7/24/2013

CUT OUT SHIRT

paituli 080lila2
2013-07-23 paituli
paituli 092moidEilen Ideaparkissa käydessäni törmäsin JC:ssä tähän aivan ihanaan paitaan, jossa ensimmäiseksi mun huomioni kiinnitti tuo selkä, sillä juuri tuommoista olin etsinyt! Hintaakaan ei ollut kuin 5,70€. Normaalihintahan olis ollut semmoset 22€ ja jotain, joten olihan toi nyt pakko saada sovituskopin kautta. Normaalillahinnalla mä tuskin olisin tota koskaan edes ostanut. Päätin tulla iskee tänne parit kuvat tosta päällä.  Mun on pitänyt varmaan sata vuotta tuunailla vanhojen paitojen selkiä samantyyppisiksi, sillä oon törmänny blogeissa aika näppäriin opoastusvideoihin niistä! Ootteko te jo kokeillu ja miten on onnistunut? Mua vähän pelottaa lähtee kokeilemaan, sillä oon ollu aina se tyttö, kenen ompelukone ei suostunut ala- sekä ylä-asteella yhteistyöhön sitten millään. No anyway, eihän tossa ompelukonetta tarvita, mutta suomeksi oon ollut aina vähän tämmönen pieni poropeukalo käsitöissä. Ei mulla muuta, taidan keittää vielä yhden mukin teetä ja sitten petiin. Heipat!

-Linda

18 kommenttia:

  1. Mäkin oon törmännyt youtubessa aika moneen opastusvideoon, jossa paidan selälle tehdään jotain :) Paita on muuten niin simppeli, etten mäkään olisi sitä sillä kahdellakympillä kotiuttanut, mutta nyt oli kyllä hinta ihan kohdillaan ;)

    VastaaPoista
  2. näin sut eilen ideaparkissa! :D en ollu iha satavarma olikse sää vai ei, ni en uskaltanu moikata.. :D hih, ois varmaa pitäny uskaltaa :-) mut ihan sika ihana paita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa!:D Olin iha tärähtäny mutta joo:D enskerralla moikkaa vaan :) Kiitti!

      Poista
  3. Tykkään! Kaikki tommoset simppelit jutut toimii aina! Mulla kans yks vähän ton tyyppinen kaapissa, mutten ikinä käytä, kun se on ihan ryppynen ja en jaksa silittää.:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii toimii, varsinkin jos niis on jotai tommosta kivaa yksityiskohtaa :) Hei siiri pistäppä henkariin pariks päiväks niin luulis siinä oikenevan ilman silitystä ;)

      Poista
  4. me like! toi on älyttömän kiva ja yksinkertainen, minkä takia sen voi yhdistää melkein millaiseen asuun tahansa :-)

    VastaaPoista
  5. sun tukka on ihan täydellinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha olispa se oikeesti vaan noin paksu! No kyllä mä vielä joku päivä tommosen pehkon kasvatan! Vielä pitää noita "tuuhennuksia" käyttää, kun oma tukka ei ole tarpeeks paksu :S Mutta paremmalla mallilla monen vuoden pidennysten käytön jälkeen :)

      Poista
  6. Ihana paita! :) Mäkin hallitsen noi ompelukoneet...laitoin sormen liian lähelle sitä neulaa ja sit se neula meni mun sormen läpi :DD Ne on pelottavia koneita! hahah

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Haha eikä, anteeks ei sais nauraa, mut toi on niin koomista ja silti aivan hirveetä!:D

      Poista
  7. Ompas kiva, toisaalta simppeli mutta silti siinä on juju ;) ja oon kans aina ollut surkea käsitöissä, rättikässän opettaja ihmetteli että miten voinkin olla niin huono :D nimim. koko ala-asteen puukässässä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha nimenomaan juju;) Haha eikä:D! no mutta toiset on hyviä toisissa ja toiset toisissa :)

      Poista