9/17/2013

Päivän piristys

martofcihna 087
martofcihna 127Sexy black ankle high heels from Mart of China. Click here!
martofcihna 145martofcihna 099Amazing English style suede flat bottom brown ankle shoots from Mart of China. Click here!

martofcihna 002muok2
Simple gold earrings from Mart of China. Click here!

Tänään ei ole ollut mikään mun elämän paras päivä, mutta kyllä se tästä. Opin myös sen, että horoskooppeihin ei ole uskomista. Avaan aihetta blogin puolella enemmän, kun olen saanut käsiteltyä sitä ensin itseni kanssa. Onneksi tää paketti saapui tänään postiin, nimittäin piristystä mä tarvitsinkin ja tarvitsen yhä.

Muistatteko kun kirjotin taannoin tämän esittelypostauksen Mart of Chinan verkkokaupasta? Joku ei nähtävästi ymmärtänyt, että esittely ja suosittelu eivät ole sama asia haha. Nyt voin kuitenkin kertoa teille omia kokemuksiani tuon verkkokaupan toimituksesta ja tuotteiden laadusta. Tämän päivän ilonaihe oli Mart of China:lta tullut paketti, joka ilmestyi tänään juuri sopivasti postista haettavaksi. Paketista paljastuivat yhteistyönkautta saadut korkkarit, nilkka bootsit ja kauniit korvikset. Koot menivät nappiin ja oon tyytyväinen, sillä kerrankin mulla on korkkarit, jotka istuvat ja pysyvät kunnolla jalassa! Tosin noihin bootseihin ei taida mahtua villasukka, mutta eivät nuo mitkään pakkaskengät olekkaan :) Korkkarit tuntuu jaloissa hiukan liukkailta eri materiaaleja vasten, joten saa nähdä kuinka ne kestävät juhlimista haha! Noista nilkkabootseista en osaa vielä sanoa ovatko liukkaat, se nähdään kun ensimmäiset lumet tulevat maahan ;)

Yhden tarpeellisin vinkin voin sanoa jos ja kun tilaatte tuolta kenkiä. Nimittäin tuolla koot ovat pienempiä, kuin mihin on tottunut kenkäkaupoissa. Eli miettikää tarkasti sen pienemmän ja suuremman koon välillä :) Mulla kesti näiden toimituksessa yli kaksi viikkoa, mutta eihän se ole aika eikä mikään, kun verkkokaupan hinnat ovat niin halvat! Samassa esittelypostauksessa mainitsin, että toimitus olisi ilmainen, mutta korjaan tuon vielä näin yleisesti, että se koskee valitettavasti vain koruja. Oon todella pahoillani väärinkäsityksestä ja turhasta ajankulutuksesta, jonka aiheutin :( Mulla on kuitenkin tulossa teille tosi kiva arvonta tässä lähipäivinä, joten stay tuned!:)
-Linda

18 kommenttia:

  1. iha mahti kauppa! :D kiitos vinkistä! ja noi sun tilaamat kengät on tosi hienot, innolla ootan niistä asupostauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään:) Ootan kans innolla, että pääsen yhdistelemään noita eri asuihin ja kuvailemaan blogin puolelle!

      Poista
  2. Oi ihanat noi molemmat kengät! :)

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia jälleen, oot niin hurjan kaunis! :)

    VastaaPoista
  4. Tää mun kysymys ei nyt liity mitenkää tähän postaukseen mutta oisikko halukas vuokraan sun vanhojentanssi mekkoo ? :)

    VastaaPoista
  5. Sairaan ihanat nuo korkkarit! :-)

    werablee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Määki tykkäilen :) tosin toi pohja on punanen mutta I can live with that!:D

      Poista
  6. miks mä en löydä ton tyylisiä korkkareita mistään! tai sit kun löydän niin ne on liian kapeita tälläselle lättäjalalle :( näyttäis niin kivalta esim boyfriend farkkujen kaverina, pöh..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa höh :( toivottavasti löydät! Noi menee nii hyvin boyfriend farkkujen kanssa, harmi kun mulla vaan ei oo semmosia rentoi :(

      Poista
  7. paljon ne postarit sit siis on? ja mites palautus ja tiiätkö noista vaatekoosta et onko normaalia pienemmät et pitäiskö ottaa aina yks koko suurempi vai mitä? :) vastaa asap :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en osaa valitettavasti vastata noihin, sillä mä oon saanut nää tuotteet yhteistyön kautta eli mulla ei ole kokemusta postikuluista, palautuksesta eikä noista vaatteista, koska mulla on vaan kokemusta noista kengistä. :) Kannattaa kuitenkin googlettaa mart of china blogpost ja sieltä tulee blogeja jotka ovat tehneet yhteistyötä nettikaupan kanssa niin löydät jonkun jolla on noista vaatteista kokemusta :) yritin ottaa hätäisesti selvää postikuluista, mutta mä en oikein ymmärtänyt niistä mitään näin hätäisesti :D

      Poista
  8. Lueskelen välillä siun blogia, mut nyt täytyy sanoa, että melko mielenkiintosen jutun oot sivuillesi keksinyt... Nimittäin tuon, että kun koittaa hiiren vasemmalla klikata vaikka jotain linkkiä sivullas, että sen saa auki toiseen välilehteen, niin tulee ilmoitus, että olen busted? Siis varmaan oot tarkottanut tuon sitä varten, ettei ihmiset esim. kopiois siun kuvia itelleen tai muuta vastaavaa, mutta pikkasen häiritsevää, kun on tottunut kaikenlaista availemaan toisiin välilehtiin myöhempää tarkastelua varten, niin mitään semmosta voikaan tehdä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitoin sen koodin blogiini juuri sen takia, että kuvia ei kopioitaisi, mutta tuo koodi on ollut myös mun omana riesana joten otin sen nyt pois :)

      Poista