11/05/2013

Tampereen valoviikot

ilotuli 290ilotuli 099muok
Pahoittelut jälleen hiljaisuudesta - on vaan ollut aivan hemmetisti tekemistä, että en ole ehtinyt istahtamaan koneelleni kuvien kimppuun. Yritän kuitenkin parhaani mukaan ehtiä postailemaan heti hyvän hetken tullen! Älkää kuitenkaan huoliko, oon muistanut kantaa kameraa mukanani ja matskua on paljon - kunhan vaan ehdin päivittelemään ne tänne blogin puolelle! Jos jotain kiinnostaa enemmän, niin Instagramissa päivittelen joka toinen päivä ja mut löytää sieltä nimimerkillä linpaa. Mulla alkaa nyt olemaan pieni kiire unten maille, joten raapustelen teille pikaisesti.
   Tässä olisi siis kuvasaldoa parin viikon takaa Tampereen valoviikkojen avajaisista. Sain Antonin napsimaan mun päivän asusta ja yhteistyön kautta Mart Of China:lta saadusta takista pari kuvaa, johon pääset tästä. Takki on ohut, mutta aivan ihana! Hinnalla nuo Mart Of Chinan vaatteet eivät ole kyllä pilattu, sillä tuolla on aivan hemmetin halpaa, esim tuon takin hinta on juuri nyt vain 9.66€! Jos joku etsiskelee pikkujouluasua, kenkiä tai vaatteita, niin kannattaa tsekata Mart Of Chinan verkkokaupan tarjonta!:) Ei mulla muuta, lisää kuulumisia seuraavissa postauksissa! Ihanaa viikkoa kaikille!

-Linda

14 kommenttia:

  1. Ihana toi hattu! Tykkään tosi paljon leveälierisistä huopahatuista, mun hattu on vaan kotona tällä hetkellä...

    www.minullaonsiivet.com

    VastaaPoista
  2. Upeita kuvia ja aivan ihana toi takki! :-)

    VastaaPoista
  3. Toi takki tosiaan on upee! Oh ihana toi leikkaus :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä tosi ihana, harmi vaan kun on enemmän syksytakki eikä pakkastakki!:(

      Poista
  4. Onko tuolta Mart of Chinalta kuinka vaikea tilata? Kauanko toimituksessa menee keskimäärin? Miten koot menevät, vastaavatko meidän kokoja? :) Katselin varsinkin tuota mekko valikoimaa ja sieltä kyllä löytyisi todella ihania vaihtoehtoja pikkujoulupukeutumiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole koskaan tilannut tuolta, koska oon saanut kaikki vaatteet yhteistyön kautta, joten mä en valitettavasti osaa vastata tuohon kysymykseen. Toimituksessa mulla on mennyt suunnilleen pari viikkoa :) Oon saanut valita tuolta nyt kengät, puseron ja takin ja kengistä voin sanoa, että sielä koot ovat vähän pienempiä kuin kaupoissa normaalisti. Pusero ja takki kuitenkin ovat olleet musta samankokoisia kuin kaupassakin :)

      Poista
  5. ihania kuvia;) sulle sopii niin hyvin tuo takki!

    VastaaPoista
  6. Ihania fiiliskuvia! :)

    Ps. Aloitin uudestaan blogin kirjottelun,jos jaksat niin checkaa ihmeessa ^^, -> http://itspatrizia.blogspot.fi/

    VastaaPoista