8/16/2013

Blogin uusi nimi

asuahahes 163muok2013-08-16 asuahahes
Housut Bikbok / paita JC / takki Only / kengät kirppis / laukku GT
asuahahes 143
Viikon hiljaiselon aikana abivuosi pyrähti käyntiin ja arki astui kuvioihin. Yllä olevissa kuvissa näkyy yksi tämän viikon kouluasuista. Musta kesäloma meni aivan liian nopeasti, oon huomannut, että mitä enemmän vuosia kertyy sitä nopeammin kesäloma näyttää kuluvan. Mulle kesäloma oli enemmänkin semmoinen pieni hermo- ja kuntoiluloma. Juhlittuakin tietysti tuli sopivissa määrin, mutta kaikki festarit jäivät kokematta. Oon valmistanut itseäni tulevaan leikkaukseen ja haluan että kroppa on vahvana ja nilkan kuntoutus lähtee hyvin käyntiin. Tällä kertaa aijon saada nilkkani lopullisesti kuntoon, sen kanssa onkin taisteltu viimeiset kolmisen vuotta ja uskokaa tai älkää, kipu saattaa muuttaa ihmistä valtavasti.

Viime viikolla blogissa tapahtui suuri muutos, nimittäin nimenvaihdos. Olin pitkän mietinnän jälkeen tullut siihen tulokseen, että haluan vaihtaa blogin nimen. Halusin jotain simppeliä, jotain mikä tuntuu omalta. Mä olin ollut aina vähän hukassa blogin nimen kanssa ja Linda's Secrets ei koskaan oikeastaan tuntunut siltä oikealta. Lisäksi se on aika yleinen ja alkoi kuulostamaan mun korvaan jopa vähän naurettavalta. "Lindan salaisuudet" haha eihän tuo nimen antama kuvaus edes sopinut blogin sisältöön. Tämä voi herättää teissä mielipiteitä ja se on ok, mutta haluan tehdä kerralla selväksi, että tämän takana mä seison. Mistäkö tämä Linpa sai sitten alkunsa? Se on erään vanhan ystävän keksimä lempinimi mulle monia vuosia sitten. Eli tämän nimen takaa ei löydy sen kummempia tarinoita. Entisen nimen tarina oli sitten jo vähän erikoisempi haha. Tiistain Aamulehden Harrasta & luo liitteessä oli myös se lehtijuttu, josta teille kerroin. Se löytyy sivulta 39 jos teitä joitain kiinnostaa tsekata :) Ei mulla oikein muuta ihmeellistä, siinä taisi olla olennaisimmat asiat :) Mä ajattelin mennä pian unten maille, jotta jaksan herätä huomenna aikaisin päivän actioneja varten. Unia teille ja ihanaa viikonloppua :)

-Linda

21 kommenttia:

  1. niin simppeli ja ihana asu linda=) ja tsemppiä abivuoteen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:) sitä todellakin tarviin haha ;D

      Poista
  2. toi nimi on parempi ja kuvastaa sun blogia paremmin :-) ja tosi kiva toi sun asusi! :)

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä nilkkajuttuihin! Täällä kans 7 kertaa nilkkaleikattu, joka pääsee vihdoin ja viimein toteuttamaan unelmiaan myös liikunnallisissa jutuissa, kun jaksoin kuntouttaa nilkan :) Vaikka se ei täydellinen olekkaan, mutta sillä pärjää. Kipu todellakin muuttaa ihmistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui, 7 kertaa! Propsit sulle että oot jaksanut pysyä vahvana! Jos palaat takaisin katsomaan mitä kommenttiisi vastasin, niin olisi mielenkiintoista tietää mikä sulla vaivasi nilkassa. Mukava kuulla että pääset toteuttamaan unelmiasi liikunnallisissa jutuissa. Samaa odotan mäkin, että pystyy vetää täysillä eikä tarvii aina varoa ja miettiä mitä voi tehdä ja mitä ei! Niin ja eniten tietysti odotan että sen kivun saa pois.

      Oon harmikseni huomannut kuinka joidenkin ihmisten on vaikea ymmärtää tai samaistua tämmöiseen tilanteeseen ennen kuin he itse kokevat jotain samankaltaista. Jotkut eivät vain ymmärrä kuinka kipu oikeasti vaikuttaa ihmiseen :/

      Poista
  4. Sulla on aivan ihana blogi ja tosi kiva tyyli :))

    VastaaPoista
  5. Ihana blogi! Ja sinulla on todella kauniit hiukset - vau! :)

    VastaaPoista
  6. Upee blogi sulla, jään seuraamaan ! :-)

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Sun blogi on ihana ja oot superduper kaunis! :)) Mitenköhän vasta nyt bongasin sun blogin! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi kiitos!:) haha en tiä :D mäki oikeestaa löysin vasta sun mut onneks löysin ;)

      Poista
  8. Moikka! Pisti silmään noi ihanat viininpunaset housut, tiiätkö oisko niitä vielä myynnissä vai onks ne ostettu kauankin sitten? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin ne pari kuukautta sitten ja oon itseasiassa yrittäny ettii niit, jotta voisin ostaa samat isompina mutta ei oo enää näkyny bikbokissa :(

      Poista
  9. Hei minkä merkkiset nuo sun kengät ovat, samanlaiset/tyyliset olis hakusessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä bongasin nuo kirppikseltä joten en valitettavasti tiedä :( Mutta oon nähnyt samantyylisiä Skopunktenissa hopeine yksityiskohtineen :)

      Poista
  10. Ihanat kengät! :)

    http://sanndiblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista