Poista
  13. Ihana asu musta! :) ja täytyy sanoo et sun blogi on menny parempaan suuntaan, jatka samaan malliin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:) Joo on ihana huomata itekin että tää kehittyy kokoajan vaan lisää ja kun miettii että miten tyhjästä joskus alotin :D

      Poista
  14. Todella kaunis asu, ihastuin tohon kaulakoruun! Sun blogikin on kyllä ihastuttava :))

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. Haha mulla on ihan sama juttu ton kypärän kanssa! Kerran lähin polkeen salille ilman kypärää ja pelkäsin kuollakseni että kohta jään auton alle :D eihän se kaunein asuste keskellä kaupunkii ole, mutta halpa henkivakuutus ;)
    -satu

    VastaaPoista