7/16/2013

Blue black off the shoulder denim dress

2013-07-15 sheinsidemuok2e
Mekko Sheinside (saatu) täältä. / kaulakoru Sheinside (saatu) / kengät H&M / laukku H&M
sheinside 518muok2
Kaulakoru täältä.
2013-07-15 sheinside13
sheinside 614sViime viikon Sheinside:ltä saadusta paketista paljastui tällä kertaa kuvissa oleva denim-mekko sekä värikäs kaulakoru. I like, varsinkin mekosta, sillä mä en ole bongannut tuon tyylistä vielä ainakaan kaupoista! Asukuvien yhteydessä tuli käytyä Essin kanssa myös jädeillä ja kahvilla. Mun blogi on nyt virallisesti myös Indiedays Inspirationin sivuilla (Jippii!) ja blogin profiiliin pääsette tästä. BTW, oon nyt paljon valeempi, kun lopetin käyttämästä sitä Kicksin itseruskettavaa, koska kyllästyin aina puolentoista viikon päästä kuorimaan sen pois. Nyt testissä on Doven päivettävä ja tähän asti on vaikuttanut ihan hyvältä :) Ei mulla oikein muuta ihmeellistä! Tsau!

*Postaus on toteutettu yhdessä Sheinsiden kanssa.

-Linda

18 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Sulla on niin kivat hiukset ja korostaa hyvin sun kuvankauniita kasvoja :)!

    VastaaPoista
  2. Se Doven tummempi päivettävä on tosi hyvää! Ainakin mulla toimii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on ainaki tähän asti vaikuttanu hyvältä :)

      Poista
  3. Söpö Linpa ja Essi ja ihana koru!

    VastaaPoista
  4. Aivan upee asu ja mekko! Pukee sua niin hyvin <:

    VastaaPoista
  5. ihana mekko! :-) ja nuo kengät on täydelliset, oon jo monesti kuolaillu niitä...

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Toi on niinku mekko mut joo noi olkapäät on jännät!:D

      Poista
  7. tota tuli mieleen että kun käyt siellä kuntosalilla niin teetkö jonkun ohjelman mukaan vai fiiliksen mukaan eri liikkeitä? entä monijakoisella treenaat? (ts teetkö koko kropan kerralla vai eri osissa) Olis kiva kuulla lisää sun treenailuistas jos vaikka voisit tehdä siitä joskus postauksen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä itseasiassa voisin joskus tehdä siitä jonkun postauksen :) Mä oon tehnyt itelleni semmosen ohjelman ja muuntelen sitä fiilisten mukaan ja kroppaa kuunnellen. Joskus treenaan koko kroppaa, joskus on sit ylä- ja alavartalo päiviä :)

      Poista
  8. Hei onks noilla kengillä hyvä kävellä ulkona hiekalla yms?:D ostin noi samaiset hennesin alesta,mutta kotona vaan käpötelly niillä sisällä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis asfaltilla on juu:) Pistä vaan rohkeesti jalkaan, mutta mä oon melkein aina ottanut jotkut vaihtokengät varmuuden vuoks mukaan, jos laukkuun on mahtunut:)

      Poista