8/09/2013

Don't give up! The beginning is always the hardest.

oasap 006loo2 Maximekko ja kaulakoru Oasap / laukku Warehouse / kengät kirppikseltä
2013-08-009
oasap 052hah
oasap 106hah
oasap 092has
Nyt tiedän miksi nuo uudenveroiset gladiaattorisandaalit lähtivät niin halvalla kirppikseltä. Kipeästä kantapään rakosta tiedän, että ne olivat liian ihanat ollakseen totta. Käynnissä oleva viimeinen kesäloma viikko on mennyt juhliessa tyttöjen kanssa ja mökkeillessä kullan kanssa. Tänään näin myös Emiliaa ja sain samalla parit asukuvat päivän asusta. Hitto mä kaipaan mun kameraa. Mökilläkin oli niin kaunis auringonlasku, että mua suorastaan harmittaa, etten saanut ikuistettua sitä muualle kuin Instagrammiin. Pitänee varmaan tehdä pitkästä aikaa Instagram-postaus, sillä niistä kuvista saa jotain vihiä siitä mitä viimeaikoina on tullut tehtyä. Mua muuten ärsyttää hirmusesti nykyään postausten tekeminen, sillä kaikki kuvat tuntuvat riittämättömiltä mun silmään. Kyllä, mussa piilee pieni perfektionisti. Mutta ehkä se tarkoittaa sitä, että kehittyy kokoajan ja vaatii itseltään siksi enemmän.

Viime päivinä on tullut syötyä kaikkea krapulamättöä varmaankin koko kesäloman edestä ja oon nauttinut siitä täysin rinnoin. Voin kuvitella kun koulu alkaa, että mä en juokse muualla kuin koulun ja salin välillä sekä luultavasti kirjastossa lukemassa kirjotuksiin. Haha ei vaiskaan, kavereita ja omaa prinssiä ei saa unohtaa ;) Mun hiukset ovat muuten kasvaneet ja paksuntuneet huomattavasti. Uskon että jo puolen vuoden päästä mä voin jättää nuo "tuuhennukset" kokonaan pois! Kaljukohdat ovat lähteneet ja tilalla kasvaa uutta vauvahiusta nopeaa tahtia. Varoitus: Jos sulla on ohut lasimainen hius, älä koskaan aloita pidennyksien käyttöä - varsinkaan clipsien! Siitä ei seuraa mitään hyvää. Onko kellään kokemuksia jostain ravintolisistä (miksi niitä nyt ikinä sanotaan?), jotka nopeuttavat hiusten kasvua ja vahvistavat niitä? Vinkkejä otetaan nyt vastaan :)

Tämän päivän asu postauksen maximekko ja kaulakoru on saatu yhteistyössä Oasapilta. Maximekkoon pääset tästä linkistä ja ihanaan kaulakoruun tästä. Musta molemmat on todella ihania, varsinkin mekon väri osui nappiin ja koru ei ole painava kaulassa. Mitä ootte mieltä?

-Linda

30 kommenttia:

  1. toi asu on tosi ihana ja korostaa sun hyviä puolia :-) ja voi vitsi, oon nii ilonen että kirjotukset on ohi - elämäni stressaavinta aikaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitti! Tosin toi on vähän tommonen pussi joka piilottaa niitä mut silti ihanan rento ja mukava :) Apua älä käännä veistä haavassa XD

      Poista
  2. Mää oon syöny sitä biotiinia. Siis biotiini strong hair&nails. Mulla se on kyllä auttanu selkeesti hiusten kasvuun ja kynnetkin tuntuu paljon vahvemmilta. Apteekista sitä saa ja 1 per päivä on annostus. Ostin joskus jotain vastaavaa (oisko ollu biotisan tms) kun tota mun vakkaria ei löytyny eikä ollu yhtään hyvä! Riippuu vissiin siis ihan tuotteesta ja käyttäjästä :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää, kiitti vinkistä!:)

      Poista
  3. Hyvillä elämäntavoilla hiukset voi ja kasvaa hyvin mitään muuta kunnon ihme lääkettä siihen ei ole. Ja juu tiedän että moni on kanssani erimieltä mutta olisiko maailmassa niitä pälvikaljun epätoivoisesti piilottaja miehiä olemassa jos lääke olisi keksitty?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai, hyvät elämäntavat ovat tärkeät ja mä koen että mulla on hyvät elämäntavat. Liikun ja syön hyvin sekä terveellisesti ja silloin tällöin annan itseni nauttia herkuista. Tosin hyvät elämäntavat on laaja käsite ja siihen liittyy muutakin, esim. stressi.

      Mielipiteitä siihen, että tarvitseeko lisäravinteita syödä löytyy varmasti paljon. Sun mielestä ei ja mun mielestä se riippuu ihmisestä ja siitä on turha alkaa väittelemään, jokainen tehköön mitä itse haluaa :) Mä nimenomaan etsin nopeaa keinoa, sillä haluan näistä "tuuhennuksista" eroon lopullisesti. En tarkoita että napsisin mitään lisäravinteita monia vuosia.

      Ja noista pälvikaljuista sen verran, että se voi yleensä johtua vanhuudesta, perintötekijöistä, sairaudesta tai voimakkaasta lääkityksestä. Eli kyseessä on vähän eri tilanne kun mulla :D

      Tulipas sekava viesti vaikka yritin pistää aiheet kappaleisiin :D No toivottavasti ymmärsit!

      Poista
    2. Juu totta tuokin:D

      Poista
  4. onpa kiva mekko! :))

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Kannattaa kokeilla Piimax C + Biotiini tabletteja, jotka ovat hinta/laatu-suhteeltaan hyviä ja ainakin omalla kohdallani toimineet. Myös kynnet ovat vahvistunee eivätkä enää liuskoitu. Tuotetta syödään 3 päivässä ja sitä löytyy yleensä suuremmista tavarataloista esim. Sokos, mutta Tokmannilla se on mielestäni halvinta. Myös Evonialta löytyy hiusten kasvua edistäviä tuotteita, joita en tosin itse ole kokeillut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. syön ite kans näitä ja toimii:) ja kalamaksa öljy tabuja (ite syön niitä möller) nii hiukset paksuuntuu ja tulee vahvemmiks:)

      Poista
    2. Aijaa! Mä oon syöny kans noita kalanmaksa öljy tapletteja mitä onkaan :) Kauan ootte syönyt noita?:)

      Poista
  6. Vitsi toi mekko näyttää kivalta!:) ja ite kävin kirjotukset viime vuonna läpi, stressaavaa mut kyl niistä selvii, tsemppiä!
    Iteki kyl hulluna meen nyt syksyllä uusii vielä pari!:)
    elsmaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) onnea sulle uusintoihin :)

      Poista
  7. Vau mikä kaulakoru, eihän tost voi irroittaa katsetta. :) Niin kaunis ja erikoinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä mustaki tosi kiva ja ei oo mikään painava :)

      Poista
  8. Mä syön sellasia Teho Pii kalkki+D ja suosittelen lämpimästi! 1 purkki maksaa stokkalla tai sokoksella joku 8-10e ja siitä riittä suunnilleen 3kk. Se vahvistaa ja hoitaa hiuksia, kynsiä ja ihoa. Mulla on kynnet selvästi vahventunut ja hiuksien laatu on parantunu ja ne kasvaa todella nopeesti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei hyvä tietää, kiitti sullekkin vinkistä! Pitää tutustuu noihin ja kattella:)

      Poista
  9. ihan mielettömän kaunis mekko!!

    VastaaPoista
  10. Voi miten ihana mekko ja ihana nättimys olet! :)

    xx
    Jozella
    http://jozellablog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Anteeks mutta tää uus blogin nimi on kamala. LiNpa. :D ää tollanen ärsyttävä sana joka jää pyöriin mieleen. XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha älä suotta anteeks pyytele, mielipide se on sullakin ;) Niin ja toi on siis Linpa eikä LiNpa :) Tärkeintä kuitenkin on että mä tykkään tästä ja tää on paljon parempi kun edellinen joka musta kuulosti vähän jopa naurettavalta :D tää vaan tuntuu enemmän omalta! Hyvä että jää pyörii mieleen niin ainakin muistaa ;)

      Poista
  12. haha arvasin että sanot noin. XD mutta hyvähän se sulle on kun jäät mieleen ainakin. ;D

    VastaaPoista