7/14/2013

Last weekend

mökki 342OO
kynttil-001
kynttilä 029
kynttil1-002
kynttilä 022
kynttilä 063
kynttil1-001
mökki 307
kynttil1
kynttilä 045ÖOOMelkonen luontokuvapainotteinen postaus viikonlopulta. Mun viikonloppuun kuului pääasiassa treenailua, mökkeilyä, safkaa, veneilyä, leffojen katsomista, epätoivoista yritystä ruskettua, romantiikkaa, valokuvausta, kullan kainalossa oloa sekä iloa ja kyyneleitä. Sen enemmittä puheitta antaa kuvien puhua puolestaan! Ihan mukavaa vaihtelua, että kuvat ei ole aina otettu musta.. ;) Aivan järjetöntä, että kesälomasta on mennyt jo puolet! Tavallaan tuntuu, että en oo tehnyt mitään ja tavallaan taas, että oon tehnyt kaikkea..

AINIIN! Sain yhteydenoton Indiedaysiltä ja he halusivat mutkin mukaan Indiedays Inspiration -blogiyhteisöön. Blogi ei siis muutu tai muuta osoitetta, mutta oikeaan sivupalkkiin tulee Indiedays Inspiration banneri ja postaukset tulevat olemaan luettavissa myös Indiedaysin sivuilla. Mahtavaa päästä osaksi Suomen johtavaa blogiportaalia! Lisäksi blogin oikeasta sivupalkista löytyy Wearelblogs:in logo, johon mut pyydettiin myös taannoin mukaan tekemään promootiohommia :) Eli tämmösten uutisten ansiosta mä iloitsin viime postauksessa! Blogikirppiksellä on myös uusia juttuja, sinne tästä!

PS. Oon miettinyt blogin uutta nimeä ja mun mielessä pyörii yksi ainoa yksinkertanen "linpa".
What do you think of that?

-Linda

22 kommenttia:

  1. oi sulla on ihana blogi! Ootko tulossa ens lauantaina siihen wearelblogs-juttuun? :)

    VastaaPoista
  2. Linpa kuulostaa niin hyvältä, ihanan yksinkertanen♥ Ja ihanalta kuulostaa ja näyttää tuo teijän lomailu, voi että <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii mustaki se on jotenkin kiva! pitää nyt miettiä.. :)

      Poista
  3. jee hirmusesti onnea! sun blogi on kyllä niin hyvä, yks mun suosikeista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti paljon, tosi kiva kuulla tommosta!!

      Poista
  4. KUULOSTAA TÄYDELLISELTÄ viikonlopulta :) munkin pikkublogista tulee osa inspirationia, yee:D en ois ikinä uskonut :D tuntuu aina ettei mun blogia edes lue kukaan
    :D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo luinkin sun blogista, onnea sullekkiin :)

      Poista
  5. Nykynen nimi on parempi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutkun se on niin perus sitä näkyy nii monella esim jos googlettaa plööh :(

      Poista
  6. Upeita kuvia ! :-) ja hei mulla on iha samallaset fiilikset tästä kesästä, tuntuu etten oo tehny oikee mitää mut sit ku miettii ni onha sitä tullu tehtyy jo kaikenlaista :-D

    VastaaPoista
  7. oi mikä fiilis näissä kuvissa :-) ja onnea indiedaysille pääsystä ♥

    VastaaPoista
  8. Vihdoin oon päässy istahtaan koneen äärelle oikeen kunnolla ja lukeen sun vanhoja postauksia, jotka on jääny multa ohi! Aivan ihania kuvia ja asuja <3

    VastaaPoista