12/24/2013

I'm dreaming of a white Christmas


   Otsikon mukaisesti lainaten Michael Bublen White Christmas biisin lyriikoita, toivoin hirmuisesti valkoista joulua, mutta näillä eväillä mennään tänä vuonna. Toivottavasti ensi jouluna kävisi vähän parempi säkä! Toisaalta on mukavaa, kun ulkona ei ole liukasta, mutta eihän se riitä tekosyyksi mustaan jouluun. Meillä otettiin varaslähtö jouluun jo pari viikkoa sitten keräten koko poppoo joulupöydän ääreen syömään ensimmäinen jouluateria, kuten tässä kuvantäytteisessä postauksessa kerroinkin. :)
   Tällä hetkellä lötkötän sohvalla mamman kanssa kisuli vieressä masut täynnä ja paketit avattuina. Mä sain suurimmat joululahjani jo ennen joulua, jotka liittyvät huoneeni sistustukseen, (josta lisää huonepostauksessa) joten olin varautunut siihen, että kuusen alla ei tulisi olemaan kuin pari pakettia. Treffattiin eilen myös tyttöjen kanssa nopeasti ja vaihdettiin lahjat keskenämme ja sieltä riennettiin suoraan Antonin kanssa hänen äidilleen pariksi tunniksi rupattelemaan ja hakemaan lahjoja.
   Kuvissa näkyvät suklaamuffinsit on tehty Uinon blogista löytyvän ohjeen mukaan ja oon todella yllättynyt kuinka maukkaita ja makeita niistä tuli ottaen huomioon, että ne olivat mun ensimmäisiä muffinseja! Mä muuten vihaan piparien koristelua, koska oon niin pikkutarkka ja kärsimätön, että mulla menee hermo jos yksikin pieni yksityiskohta menee pipariksi. Vihaako kukaan muu piparien koristelua vai oonko outo poikkeus? Mä en loppujenlopuksi edes välitä hirveästi pipareista, mutta taikinaa tulee syötyä niidenkin edestä ;)
   Postauksien kuvat on otettu pari päivää sitten ja voin sanoa, että mä en näytä yhtä hehkeeltä tällä hetkellä, sillä me vietetään joulua mamman kanssa kaksin tänä vuonna ja sukulaiset asuu 400-500km päässä täältä, joten meillä ei kyllä tule juostua sukulaisten luona. Mun joululook on siis todella seksikäs kaksiosainen fleecepuku, (samanlainen joka yleensä löytyy lasketteluvaatteiden alta) jaloista löytyy pinkit saulit ja tukka on toistaiseksi likasella sykeröllä haha. Vaikka tää joulu onkin täällä päin musta ja ulkona sataa vettä, niin ei anneta sen pilata joulufiilistä vaan nautitaan toistemme seurasta!

Ihanaa joulua jokaiselle!:)

-Linda

12 kommenttia:

  1. Nopsasti vilkasin, niin 6/13 sun viimeisimmistä postauksista on jotain yhteistyö/mainosjuttuja. Se onkin syy, miksi en jaksa tätä blogia enää lukea. Hyvää jatkoa sulle ja blogillesi! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos se on sulle liikaa niin eipä se mitään, kaikkia ei voi miellyttää! Hyvää jatkoa sulle, ehkä me törmätään vielä ;)

      Poista
    2. Mustakin melkein puolet on kyllä TODELLA paljon, etenkin kun et edes postaa joka päivä jne, eli normipostauksiakaan ei ole niin paljoa.

      Poista
    3. Tottakai mä ymmärrän sen, mitä vähemmän yhteistöitä sen parempi. Mutta itellä tulee luettua yli 100 blogia ja niissä blogeissa joissa yhteistöitä on ollut normaalia enemmän niin ei ne ole mua erikoisemmin häirinneet vaan itseasiassa kiinnostaneet. Kai se sit on ihmisestä paljon kiinni ja kuinka laajasti asiat osaa/haluaa ajatella?:)

      Yleensä en ehdi postailemaan joka päivä tai jos ehdin en keksi aihetta - tuntuu tyhmältä tulla vääntämään blogiin jotain turhaa missä ei ole päätä eikä häntää, sillä inspiraatiota ei voi pakottaa :) Nyt mulla on kuitenkin tullut postailtua melkein viikon verran joka päivä ja yksikin päivä kaks kertaa päivässä ja normipostauksia on tullut normaalia enemmän. Oon toteuttanut teidän toivomia fiilistelypostauksia sekä blogissa on nähty jopa toivottuja ruoka-aiheisia reseptipostauksia. Eli olisi mukavaa jos joku vaihteeksi huomaisi loman aikana tapahtuneen positiivisen panostuspyrähdyken blogin puolella, sillä nää yhteistyöpostaus kommentit alkaa tulla kohta korvista ulos = asia on mennyt jo perille haha ;) Parhaani mä yritän aina kun on enemmän aikaa kuten lomalla yleensä on - arki on sitten valitettavasti ihan toinen juttu.

      P.S. Oon kirjoittanut blogia pari vuotta ja julkaisut yhteensä 288 postausta, joista noin 20 ovat yhteistyöpostauksia. Voitte vähän mietiskellä tätä :)

      Poista
  2. ihania kuvia!!

    http://pihlalina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ihanaa joulua! <3

    noi muffinsit näyttää niin hyvältä :)

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Hyviä nuo olikin vaikka itse sanonkin! Tosin mä oon aina ollut enemmän suolasen kuin makean ystävä, joten koko muffinsi menee kerrallaan vain taistellen makeuden takia :D

      Poista
  4. Vitsit, ihana päästä lukemaan monta sun postausta peräkkäin, kun en oo kerennyt vähään aikaan blogeja lukemaan 8)
    Nää kuvat on aivan ihania ja te molemmat ootte kyllä ihan super kauniita!!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana, mukava saada piristävää kommenttia<3 Välitän viestin Essille ;)

      Poista