11/24/2013

Second hand shopping

kisppis 104
Zaran bleiseri 14€ Tarina | H&M:n bleiseri 4€ Bonuskirppis
kisppis 057
kisppis 151kisppis 037
Heippahei! Eilen tuli käytyä katsomassa uusi Nälkäpeli ja pyörähtämässä nopeasti kaupoilla. Tuo osottautui kuitenkin hieman huonoksi ideaksi, sillä parantumisessa on tullut hieman takapakkia ja pärskintä on lisääntynyt. En kuitenkaan tullut lörpöttelemään koko postausta siitä, kuinka mua ärsyttää olla sairaana, vaan nyt olisi taas vuorossa pientä kirppislöytöjen esittelypostausta!
   Nämä ihanuudet kaappasin mukaani Tampereen Tarinasta ja Bonuskirppikseltä. Ruskea bleiseri lähti pilkkahinnalla ja Zaran bleiseri hieman kalliimmalla. Ei tuo 14€ kuitenkaan kirpaissut niin paljoa, että olisin voinut jättää sen ottamatta, sillä Zaran vaatteet ovat normaalistikkin hintavia ja tuo on kuin uudenveroinen. :) Parasta noissa kuitenkin on se, että ne ovat takuuvarmasti käytettävissä ympäri vuoden ;) Oon jostain syystä vasta nyt ymmärtänyt minkä mallinen bleiseri ja jakku sopivat mun vartalolle. Aikaisemmin käyttämäni ovat olleet jopa ehkä liian nafteja. Nämä ovat silkkaa rakkautta ja tulevat olemaan mun vaatekaapin kulmakiviä pitkän aikaa :) Tälläisten löytöjen takia mä jaksan kirppiksillä kierrellä! Minkälaisia löytöjä te olette tehneet? Musta olisi ihanaa, jos linkkailisitte teidän kirppislöytö postauksia, sillä niitä on mielenkiintoista lukea!

Leppoisaa sunnuntaita kaikille!:)
-Linda

14 kommenttia:

  1. Eihitsi kuinka ihanat!! varsinki tuo zaran vaalea. upea!

    VastaaPoista
  2. Sun blogi oli ennen yks mun lemppariblogeista: kirjotit sun arkipäivistä ja ihan tavallisista jutuista. Nykyään tuntuu että pyrit pitämään jotain muotiblogia, eikä täällä oo enää niin paljoa fiilisjuttuja kun ennen. Se on tosi harmi, koska uskon että monet luki nimenomaan sen takia sun blogia, että oon "tavallinen". Muotiblogeja on niiiiin paljon jo ennestään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon itekin huomannut, että ennen tää blogi oli enemmän lifestyletyylinen! Yks syy siihen, että en enää kirjoittele niistä arkipäivän tavallisista jutuista voi olla se, että musta tuntui, että porukkaa ei kiinnosta lukea niistä eikä itsekään jaksanut niistä oikein kirjottaa. Mulla meni jotenkin siitä touhusta se fiilis, koska tuntui jotenkin hankalalta jakaa se kaikki ja miettiä mistä kirjoittaa ja mistä ei :D Joten tää on mennyt enemmän muotipainotteiseksi sillä muoti on lähellä sydäntä ja tykkään tehdä tänne asupostauksia :) Fiilispostauksia en kuitenkaan ole unohtanut, joten niitä onkin tulossa ihan lähipäivinä! Niitä tulee kuitenkin tehtyä aivan liian harvoin, sillä mulla tuli ennen tuli kuvattua paljon enemmän.. Mutta joka tapauksessa mä en kuitenkaan usko että niiden tavallisten juttujen vähentyminen on ollut pelkästään huono asia, sillä kyllä lukijoita näyttää kiinnostavan myös muotijutut :) Pitäis vaan löytää se innostus takaisin noihin fiilistely ja arkipäivän juttuihin!

      Poista
  3. oooh, taas saan olla kateellinen löydöistäs! :D mä oikeesti rakastan kirppareita enemmän kuin normaaleja kauppoja, niissä on niin jännää kierrellä kun ei tiiä mitää tulee vastaa ja outoa kyllä, tykkään hirveästi penkoa kirppareiden pöytiä haha! Ja se tunne kun on löytänyt jotain huippua todella alhaiseen hintaan <3 nyt samallla muuten tajusinkin, että ainakin puolet mun vaatekaapin sisällöstä on ostettu kirppareilta wtf!? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha:D Joo sama täällä, oon hirveen nirso kaupoissa kun on tottunut haalaamaan kirppiksiltä kaikkea niin halvalla!:D

      Poista
  4. Siis vau mitä löytöjä! :)
    http://sanna-emilia.blogspot.no/2013/08/ostoksia.html
    Tässä mun kirppislöytö postaus, josta kylläkin on jo kolme kuukautta aikaa. Olen Norjassa ja täältä ei valitettavasti löydy kirppiksiä. Harmi kylläkin koska rakastan kirppiksillä kiertelyä ja kun jotain ihanaa löytyy niin se on paras tunne ehkä ikinä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihania löytöjä oot tehnyt!:) Joo sama kirppiksillä on mukava kierrellä ja tehdä löytöjä :)

      Poista
  5. aah, just satuin tekemään löytöjä kirppikseltä: http://chenilleworld.blogspot.fi/2013/11/ikuisuusloytojen-kirppispaiva.html

    VastaaPoista
  6. Löydät aina niin kivoja juttuja! Tykkäsitkö leffasta? :)

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha:D joo tykkäsin! Ärsytti vaan himona kun se leffa meni niin nopeeta ettei tavallaan pystynyt ymmärtää, että se jäi niin tyhmään kohtaan! Kun tajusin että leffa loppu mun eka kommentti oli "varmaan tää loppu tähän" :DD

      Poista