7/21/2013

If I had a British accent I'd never shut up

2hkeittiö 001muok2hkeittiö 041
Drymartin - ei enää ikinä :D
2hkeittiö 094
2hkeittiö 062
Me päätettiin molemmat kokeilla huoneiston maineikkaimpia parilaleipiä kanalla ja kyllä oli varmoja nälän karkottajia. Hyvä kun jaksoi tuon toisen leivän syödä, noi oli meinaa aivan jumalattoman isoja! Hintaa yhdelle annokselle oli 12,90€. Makukokemus oli ihan hyvä, mutta tossa oli musta juustoa aivan liikaa, jopa mulle juustohirmulle haha.
muoklasi
2013-07-021usa
Syömässä mulla oli päällä Ginan pitsishortsit, Lindexin raitapaita, H&M:n balleriinat, Sheinsiden kaulakoru sekä Guessin laukku.
2hkeittiö 216lolli2013-07-20 2hkeittiömoi
Heippa! Tää aamupäivä on mennyt selvitessä pienestä kankkusesta ja se on ollut tarpeeks hyvä syy pyhittää mun lauantaipäivä pienelle laiskottelulle. Perjantaina oli todella ihana päivä ja ilta, nimittäin Anton vei mut syömään 2h+k ja sen jälkeen suunnattiin alkon kautta hakemaan kaverit ja meidän koulukaverille juhlimaan ja istumaan iltaa. Ilta sujui mukavasti ja oli mukava nähdä vanhoja kavereita! Tossa oli tosiaan ainoat onnistuneet kuvat ja asukuvakin oli se kaikista selvin haha. Eipä mulla oikein muuta erikoista, joten häippäsen nukkumaan, heipat!

-Linda

10 kommenttia:

  1. 2h+k on ihana paikka :) ja kiva asu sulla!

    VastaaPoista
  2. sulla on muutes yli tuhat seuraajaa plus sitten anomyynit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niitä on kertynyt tässä parin vuoden aikana :D

      Poista
  3. mistä toi sun nahkatakki on? paljon makso?:)

    VastaaPoista
  4. oi miten ihanan näkönen toi pitsishortsi asu on :)

    VastaaPoista
  5. Iiihhana toi pitsishortsi asu! ♥
    Hahah, vitsi toi otsikko! Tuli ihan mieleen kun olin yks päivä toissä ja sit mun asiakkaaks tuli joku brittiläinen mies! Meinasin pyörtyä siihen paikkaan siitä aksentista ja koitin hyvällä (köhköh) englannillani sönkätä jotain epämääräistä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos ihana<3 OOO IHANA voin uskoo miten sulit haha :D mun enkku olis ollu vielä epämääräsempää...

      Poista