7/30/2013

"When someone else's happiness is your happiness, that is love." —Lana Del Rey

asujaaa 258joo2
2013-07-29 asujaaajee
Maxihame GT / pusero JC / kaulakoru Sheinside / laukku GT / kengät Converse
asujaaa 479ala
asujaaa 353laa2Moikka! Tulin vaan nopeesti päivitteleen ennen salille lähtöä eilisen asukuvat, jotka Essi musta napsas kaupungilla käydessä. Vitsi toikin tyttö lähtee nyt loppulomaksi ulkomaille! Yritän keksiä näiden kuvien kanssa jotain, sillä mun järkkäri ei ole vieläkään kunnossa. Luultavasti vika on rungossa tai sulkimessa. Onhan mulla toi pokkari, mutta mulle kuvien laatu on kuitenkin tärkeäimmässä asemassa tässä blogin pitämisessä, että mieluummin odotan sitten, että saan jonkun kaverin kanssa napsittua järkkärillä kuvia. On mulla teille kuitenkin pari postausta luonnoksissa, niin tää blogi ei joudu ihan hiljaiseloon. Pitää vaan toivoa, että saan kameran mahdollisimman nopeasti käyttöön takaisin. Mua kuitenkin jaksaa piristää se, että teitä lukijoita tulee joka päivä vaan lisää! Nyt bloggerin kautta 700 täynnä, tää on mahtavaa :) Ihanaa alkanutta päivää teille!

-Linda

22 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu! Erityisesti toi laukku !

    VastaaPoista
  2. toi viimenen kuva on ihan täydellinen! ihan superit kasvonpiirteet :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Tosin mä en ite koe mun kasvonpiirteitä samanlaisiksi kuin sä, mutta jokanen näkee asiat erilailla :) Ite kun on tottunut näkee aina omaa pärstäänsä niin huomaa aina kaikki virheet mitä muut ei niinhän se menee kaikilla haha :D

      Poista
  3. Wanhoista olis kiva kuulla. Tiedäks millon se juttu bloggaajista tulee Aamulehteen. Tulis vähän väriä ja nuoria kiinnostavaa siihen lehteen :)

    Ps. Tuskin kamerasta sulle isoa ongelmaa syntyy kun ei susta saa kuin hyviä kuvia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siitä on tulossa postausta pian :) Se tulee tässä kuussa olikohan 18 päivä, en nyt tarkalleen muista, mutta otan selvää :)

      HAHA jos näkisit kuinka suuri osa kuvista menee roskakoriin niin et sanoisi noin XD Mua tosissaa harmittaa toi kamera juttu.. :/ Yritin ottaa pokkarilla kuvia uuteen postaukseen, mutta ei se laatu on aivan hirvittävä..

      Poista
    2. Kauneus on katsojan silmissä :) toivottavasti saat kameras kuntoon viälä kun on kauniita kelejä kuvailla ulkosalla.

      Poista
    3. Tottahan tuo :) Niimpä toivotaan :)

      Poista
  4. ihana asu! simppeli mut ei kuitekaa liian :p

    VastaaPoista
  5. Teitkö tarkotuksella vai oliko sullakin toi banneri alunperin valkosella pohjalla ja meni tollaseks harmahtavaks bloggerissa? Raivoon täällä bloggerin kanssa kun en saa millään valkosta banneria laitettua ja mun vanha bannerikin meni jo tollaseks harmaataustaiseks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullakin meni harmaaks toi vaikka tein valkosella! En tajuu mite se menee noin :D

      Poista
    2. Jos haluat kanssa valkoseks ne niin vaihda esim picmonkeyllä se kuva png-tiedostoks ja sit lataat sen ihan normisti, mä vähän googlettelin tätä vikaa :D Tosin mun mielestä toi harmahtava tausta sun bannerissa näyttää kivalta!

      Poista
    3. Hei ihanaa kiitti vinkistä! Yleensä googlettelen kaiken mut nyt meni nii hermo etten jaksanut, onneks sä teit sen ;)

      Poista