7/29/2013

Flower playsuit

jumpsuit 258puoli
2013-07-029
Playsuit GT / laukku Warehouse / kaulakoru Sheinside / kengät Converse
jumpsuit 237kaula
nimetöndddMoikka! Mulla on takana tosi hauska viikonloppu, nimittäin eilen juhlittiin Emilian ja hänen kaverinsa läksiäisiä. (En millään haluais luopua tosta ihanasta tytöstä, johon vasta vuosi sitten tutustuin, mutta onneksi välimatka ei ole niin pitkä) Tytöt oli järjestänyt ihanan piknikin juomien ja herkkujen kera Koskipuistoon. Ilma oli täydellinen ja aika meni hirmu nopsasti, kunnes me sitten lähdettiin jatkamaan iltaa FatLadyyn. Mulla oli oikein hauskaa vaikka ensin vähän pelotti, että miten ajan saa kulumaan vieraiden ihmisten kanssa. Oon aina ollut luonteeltani vähän varautunut uusien ihmisten suhteen. Aamulla oli aikamoinen kanuuna, jonka seurauksena suusta pääsi taas ne tunnetut "en juo enää ikinä" sanat, vaikka tiedän ettei tuo totta tule olemaan haha. Koska illalta ei saatu oikein mitään onnistuneita asukuvia, niin ajattelin huomenna lavastaa ja ottaa uudet :) Vitsi oon muuten rakastunut tähän Empun playsuittiin, joka on ollut mun kaapissa varmaan parisen kuukautta haha. Harmittaa, kun bongasin kirppikseltä samanlaisen yks päivä, mutta en ottanut!

Oli niin masentavaa kulkea tänään H&M:n ohi, kun ikkunoissa lukee isolla "back to school" ja pienten mallinukkejen päällä oli syksyvaatteita. Eniten mua kuitenkin harmittaa, että mun kamera ei toimi. Kerroinkin tästä jo blogin virallisilla facebook-sivuilla. Kamera nimittäin sanoo päälle laittaessa "Err 99, kuvaus ei ole mahdollista. Katkaise kamerasta virta ja kytke se uudelleen tai vaihda akku." Kaverilla oli hetki sitten sama homma, mutta sillä auttoi, kun latasi akun (loppujenlopuksi se osti uuden) mutta mulla ei auta akun lataus, ei käynnistys uudelleen, eikä objektiivin vaihto. Kun löytäisin mun toisen muistikortin voisin kokeilla sillä (en kyllä usko, että auttaa, mutta ainahan voi elää toivossa) Äh ihan hirveetä olla ilman järkkäriä. Nääkin asukuvat on otettu Essin kameralla ja sekin lähtee loppulomaksi ulkomaille :( Täytyy käydä kameraliikkeessä näyttämässä tota, mutta mua pelottaa eniten jos ton korjaaminen tulee maksaan hemmetisti. Onks muilla käynyt samanlailla kameran kanssa?

-Linda

30 kommenttia:

  1. aa, ihanasti pukee tuo asu sua! taas niin nappivalinta, ihana <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään tosta hirmusesti, harmittaa vaan että en ostanu itelleni samanlaista kirppikseltä :( kun toi on empun!

      Poista
  2. maailman ihanin toi sun playsuitti <3 just tollasta oon ettinyt iät kaiket, ihan täydellinen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyl ihana :) vitsi kirjotin vahingossa jumpsuit vaikka tiesin et toi on playsuit haha :D

      Poista
  3. ihana toi asu! onks se uus? eli saako niitä vielä ja paljon maksoi? :) kiitos jos jaksat vastata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei varmaan saa enää :( ja tottakai må vastailen aina teijä kysymyksiin!

      Poista
  4. aivan ihana asu, tosi pirteä ja kesäinen :)))

    VastaaPoista
  5. Heh, aika hauska kun luin ensimmäisen virkkeen ja siinä kirjottelit että Emilian läksiäiset. Mullakin oli nimittäin! :) mutta upee asu ja blogi!

    VastaaPoista
  6. oi miten pirtee ja kesänen asu! mä tykkään :-)

    VastaaPoista
  7. oi että! aivan ihanan värikäs asu :)♥

    VastaaPoista
  8. Mä en halua edes mennä keskustaan, kun siellä on jo kaupoissa syksyvaatteet ja jokainen ikkuna muistuttaa kohta alkavasta koulusta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä:( Mutta pakostikki tulee katteltuu niitä kun nii usein tulee ite pyörittyä kaupungissa :(

      Poista
  9. näin sut eilen tampereen keskustassa ottamassa asukuvia jonku blondin kanssa :)

    VastaaPoista
  10. Aivan ihana toi jumpsuit.:) voisitko muuten tehdä joskus jonkinlaisen sisustuspostauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän mä joskus voisin! Tosin ehkä vasta sitten, kun omaan ekaan kämppään muutto on ajankohtaisempaa :) Muuten tulee hirveä sisustuskuume :DD

      Poista
  11. millo ostit ton asun sika kiva??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis toi on Emilian ja se varmaan osti sen pari vuotta sitten :)

      Poista
  12. vitsi mullakii on toi playsuitti, ei oo vaa muistanu käyttää oikein... näyttää kyl tosi hyvältä sun päällä!!

    VastaaPoista
  13. Näytät niin ihanalta, oih! <3

    VastaaPoista