11/17/2013

Halloween ja gaalan missaus

halloween 006
halloween 148halloween 211muok
halloween 091
halloween 135
halloween 223
halloween 083
2013-11-03 halloween
Jälleen kerran blogin puolella on ollut hiljaista, pahoittelut siitä jälleen kerran - oon ollut viimeaikoina hieman eksyksissä blogini kanssa ja sen tuoman sosiaalisen paineen. En ole lukenut bloglovinin 800 lukematta jääneestä postauksesta yhtäkään, sillä oon tajunnut, että mä oon liian kiinni blogimaailmassa. Viikonloppuna olisi ollut Inspiration Blog Awards gaala, jota olin odottanut kauan innolla ja jännityksellä. Meillä oli Ilonan ja meidän poikaystävien kanssa jo suunnitelmat valmiina tuolle illalle, mutta mä tulin sitten torstaina kunnolla sairaaksi - niin mun tuuria. Mulla on ollut nyt jokin oksennustaudin ja flunssan välimuoto ja vaikka oon ollut koko viikonlopun ns. neljän seinän sisällä ja kulkenut sänky-jääkaappi-sohva-vessa väliä niin olo ei oikein tunnu helpottavan. Kaiken lisäksi mulla on ollut kolmisen kuukautta hirveä limayskä ja teen parhaillaan kahden viikon kestävää astmatestiä ja ensi viikolla olisi allergiatestit. Toivottavasti sieltä selviäisi jotain, sillä tälle ei tunnu näkyvän loppua. Oon vieläkin todella pettynyt ja surullinen, että missasin gaalan, sillä paikalle tuli mun suuri inspiraationlähde ja lempparibloggaaja Angelica Blick sekä Andreas Wijk. Mun teki mieli lyödä päätä seinään, kun mun instagramin etusivu täyttyi toinen toisensa jälkeen yhteiskuvia heidän kanssaan - vaikka samaan aikaan oonkin iloinen, että muut pääsivät tapaamaan hänet. Lisäksi mua ärsyttää suunnattomasti, että en päässyt tutustumaan muihin bloggaajiin! No asialle ei mahda enää mitään, toivotaan että ensi vuonna mulla on parempi onni!
 
Kaksi viikkoa sitten juhlittiin näiden ihanien tytsyjen kanssa koko viikonloppu halloweenia. Perjantaina osa meistä juhli halloweenia baarissa ja lauantaina koko poppoo kokoontui yhdelle meistä tekemään hyviä sapuskoja, juoruamaan ja juomaan. Tässä kohtaa täytyy sanoa että oli kyllä hauska viikonloppu ja oon onnellinen, että mulla on tämmösiä ystäviä! En malta odottaa pikkujouluja ;) Essi oli leiponut lauantaita varten teemaan sopia muffinseja ja mä opetin tyttöjä tekemään sushia - tosin huonolla menestyksellä, sillä ensimmäisestä riisistä tuli liian puuroa. Seuraava riisi taas onnistui ihan kohtuuhyvin, mutta sitten pistettiin liian vähän muuta täytettä sushien väliin, kuten kuvasta näkyy haha. No voitte arvata, että maku oli myös sen mukainen, todella riisinen. Onneksi mä kuitenkin osaan tämän homman nyt paremmin ja sushintekopostausta on pian tulossa ;) Emilia pelasti mun halloween asukriisin, sillä hän sai lainattua mulle kaverinsa sisäkön asua, kiitos teille!:) Tiedän että halloweenina pitäisi olla pelottava, mutta ei jaksettu alkaa tohon mitään erikoisia meikkejä säätämään - varsinkaan baariin, eikä ollut kyllä välineitäkään :D Mutta mites teidän halloween meni?;)
 
-Linda

6 kommenttia:

  1. Ootpa kuuma toi sisäkköasun kaaa ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kuule puhu sinä vaan sielä omasta puolestas ;)<3

      Poista
  2. sama "haluan hakata päätä seinään" -fiilis täällä kun en päässy paikan päälle :( ens vuonna mennään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei:( Todellakin, ensi vuonna on pakko päästä! Onneks en oo ollut ainoa, sillä yllättävän moni ei ole päässyt menemään - se lohduttaa vähän ;)

      Poista
  3. Tosi kivan oloinen blogi sulla!:) Tykkään myös tästä ulkoasusta♥

    http://liveyourdream-emma.blogspot.fi/

    VastaaPoista