10/23/2013

Friday's outfit

jiy 4282013-10-18 jiy
Jacket H&M / Sweater JC / Shirt JC / Bag Bershka / Leggings H&M / Boots Dinsko / Necklace Bershka / Hat Front Row Shop
jiy 461
Syysloma tuli ja meni ja maanantaina lähti käyntiin uusi jakso. Kieltämättä olisin mieluusti pitänyt lomaa vielä muutaman päivän ja tuskin olen ainoa. Aamulla alkaa olla vaikea saada itsensä ylös sängystä, kun ulkona vallitsee pimeys ja pieni pakkanen. Toisaalta pitäisi nauttia näistä leudommista pakkasista, sillä kylmempää on vielä luvassa mutta se tuntuu hankalalta. 
   Asukuvissa näkyy viime postauksessa esillä olevista ostoksista musta neule ja ruutupaita. Oli muuten julmetun kylmä noita asukuvia Essin kanssa perjantaina ottaessa. Todellisuudessa mulla oli vielä parkatakki nahkatakin päällä, sillä nahkatakilla tuolla ei kyllä pärjää, jollei kulje autolla.
   Huomaatte varmaan myös lisäpituutta tukassa! Välillä tulee ikävä tuota ihanaa kiharaperää ja tulee pistettyä vanhemmat clipsit päähän ihan vain vaihtelun vuoksi. Kyllä se lyhyt tukka silti on enemmän mua! Lyhyet clipsi tuuhennukset alkaa vaan olla niin huonossa kunnossa, että pitää joko leikata nämä pitkät lyhyiksi tai tilata uudet. Ajattelin myös, että olisi mielenkiintoista kokeilla lyhyitä tuuhennuksia teippeinä kuten Motherfuckin' fashionin Laura. Tähän asti oon kokeillut pidennystekniikoista vain clip-on pidennyksiä ja lettipidennyksiä, joten ehkä on aika kokeilla jotain uutta!

  -Linda

25 kommenttia:

  1. Oon sitä mieltä että tosi harvoille ihmiselle sopii lyhyet hiukset, ja sulle jos kellekin vasta oikeesti sopii! Sun kasvonmuodot korostuu ihanasti lyhyessä tukassa, ja tekis melkeen itekin mieli leikkaa lyhyeksi vaan sen takia kun sä näytät niin hirmu kivalta niissä hiuksissa :DD! Toi on muuten kans aivan ihana toi Bershkasta ostettu laukku ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon iha samaa mieltä!!

      Poista
    2. Apua kiitos paljon molemmille, piristi paljon!:)

      Poista
  2. voi että miten ihana asu, tykkään! :)

    VastaaPoista
  3. Olin tulossa sanomaan ihan samaa, mutta kikka ehtikin ensin!:D En voi ko kompata, nuo näyttää meinaan niin hyvältä sulla♥

    VastaaPoista
  4. Miten meni kirjotukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan hyvin! Kirjoitin siis vain terveystiedon ja alustavat tulokset on M-E. Toivottavasti lopullisista tuloksista tulisi E. Kirjotukset oli helpot, mutta mulla tuli ongelmia ajan kanssa. Jos en olisi möhlinyt ja käyttänyt 4 tuntia kahteen ensimmäiseen tehtävään niin oon aika varma että olisin saanut todella vahvan E:n tai jopa sen ällän.

      Poista
  5. Selailin pari postausta taaksepäin, ja huomasin että oot taas onnistunut löytämään superkivoja kirppislöytöjä. Niinpä aattelin kysyä, että mitkä sun mielestä on parhaat kirppikset Tampereella? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse käyn eniten Radiolla ja Bonuksella :) Sieltä oon ne parhaat löydöt tehnyt!

      Poista
  6. voi miten kaunis asu! oot upea :)

    VastaaPoista
  7. Aivan upea asu limppu!!<3 Oot kyllä sellanen kaunotar noilla "lyhyillä" hiuksillas ja punasilla huulilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Tajusin vasta nyt että miks useet sanoo tähän postaukseen kuinka nuo lyhkäset sopii vaikka mulla on tämän postauksen kuvissa pitkät pidennykset XD

      Poista
  8. Apua kunka oot pienikokoinen! Ja kaunis. :) Saanko kysyä paljonko oot pitkä/painat? :) Ja kuinka usein harrastat liikuntaa ja mitä? :) Oon vasta törmänny hiljattain tähän blogiin ja todennu et ompas tää kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Oon semmoset 157cm ja 50kg paikkeilla. Mä kävin koko kesän salilla 4x/vk ja pyöräilin salimatkat sekä joskus tuli käytyä uimassa 30-60min reenin jälkeen. Nyt on tullut kyllä lipsuttua pahasti tosta kesän kuntoilusta ja oon saanut raahattua itseni kerran tai kaksi viikossa salille :( Pitää ottaa kyllä itteensä niskasta kiinni!

      Poista
  9. Aivan ihastuttavia kuvia, tulin näistä itsekin iloiselle mielelle. Olet kyllä huikean kaunis! <3

    gold-script.blogspot.fi

    VastaaPoista