9/04/2013

Love Chic, Be Nova

uusob 220
Backpack from Chicnova. Click here to see more!
uusob 026muok
2013-09-04 uusob
Maxidress H&M / Sweater H&M / Backpack Chicnova / Sneakers Converse / Watch Leijona
uusob 496
uusob 475
nimetönmuok
Oon niin onnellinen. Kameran kohtalo selvisi ja vika oli sulkimessa kuten arvelinkin. Käytiin viime viikolla viemässä se vahinko arviointiin ja korjausarvioksi paljastui 246€. Jätettiin asia hautumaan hetkeksi, koska korjaaja on ensi viikon lomalla. Eilen kuitenkin sattumalta selailin Anttilan pimeiden hintojen lehtiötä josta mulla osu silmään Canon EOS 1100D, jolla oli hintaa vain 299,90€ ja kaupanpäälle sai vielä kameralaukun, 8GB muistikortin ja 50 euron arvoisen Parempia valokuvia -kirjan. Siinä sitten pohdin, että tuo uusi tulisi vain noin 50€ kalliimmaksi, kun vanhan korjaus. Lisäksi tuossa 1100D:ssä on myös videokuvaus mahdollisuus. Vihjasin iskälle asiasta, mutta jätimme asian silti hautumaan sopimatta mitään. Tänään mä sitten tulin koulusta kotiin ja isä vaan ojensi mulle Anttilan pussit ja voi sitä onnen ja hämmennyksen määrää. En vaan voinut uskoa sitä todeksi enkä usko vieläkään, koska tuntuu siltä, kuin olisin ollut ilman omaa kameraani ikuisuuden. Nyt on ihana panostaa taas blogiin kunnolla! Tuota kameraa myös osaa todellakin arvostaa paljon enemmän, kun sitä ilman joutui olemaan hetken aikaa ja kun joutui olemaan kaverien kameroiden varassa. Eihän tuo malli mikään uusi ole ja parempiakin löytyy, mutta mulle tuo on parempi kuin mitään! Nämä postauksen kuvat on otettu nimenomaan tällä uunituoreella Canon EOS 1100D:llä. Mun täytyy vaan opetella käyttää tota videokuvausta, niin saan monipuolistettua blogin sisältöä laadukkailla videoilla! 

Sitten toiseen aiheeseen, nimittäin kuvissa näkyvään ihanaan nahkareppuun, jonka juuri sain uunituoreelta yhteistyökumppaniltani Chicnovalta. Hintaa repulla ei ole kuin 27 dollaria eli 20,5 euroa - eli ei todellakaan paha! Chicnovalta löytyy mm. laaja valikoima ihania vaatteita, kenkiä, laukkuja ja koruja. Tällä kertaa otin paremmin selvää toimituksesta ja se on ilmainen, paitsi jos haluaa tuotteen nopeammin. Toimitus Suomeen kestää noin 7-10 vuorokautta ja mulla se kesti muistaakseni 8-9 vuorokautta. Repun materiaalista ja laadusta sen verran, että väri osottautui oikeaksi, mitä verkkokauppa antoikin ymmärtää. Materiaali on kuitenkin hieman ohutta ja pelottaa vähän, että suojaako tuo sateelta. Muuten kyllä nappi valinta ja oon kauan ihaillut tommosta, mutta en ole raaskinut ostaa. Näissä yhteistyöjutuissa tulee todellakin säästettyä omasta pussista, mutta älkää luulko, että mä en tee mitään näiden eteen. Ei niitä ilmaisia juttuja saada noin vain, kuten useat kapeakatseiset luulevat. Tämän blogiharrastuksen eteen on nimittäin tehty valtavasti työtä ja nähty vaivaa. Nää on tämmösiä blogin mahtavia plussia, vaikka harrastuksena tätä rakastankin jo valtavasti!

-Linda

30 kommenttia:

  1. ihanat sävyt näissä kuvissa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mustaki nää on tosi onnistuneita :)

      Poista
  2. Upeasti tulee auringonsäteet esiin kuvissa, rentouttavaa katseltavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se me yritettiinki vangita noihin kuviin :) ja onnistu vielä ihan hyvin!

      Poista
  3. Millä asetuksilla kuvaat ja miten ? Mul on toi sama kamera, mut oon niiiiin huono sen kanssa et olis kiva ku kertoisit jotain vinkkejä! Noi kuvat on ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua jos kertoisin tähän kaiken yksityiskohtineen niin tästä kommentista tulis niin pitkä, että siitä vois kirjoittaa melkein kokonaisen postauksen! Mutta siis kuvaan yleensä p ja m asetuksilla. Oikeesti parhain vinkki on kokeilla itse ja oikeesti panoutua lukemaan netistä tai ohjekirjasta ne parhaat vinkit :) ite en oo hirveesti ohjekirjoja lukenut, mutta itse kokeilemalla oon kaiken oppinut :) aijon kyllä lukea ton kameran mukana kaupanpäälle tulleen kirjan. Mutta rohkeasti vaan kokeilet eri asetuksia ja vertaile kuvia niin huomaat minkälaisia kuvia saa eri asetuksilla :) Voisin itseasiassa joskus tehdä jonkun postauksen ylipäätään kameralla kuvaamisesta :) kiitos!

      Poista
  4. Voi näis kuvissa on kiva fiilis ja toi reppu on niin söpö!

    ja haha, ihana iskä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 jep se osas kyllä yllättää!

      Poista
  5. Otettiinko suhun tuolta yhteyttä vai olitko itse ensin yhteydessä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muistaakseni otin itse yhteyttä :)

      Poista
  6. Ihania kuvia! Mun silmään iskee varsinkin tuo Coffee Housen ihana take away-muki, haha :D Voisinpa itsekin tilata tuollaisen repun Chicnovalta, näyttää niin kivalta :)


    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) haha tilaa vaan ei oo kyllä kallis! Mietin että tilaan ite ehkä tuon mustana tai sit jonkun toisenlaisen koska tuola on aika paljon valinnanvaraa repuista :)

      Poista
  7. Taas ihania ja inspiroivia kuvia! :-) Mulla ois yks kysymys: Mitä ohjelmaa käytät kun teet noita kollaaseja? Ne on niin hienoja. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja mukava kuulla!:) Oon laittanut noi kuvat vierekkäin picasalla :)

      Poista
  8. upeita kuvia! :) mulla kävi kameran kanssa samoin; todettiin ettei vanhan korjaaminen kannata niin pari päivää ilman kameraa oli kyllä aivan hirveää! käytiin kuitenkin muutaman päivän päästä hakemassa uus kamera ja voi sitä ilon määrää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Haha mä olin yli kuukauden ilman omaa mut onneks kavereilla on :)

      Poista
  9. Tekonahkaa tuon on

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainii mun piti pistää tohon postaukseen sulkuihin että en oo varma oks toi tekonahkaa :D mut kyl se taitaa olla joo

      Poista
  10. Ihania kuvia :-) Ostin myös ton samaisen kameran Anttilasta jo kesällä, kun oli toi sama tarjous menossa (ilman tota tarvikepakettia kylläkin) ja oon ollu kyl tosi tyytyväinen, loistava valinta ! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joo toi vaikuttaa kyl tosi hyvältä!

      Poista
  11. aivan ihania kuvia! toi toka vika kuva on jotenkin niin täydellinen.
    ja super kiva asu! näyttää tosi hyvältä sun päällä :)

    VastaaPoista
  12. Tosi hienoja kuvia! Kivaa, et pääset taas postaileen useemmin! :) Sun postaukset on aina niin kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja tuntuu hyvältä olla taas kunnolla back!:)

      Poista
  13. super ihana tuo reppu ja asu muutenki! <: ja onnea uudesta kamerasta, tuntuu varmaan mahtavalta taas omistaa tuommonen ihanuus! mullakin on tuo samainen canon, oon ollu tosi tyytyväinen, vaikkei se ookkaan super huippu järkkäri, tärkeintä, että sitä osaa käyttää <;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos :) joo niin tuntuu ja osaa arvostaa jotenkin paljon enemmän tota kameraa! Ja niimpä, tärkeintä on että osaa käyttää :)

      Poista