8/26/2013

Autumn outfit

2013-08-26 elmu
Sweater H&M / Dress H&M / Bag Lindex / Scarf Cubus / Sneakers Converse / Bracelet Sheinside / Watch Leijona
elmu 206
Uusi kaulahuivi Cubuksesta 19,95€
2013-08-26 elmu1
Moikka! Tällä kertaa pääsin hieman nopeammin päivittelemään tämän päivän asukuvia. Mä oon kertakaikkiaan ihastunut kaikkiin mekko ja neule yhdistelmiin! Tuntuu että voisin tunkea niitä joka asuun. Nyt joku ihmettelee, että mitä ihmettä mun päässä liikkuu, kun mulla on neule ja kaulahuivi päällä ja asteita on reilut 20 ja aurinko paistaa. No tähän hyvä syy on se, että aamusta on niin viileä, että mun on pakko pistää enemmän päälle, etten vilustu. Vihaan tämmösiä kelejä, koska nää on niin ristiriitaisia ja vaikeuttaa aamuisia "mitä pistän päälle" pohdintoja. Olis nyt edes koko päivä hellettä tai sitten vaan viileää. Tämmöset päivät on suorastaan ärsyttäviä. No mutta mieluummin näitä, kun niitä vesisateita eiks niin ;) Mulla ei ole oikein mitään ihmeellistä kerrottavaa, tänään oon puurtanut koulun parissa ja käynyt salilla - eli ei mitään erikoista. Seuraavat kolme päivää pyhitän kavereiden näkemiselle ja keskiviikkona olis tarkoitus mennä Foodstationin avajaisiin, joka avataan Tampereen rautatieaseman kupeeseen. Kyseessä on siis aivan uudenlainen ravintolamaailma ja odotan innolla nähdä minkälaisesta paikasta on kysymys! Kello on jo sen verran, että taidan pikkuhiljaa siirtyä iltarutiinien pariin ja painua pehkuihin. Hyviä öitä ja ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!:)

-Linda

19 kommenttia:

  1. Ihanan syksyinen asu, viininpunanen sopii sulle tosi hyvin! ;) Oooihh oon kanssa ihan HULLUNA mekko ja siihen päälle lämpönen neule - yhdistlemiin! Ei tarvii lähtee ostaan uusia vaatteita kun ne voi miksialla noinkin ja luoda asulle kokonaan uus ilme! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yhdistelmiin* ja miksailla* - mukavat kirjoitusvirheet kun hätäpöksyissäni tän kirjotin! ;D

      Poista
    2. Voi kiitos!:) ja ei se mitään ;) oon täysin samaa mieltä sun kanssa tosta, että asuihin saa aivan uuden ilmeen ostamatta uutta :) maximekot etenkin on viä vähä viileemmällä ilmalla hyviä!

      Poista
  2. Ihana asu! :)

    http://sannamarian.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihanan syksynen, täytyy varmaan itekki käydä hakemassa ton tyylinen huivi syksyks! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo toi on ihanan tuntunen ja sopivan kokonen - taidan iteki vielä kotiuttaa ainakin valkoisena saman :)

      Poista
  4. mä vaan niin rakastan sun tyyliä! :)♥

    VastaaPoista
  5. ostin ton samaisen kaulahuivin just tollasen viininpunasena ja harmaana, innolla jo venaan et pääsis käyttämään!! :-)

    btw ihana ihana asu linda :)

    VastaaPoista
  6. Ihana asu!! Mielettömän hyvin sopii. Pitää kehittele itekkii tollanen yhdistelmä. :))

    VastaaPoista
  7. Miten joku voi olla noin kaunis..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua mä hämmennyin tästä kommentista niin paljon! Ehkä siksi koska mä en oikeesti pidä itseäni mitenkään erikoisena vaikka tämmönen blogi multa löytyykin :) En vain jotenkin voi uskoa, että joku ajattelee musta noin :D Kiitos hurjasti kuitenkin<3

      Poista