9/15/2013

You never know how strong you are, until being strong is the only choice you have.

jj 232
jj 115jj 136
jj 347222
jj 126jj 384 Heippahei sinne ruutujen toisille puollille. Pientä hiljaiseloa on ollut useamman päivän ajan, koska oon ollut viime sunnuntaista lähtien räkätaudissa. Parempina päivinä oli pakko raahata ittensä kouluun, mutta se taisi vain pahentaa asiaa. Muutenkin mieli on tuntunut olevan maassa ja tuntuu ettei sille löydy loppua. Viime aikoina on tapahtunut pari henkilökohtaista asiaa, jotka on vaikuttanut aika paljon mun henkiseen hyvinvointiin. Mikään ei ole oikein tuntunut kiinnostavan, oon ollut poissaoleva ja on tehnyt mieli jäädä vain neljän seinän sisälle omiin oloihin. Urheilut on myös jäänyt sikseen, koska puolikuntoisena siinä hommassa ei ole mitään järkeä. Pitää nyt vaan parannella itsensä niin pääsee taas kunnon treenin makuun ja ehkä se mieliala siitä kohenee, kun pääsee purkamaan sydäntään salille. Kesän aikana Tampereen Acticista tuli mulle kuin toinen koti ja mulla on hemmetin ikävä sinne.

Tänään sain raahattua itseni ensimmäistä kertaa kunnolla ihmisten ilmoille muutenkin kuin koulussa käydessä. Sillä meidän oli Essin kanssa käytävä maksamassa meidän varaama kirppispöytä Radiokirppikseltä ja samassa tuli kierreltyä kauppojen uutuudet ja istuttua kahvilan terassilla vaihtaen kuulumiset. Asiasta toiseen, mun on tehnyt viikon ajan ihan hirveästi mieli Sushia! Näin jopa viime yönä unta, että meillä oli Sushia koulussa haha. Siis Sushi on just semmonen, josta jää niin härö "pakko saada" makufiilis. Tiiättekö mitä tarkotan?? Teksti takkuilee nyt sen verran, että tää nuhanenä taitaa mennä pian unten maille. Tuntuu että kaikki muut on juhlimassa ja mä vaan kökötän kotona koneella. No samapa se, kyllä sitä juhlimaan ehtii ;) Mä annan nyt itselleni luvan kököttää kotona kunnon kotihiirenä ilman ressiä sosiaalisesta elämästä ja parantaa itteni kunnolla haha. Sweet dreams ihanaiset < 3

-Linda

10 kommenttia:

  1. Vitsi miten ihana toi reppu on!! <3 ja asu muutenkin! (:

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Toi reppu on kyllä maailman ihanin !! minäkin haluan :(

    VastaaPoista
  3. mielettömän ihana toi reppu!!!

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Noi on kyl ihanat ja tuo sopivasti vähän pituutta tämmöselle pätkälle ;)

      Poista
  5. Mä tiedän tuon sushista tulevan "sivuvaikutuksen" haha! Ihania kuvia :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha siis se on nii ihanaa ja ärsyttävä samaa aikaa!:D kiitti:)

      Poista