12/26/2013

New In

laukku 043laukku 021
This bag is from Oasap.com. If you are interested, click here to see more!
Heippa hei! Tulin nopeasti päivittelemään viime viikolla hakemastani Oasapin paketista parin kuvan kera. Oon nyt kotosalla ja taas hieman kipeenä (ylläripylläri) ja olo on kuin rekan alle jääneellä. Meidän ihana kisuli (huomaa sarkasmi) valvotti mua viime yönä varmaan tunnin välein yli 6 kertaa raapimalla mun huoneen ovea päästäkseen mun huoneeseen ja pois. Mä en jostain syystä osaa nukkua mun huoneen ovi auki (outo tapa), joten mä sitten toimin tunnin välein ovimikkona kunnes loppujenlopuksi mulla meni hermo ja pistin sen aamuyöstä vessaan. Mulla olis ollut tänään suunnitelmiakin, mutta ne peruuntui mun osalta, joten loppuilta taitaa mennä litkiessä teetä ja levätessä, jotta huomenna sitten jaksaa lähteä kiertelemään ideaparkin alennusmyyntejä. Mutta nyt löpinät sikseen ja asiaan!

Mun ostoslistalla on jo jonkin aikaa kummitellut uusi musta laukku, johon mahtuvat myös koulukirjat. Valitettavasti blogissa paljon nähty musta niittilaukku vetelee viimeisiään ja se on oikeastaan ainoa laukku, johon kunnolla mahtuvat koulukirjat ja vihot ilman että ne menisivät pahaksi. Tää taitaa olla ensimmäinen kerta kun valitsen Oasapilta yhteistyön merkeissä laukun ja täytyy sanoa, että oon todella positiivisesti yllättynyt laukun laadusta sekä nopeasta toimituksesta joulun alla. Laukussa on sopiva määrä erikokoisia vetoketjullisia taskuja, joka on aina suuri plussa! Lisäksi tää tuntuu kestävältä ja on sopivan jämpti sekä juuri sopiva koulukirjoille. Laukun vetoketjuja on myös piristetty söpöillä kissan naamoilla, joka luo laukkuun persoonallista ilmettä. Tämä laukku pääsi samantien käyttööni ja kovassa käytössä se tulee olemaankin. Oon lopen kyllästynyt mun mustaan niittilaukkuun ja siihen kuinka se valui aina olkapäältä ja täytyi aina olla varuillaan, ettei kukaan tunge kättä laukkuun ja varasta esimerkiksi lompakkoa, koska kyseisen laukun sai vain pelkällä nepparilla kiinni. No käytinhän mä sitä loppujenlopuksi vuoden, joten se hoiti hommansa paremmin kuin hyvin vaikka vetoketjua kyseisessä laukussa ei ollutkaan. Mitä ootte mieltä tästä yksilöstä? Miellyttääkö teitä kissamaiset yksityiskohdat?:) Ja vielä toinen kysymys, pitääkö laukun olla teidän mielestä merkkilaukku? Musta ei ja musta on turhaa käyttää satasia tai tonneja merkkilaukkuun, joka ei edes välttämättä ole hieno. Okei kuka ostaa kalliin merkkilaukun jos se ei ole omasta mielestään hieno haha. Itse en vaan nää laukkua niin suurena sijoituskohteena, koska mulle riittää hyvin perus vaatekauppojen laukut ja joskus jopa nekin ovat mun maulle liian hintavia! Mutta makunsa kullakin ja tehköön jokainen niin kuin parhaakseen tykkää. Mitäpä minä olen ketään arvostelemaan :)

P.S. Huomaa kuinka väsynyt oon, kun mietin postausta kirjottaessani yli viisi minuuttia korjaillen missä muodossa levätessä kirjoitetaan haha.
-Linda

22 kommenttia:

  1. Etkö oo kristinuskonen? ihmettelen kun tää on ehkä eka blogi jonka nään näin joulun aikaan mis ei oo mitään jouluaiheisii juttuja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kristinuskonen. Jos olisit seurannut vähän tarkemmin ja lukenut postauksiini kirjoittamaa tekstiä olisit huomannut aikaisemmat joulupostaukseni :D Mutta eipä se mitään, mäkin oon tosi laiska lukemaan muiden blogien tekstejä :)

      Ensimmäinen on tässä: http://mysecrets-linda.blogspot.fi/2013/12/home-is-where-heart-is.html
      ja toinen tässä: http://mysecrets-linda.blogspot.fi/2013/12/im-dreaming-of-white-christmas.html

      Poista
    2. Mitä se itse asiassa muille kuuluu uskooko jumalaan vai eikö usko vai mihin uskontoryhmään kuuluu?

      Poista
    3. Totta, jokaisen oma asiahan se on haluaako sitä tietoa muille kertoa :)

      Poista
  2. Tosi kivannäköinen laukku! (:

    miakaroliina.blogspot.co.uk/

    VastaaPoista
  3. Söpöli laukku ja muutenkin tosi ihana blogi! Toivottavasti sulla oli kiva joulu :> Mäki tilasin Oasapilta tossa 6.12 kamaa, eikä vieläkään oo kuulunu mitään :/ Mut niin kai ton kaltasilta nettikaupoilta saa olettaa melkein ihan mitä vaan, ehkä ensvuonna?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon:) Mulla oli oikein rauhallinen ja mukava joulu! Outo homma, taisin itsekin pistää tilauksen menemään samoihin aikoihin. Hei kannattaa pistää sinne meiliä ja kysellä paketista jos se nyt ei arkena ala pian tulemaan :)

      Poista
  4. Tosi kiva laukku! Onko myöhemmin tulossa koko asukuva tosta vikasta? :)

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei koska itseasiassa tää kuva on otettu samaan aikaan kuin tämän postauksen kuvat: http://mysecrets-linda.blogspot.fi/2013/12/costo-tehty-100-kierratetyista.html eli tuosta näkee asua vähän paremmin :)

      Poista
  5. Wau, tuo on yksinkertaisuudessaan todella kaunis (':

    VastaaPoista
  6. Aivan todella kaunis laukku!! :) Ite en myöskään ikinä oo perustanu merkkijutuista minkään vertaa.. Tietenkin on eri asia jos se hinta-laatusuhde on vaan parempi eli se kalliimpi tuote on myös parempi, mutta sitten nämä kun pelkästään se merkki maksaa.. Hohhoijaa. Sama täällä, että mikäpä minä olen muita arvostelemaan, eikä mulle oikeastaan ole edes mitään välejä käyttääkö muut merkkilaukkuja vai ei :) En vaan itse pystyis heittämään rahaa niin paljon mihinkään tuotteeseen vain sen merkin takia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja nimenomaan, oon täysin samaa mieltä :)

      Poista