9/19/2013

I pray to God everyday to keep you forever.

oo 019
jj 030
oo 415oo 197
oo 116
2013-09-016
Pants H&M / Sweater H&M / Scarf H&M / Bag GT / Boots 2nd hand
oo 016
oo 228
oo 400
Kolea syystuuli, puista tippuvat lehdet, muhkeat kaulahuivit ja pimeät illat lämpimän teen kera. Jälleen kerran se on taas täällä, kaunis syksy. Viime viikolla pistin tilaukseen uuden ihanan talvitakin. Pari päivää myöhemmin H&M:ltä tuli -25% tarjous talvitakeista. Voitte kuvitella, että sen huomatessani vähän harmitti, sillä alennusta olisi kertynyt 20€, mutta pääasia että sain haluamani koon. En malta odottaa että saan sen päälleni! Odottelen myös paria mukavaa pakettia maailman toiselta puolelta, paria pehmeää neuletta ja ihanaa syyshattua.

oo 492
Aika on lentänyt nopeasti ja haluankin kiittää teitä ihania lukijoita piristävistä kommenteistanne (tämä ei ole mikään blogin lopetus puhe haha) Mä haluan vaan sanoa, että ilman teitä blogini ei olisi välttämättä antanut niin paljon, avannut niin monia ovia puhumattakaan niistä uusista jotka mua vielä odottaa. Tästä on tullut parin vuoden aikana suuri osa elämääni, paikka jossa voin vapaasti toteuttaa itseäni ja olla kanssakäymisissä muiden samanhenkisten ihmisten kanssa. Tällä tarkoitan myös koko blogimaailmaa - siksi odotankin tulevaisuudelta paljon uusia ihania tuttavuuksia :) Parasta tässä kuitenkin on, että oon löytänyt rakkaan harrastuksen, jolla voin ilmaista itseäni monipuolisesti. Oon kehittynyt parin vuoden aikana valtavasti sekä valokuvaajana että kirjoittajana ja oma tyyli on muotoutumassa kokoajan parempaan suuntaan. Parasta kuitenkin on huomata kuinka on kehittynyt itsenään; oppinut ymmärtämään kuinka jokaista ei voi miellyttää ja on ottamaan vastaan krittiikkiä sekä päästämään ilkeiden ja kateellisten ihmisten nälvimiset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Mun periaatteena on aina ollut, että ihmisten ei tarvitse lytätä toisia loistaakseen itse. Mä en lähde nälvimään ketään, jolla on jokin tietty mielenkiinnonkohde tai harrastus josta pitää - vaikka se olisikin erikoinen. Tehköön jokainen mitä tykkää! Valitettavasti täältä julmasta maailmasta löytyy myös näitä ääripäitä, jotka eivät ajattele samanlailla. Mua pelottaa usein, että jotkut ihmiset luulevat julkisen blogini takia mun nostavan itseni jollekkin kuvitteelliselle korokkeelle - pitäväni itseäni muita parempina. Mä vihaan sitä, sillä mä oon aina ollut pää pilvissä, jalat maassa -tyyppi.

Tulipas vähän avattua sanallista arkkua blogin kirjoittamisesta. Postauksen kuvat on julkaisematta jääneitä kuvia viime viikolta. Annetaan kuvien kertoa omat tarinansa. :) Ihanaa loppuviikkoa teille ja hurjasti tsemppiä teille kaikille joilla kirjoitukset on vielä edessä!

-Linda

24 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja ihana otsikko! :)

    VastaaPoista
  2. Niin ihania kuvia ja niin kaunis Linda♥ Mun mielestä oot omien sanojes mukaan just sellanen jalat maassa - tyyppi, niin symppis ja rehti ;-*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana!:) mukava kuulla että musta välittyy myös semmonen kuva!

      Poista
  3. Oih miten ihana postaus! Kuvat on erittäin kauniita ja tekstis kanssa oon samaa mieltä

    VastaaPoista
  4. Ihanat kuvat, niin tunnelmallisia♥ ja oot NIII upee tos vimpassa kuvassa! Se on mun lempparikuva! :)

    VastaaPoista
  5. oi miten hyvin kirjotettu teksti linda! ja ihan törkeen mageita kuvia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla että pidit ja jaksoit lukee haa :D kiitoskiitos<3

      Poista
  6. ihania kuvia, ihana asu, ja superkiva huivi! :) Sun blogis kuuluu ehdottomasti mun lemppareihin! :)

    VastaaPoista
  7. Mites on eikö sulle ostettu auto jo tovi sitten oletko jo autokoulussa vai onko jo kortti? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin ostettiin ja ei oo vielä korttia kun se maksaa nii perhanasti. Mutta ei mulla mkn kiirekkää ole sen suhteen että kyllä sitä ehtii :)

      Poista
  8. oi että kuinka suloisia kuvia ! :)

    VastaaPoista
  9. Aivan ihania kuvia! oot kyllä varmasti upee persoona, vaikutat siltä :-)

    werablee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua kiitos ihana:) tommonen piristää aina :)

      Poista
  10. Todella hienoja syksyisiä kuvia :) Itse myös odotan että oikein innolla saa räpsiä syksyisiä kuvia lehtien kera.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) munkin pitää vielä räpsii vähän parempia! Tulee niin ihania kuvia :)

      Poista
  11. Mistä biisistä toi otsikko onkaan? :) melki muistan mutta sitten ei kuitenkaa tuu mieleen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on Justin Bieberin ja Chris Brownin next to you biisistä :)

      Poista