8/23/2013

Casual Denim Shirt

2013-08-23 pallopuisto
Denim shirt Gina Tricot / Pants Gina Tricot / Bag Lindex / Sneakers Converse / Watch Leijona
nimetön2pallopuisto 131
Viikko siinä taas vierähti, kun viimeksi teille rustailin kuvien kera. No täällä ollaan taas! Kamera ei vielläkään ole kunnossa ja mulla ei ole mitään hajua milloin saan sen takaisin käyttööni, mutta siihen asti yritän parhaani mukaan elellä kavereiden kameroiden varassa. :) Nää kuvat on napattu tänään ja päivän asu oli aika rento. Mä oon aina tykännyt pukeutua väljiin ja rentoihin vaatteisiin ja mua on jotenkin ahdistanut kaikki tiukat vaatteet. Joskus on tietysti ihana laittautua kunnolla ja pistää jotain seksikästä, mutta niitä fiiliksiä löytyy aika harvoin ja silloinkin, kun löytyy niin ne fiilikset ehtivät vaihtua nopeasti haha. Syksy on siinä mielessä ihanaa aikaa, että voi vaan kääriytyä suuriin neuleisiin ja piiloutua suuren ja pehmeän kaulahuivin alle.

Mitäs mä oon puuhaillut tässä viikon aikana? Koulun ja salin lisäksi oon nähtyä kavereita ja ollut kullan kanssa. Särkässäkin tuli käytyä viime viikonloppuna ja taisi olla rankkaa, koska tuli nukuttua sen jälkeen parin tunnin päikkärit haha :D Eilen ja tänään tuli käytyä pitkästä aikaa pienillä ostoksilla ja mukaan tarttui urheilukuteita ja Cubuksesta syksyn varalle viininpunainen ihana paksu huivi. Tää on vasta kuitenkin alkua, sillä mun syysvaate ostoslistaan mahtuu jonkin verran ja yli puolet on hankkimatta - näitä ovat mm. suuri neuletakki, viininpunaiset pitkävartisen Converset, tyköistuvat farkut, Daniel Wellingtonin kello sekä nahkainen reppu. Tuo reppu tosin on jo tilauksessa ja kotiutuukin parin viikon päästä, enkä malta odottaa, että saan sen käyttööni! Mitä teidän syksyn ostolistalta löytyy ja mikä/mitkä on ihan must?

Mä oon ollut tänä syksynä jostain syystä aika pettynyt suurimman osan vaatekauppojen tarjontaan. Ei oikein löydy mitään semmosia kuteita, jotka herättää fiiliksen "tää on pakko saada" - sen sijaan tiedän mitä haluan ja mun sydäntä oikein raastaa, kun nään mun päässä täydellisen asukokonaisuuden, mutta niitä oikeita vaatteita ei tahdo löytyä sitten millään. Oon loppujen lopuksi aika nirso vaatteiden oston suhteen (paitsi kirppiksillä), koska musta sen vaatteen pitää aina herättää joko se käytännän tarpeen tunne tai sitten se "tää on vaan niin ihana" - tunne ennen kuin kulutan ne ainoat rahani niihin. Tän blogin välityksellä musta voi saada tosi materialistisen kuvan ja tottahan se on, oon materialisti, mutta kaikella on aina rajansa. Mutta ei mulla muuta ihmeellistä kuin, että jaksoikohan kukaan teistä lukea tätä kokonaan? Hauskaa viikonloppua kaikille!:)

-Linda

10 kommenttia:

  1. Mulla on ollut pitkään kanssa harkinnassa Wellingtonin kello;) ne on aivan ihaniaaaa!

    psst. olitte tosi sulosia poikakaverisi kanssa, kun piipahditte ginassa, cuties<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ;) Niin on! Pakko saada semmoinen 8)

      Hei vitsi teikkö mä olin nii pihalla sielä että kun ilmestyit yhtäkkiä jostain niin en ees tajunnu moikata ku olit jo menny ohi!:D

      Poista
    2. Onko sulla jo jokin tietty mielessä minkä haluaisit? ;) Itse himoitsen Wellingtonilta sitä Classic Canterburyiä, I want it so badly!

      Hahahaah no ei se kuule haittaa yhtään mitään, moikkasin teitä suloisuuksia ja kuulin kyllä moikkauksen takas - ellen kuullu sitten jotain omiani;D Ihania ootte jokatapauksessa!

      Poista
    3. Mulla on aina ollut suuri ongelma tän valitsemisen ja päättämisen kanssa, joten en oo vielä saanut päätettyä että minkä niistä haluaisin mutta ehdottomasti kuitenkin suuri kellotaulu eikä sitä uutta pientä mallia :)

      Haha no mä luotan sit sun korviin! Kai multa joku moi änähdys kuului huomaamattani haha ;D en vaan ehkä sisäistäny sitä sit ja kiitti vielä :)

      Poista
  2. Isot kaulaahuivit ja bootsit, ihan must! niitä ei voi koskaan olla liikaa:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kyllä voikkaan! Varsinkaan niitä suuria huiveja eri väreissä ;)

      Poista
  3. ihana asuu! ja voi, oon niin samaa mieltä! kaupoissa ei tunnu olevan m i t ä ä ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika tommonen perus mut kiitti!:) paremmin tohon olis kyllä sopinu ne ginan lyhkäset leggarit jossa on pitsii lahkeissa if u know what I mean ;)

      Poista
  4. Jaksoin lukea ;) Ihania kuvia ja tykkään sun laukusta tosi paljon:)

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no hyvä!:D kiitos menee mun asukuvaajalle ;) toi laukku on muuten täydellinen jos siinä olis joku vetoketju eikä pelkkä neppari!

      Poista