7/08/2013

"Blogi on paikka, jossa voin vapaasti toteuttaa itseäni."

noin 233s2013-07-009l
Toppi GT / shortsit GT / laukku Lindex / kengät Claudia Chizzani / kaulakoru SheInside
noin 162ddcb
2013-07-009sss
noin 222y
Moikka vaan! Lätkäsin tähän nopsasti perjantain asun ja nyt kerron vähän mun tän hetkisistä fiiliksistä. Mulla on nimittäin aivan mahti fiilis, sillä hiljattain on tapahtunut pari käsittämätöntä juttua, mistä oon haaveillut jo pitkään ja nyt ne vaan on mun nenän edessä! Niistä tosin lisää myöhemmin.. :) On uskomatonta ajatella, kuinka tyhjästä mä joskus alotin kirjoittamaan tätä blogia ja tässä nyt seistään: kaikkien arvosteltavana, mutta selkä suorana. Se että jakaa maailmalle paloja omasta elämästään, on opettanut paljon. Loppujenlopuksi oon huomannut kuinka hiton vahvana oon pysynyt, kun oon oma itteni vaikka kuulen välillä aika loukkaaviakin juttuja itsestäni. Tietysti ne loukkaa, ne loukkaa aina. 
  Mä en olis koskaan uskonut, että ensinnäkään pääsen näin pitkälle blogimaailmassa ja kuinka paljon ovia tää on avannut mulle ja tulee avaamaan. Kaikista parasta on kuitenkin se, että nää jutut on mun omia, mun toteuttamia, niissä näkyy mun kädenjälki. Tää blogi on osa mua ja on vaikuttanut paljon siihen, kuinka musta on juuri tullut mä. Joitain tää blogi saattaa vihastuttaa tai mä saatan ärsyttää jotain ihmisenä, mut hei tottakai se on ok, ei kaikki voi pitää kaikista, eikä kaikkia voi miellyttää. Mutta sen voin ihmisenä sanoa, että mä kohtelen ihmisiä hyvin niin kauan kuin ne kohtelee mua. Mä en halua että ihmiset luulee mun pitäväni itseäni jonain tai muita parempana, sillä sitä mä en ole ja niin mä en todellakaan ajattele. Blogi on mulle paikka, jossa voin vapaasti toteuttaa itseäni. Se on rakas harrastus, joka on tuonut mukanaan mun elämään sekä positiivisia, kuin negatiivisiakin asioita. Enemmän kuitenkin niitä positiivisia.
  Oon huomannut kuluneen vuoden aikana, kuinka raakaa elämä on ja varsinkin ihmiset, sen kuinka ne hyviksi ystäviksi luullut ihmiset tai tutut saattavat tehdä sulle niin paskoja asioita, että sä vaan luhistut sängyn pohjalle ja mietit mikä ittessäs on vikana. Faktahan on se, että välillä elämä potkii päähän, mutta ne parhaat jutut on ilmiselvä merkki siitä, että kyllä niitä hyviäkin asioita tapahtuu ihmisille, jotka ansaitsee ne. Joten jos teillä jollain elämä potkii just nyt päähän, niin uskokaa, ne hyvät päivät odottaa teitä jo ovella. Ja hei te tosikaverit, minä olen tietysti tukena teille, jotka sitä tarvitsette, pikkurillin nimeen. Nyt lähen polkee salille päin ja sen jälkeen suuntaan ihanan poikaystäväni kainaloon (ihmisen joka on aina uskonut muhun), joten tsau ja hyvät viikonalut!

-Linda

37 kommenttia:

  1. aivan ihana toi sun asus! :)♥

    VastaaPoista
  2. toi teksti on niin totta, mulla on ihan samanlaiset fiilikset ollut pari päivää :-) musta blogin pitämisessä on just tärkeintä, että kirjottaja saa siitä omanlaisensa ja tekee sitä koko sydämmellään - ei väkipakolla! mulle bloggaaminen on tärkin harrastus :)

    sun blogi on vaan mennyt parempaan suuntaan, jatka samaan malliin linda ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helpottavaa kuulla, että en ole ainoa, joka kokee samoja fiiliksiä :) Nimenomaan, se on tärkeintä, ettei tästä tuu pakkopullaa! Kiitos paljon ihanasta kommentista Heidi<3

      Poista
  3. Tosi kiva asu ja aivan mahtavaa tekstiä! Tota oli ihana lukea :) ♥

    VastaaPoista
  4. Oon niin kateellinen et kuinka hyvin oot kestäny kaikki vastoinkäymiset niin hyvin ja pystyny nousemaan aina uudelleen ylös! Tää sun blogi on mun yks lemppari :) pakko viel mainita et noi lyhyemmät hiukset sopii sulle paljo paremmin !
    http://sofiellaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei jokaisella on itkupotkuraivari päivänsä, myös mulla haha :) Kaikki sieltä pohjalta ylös aina nousee, mä uskon siihen :) Kiitos paljon kommentista ja tosi mukava kuulla, että tää on yks sun lemppareista!

      Poista
  5. taidan tietää mistä puhut jos säkin sait tänään huippu kivan sähköpostin ;D
    Mutta niin tosi kiva asu! tykkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha noni eli tiedät mistä puhun ;) Tai se on itseasiassa toinen juttu joo :) Kiitti paljon:)

      Poista
  6. Moikka! Oon lukenut sun blogia jo vähän aikaa ja nyt oli pakko kommentoida, koska puhuit niin asiaa:) Mut periaatteessa "pakotettiin" perustamaan blogi työn takia, enkä voi sanoa kuukauden bloggailun jälkeen olevani kokenut bloggaaja tai että oisin kokenut vielä niitä tän maailman huonoja puolia. Mutta oon mä osittain. Kun jakaa itsestään paloja näinkin avoimesti, niin helposti huomaa miten ilkeitä ihmiset osaa olla. Itse oon huomannut sen varsinkin joidenkin tuttujen kohdalla. Ja se on tietysti sattunut. Tää anto mulle voimaa kestää se paskanjauhanta vähän paremmin!:) Oot mahtava tyttö!
    -Krista

    lily.fi/blogit/kristacharlotta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiedän mitä haet takaa, sillä oon huomannu, että varsinkin tutut saa jotenkin vielä enemmän sitä aihetta mistä jauhaa.. Mutta hei pääasia on se, että sä tiedät kuka oot ja mitä teet ja sun ystävät ja perhe. Oon oppinut sen, että ei millään tuttujen sanoilla niin suurta merkitystä ole, kun ne eivät voi väittää edes tuntevansa sua ;) Mutta kyllä ne jutut loukkaa silti, mutta ne osaa jättää omaan arvoonsa paremmin. Erijuttu taas on, jos kuulee jotain samantyylistä "ystäviltä". Mukava kuulla, että tää teksti anto voimaa oikeesti! Kiitos vastakaijusta<3

      Poista
  7. Tosi hyvän tekstin oot kirjottanu! :)

    VastaaPoista
  8. Täyttä asiaa koko teksti ! Ja itseasiassa tuli just sopivaan aikaan; elämä potkii päähän ja pahasti, mut sain tästä voimaa. Kiitos ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla! Ihanaa että te lukijat samaistutte ja jaatte myös mulle näitä ajatuksia. Kyllä ne hyvät päivät sieltä tulee<3

      Poista
  9. Pakko sanoo: ihana asu ja erityisen ihana teksti!

    VastaaPoista
  10. hyvä teksti ja ihana asu :) onks noi shortsit ostettu nyt vai joskus aiemmin?



    http://emmi-onepartofmylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Ne on ostettu varmaan vuosi sitten

      Poista
  11. vau mikä teksti! sulla on asenne kohdillaan, keep going girl :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitos paljon!:) te ihanat piristätte!

      Poista
  12. Hyvä teksti! Alotin vasta muutama päivä sitten lukemaan sun blogia mutta nyt kun oon näitä sun postauksia selaillu ni sun blogi on aivan mahtava ja sulla on tosi kivoja vaatteita♥ kysyisin vaan että minkä kokosii sul on converset esim. ne valkoset ,jos sulla on kerran niin pieni jalka :D ja et mistä löydät yleensä farkut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, mukava kuulla :) Sopivimmat farkut on tähänasti löytyny ginasta ja bikbokista! Ne convertset on ostettu lastenpuolelta ja ne on kooltaan 2½ :D

      Poista
  13. Hieno postaus, ihanaa kuulla että oot jaksanut negatiivisesta palautteesta huolimatta - se kun anonyymien kommentoijien mukaan on välttämätön seuraus bloggaamisesta. Ei sen tarvitsisi olla. Aina löytyy joku jota vihastuttaa, mutta nämäkin ihmiset voisivat opetella joko ilmaisemaan mielipiteensä sivistyneesti tai sulkemaan selaimen jos kiukuttaa. Asiasta saa aina sanoa, mutta nämä suosituissa blogeissa nähdyt "oot nii ruma ja läski"-kommentit ei kyllä sitä asiallista ja rakentavaa palautetta vastaa. :) Toivottavasti rumat puheet ei jatkossakaan oo liikaa sulle, oot ihailtava nuori nainen! ♥

    Toisekseen, toi asu on hirmuisen kiva, tykkään kovasti :) Sulla on makee tyylitaju! Terveisin toinen tamperelainen bloggaaja ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Mukavan ja piristävän kommentin oot jaksanut näpytellä! Mä on kurkkuani myöten täynnä sitä, että anonyymien sanavapaus tulee siitä, että bloggaaja on itse valinnut alottavansa bloggaamaan. Se on aivan uskomatonta, että anonyymit saa siitä muka jonkun syyn olla ilkeitä. Kritiikki on ymmärrettävää, mutta se miten sen kritiikin muotoilee, niin siinä on sitten ihan oma taito erikseen ;)

      Kiitos paljon ja ehkäpä me joku päivä törmäillään ;)

      Poista
  14. Sullapa on todella hyvälaatuisia kuvia täällä! :)) Ja ihana blogi muutenkin! ♥

    VastaaPoista
  15. Miten saat pidettyy sun kasvot noin puhtaina tai et sul ei oo mitää näppylöitä? :D voiks tehä videon sun meikki rutiinista :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut aina aika hyvä iho, mutta onhan mullakin joskus epäpuhtauksia ja ihan rehellisesti voin sanoa, että sillon mä muokkaan mun naamasta sen yhden suuren punottavan finnin pois, koska koen sen häiritsevän mua kuvissa niin paljon :D Mutta siis useinmiten mulla on ollut aina tosi hyvä iho ja epäpuhtauksia on ollut harvoin -tai jos niitä on ollut niin se yksi iso finni parissa kuukaudessa :D

      Mä pidän kasvot puhtaina pesemällä ne meikit aina ennen nukkumaanmenoa ja kuorimalla ihon pari kertaa viikossa :) Joo voisin tehäkkin, sillä viimekertasen meikit ovat muuttuneet aika lailla :D

      Poista
  16. Eii elä missään nimessä vaiha nimee tai ainaki toksi nimeksi, se on aika tylsä :-) Oot tosi kaunis!

    VastaaPoista