12/29/2013

Sale shoppings

IMG_5993muok
korvikset-002
New Coat from Choies | Polo shirt from Gina Tricot SALE 9,98€ | Bag Oasap
IMG_6025
IMG_5849muok
korvikset
New earrings from lindex SALE 6,97€
takkikiv 252
Click here to see more
IMG_6002muok
korvikset-004Siitä onkin vierähtänyt jonkin aikaa, kun blogissa on viimeksi nähty kunnon asukuvia! Tällä kertaa päällä oli alennusmyynneistä kauan kuolaamani pooloneule (jonka kauluksen ehdin likaamaan jo meikkivoiteella ja jossa oli reikä, jonka huomasin vasta kun hintalaput oli kiskottu pois) ja jonkin aikaa sitten Choiesilta yhteistyön kautta saamani merimiestyylinen takki. Mä ehdin kierrellä jo perjantaina Antonin ja hänen sisarusten kanssa Ideaparkissa aleja, joista loppujenlopuksi jäi käteen vain alusvaatteita (haalin niitä aina aleista) ja kuvissa näkyvä pooloneule. Menin kuitenkin vielä tänään kiertelemään aleja kaupunkiin Essin seuraksi ja bongasin sieltä nuo parissa yllä olevassa kuvassa esiintyvät ihanat Lindexin korvikset. Alekierroksen jälkeen suunnattiin vielä nauttimaan cafe mochat Pyymäen Oma kahvilaan. Oon tapellut tän postauksen kanssa varmaan kohta neljä tuntia, koska flickr:n uusi uudistus on suoraan sanottuna aivan pyllystä ja nyt kun olen taistellut kuvista nuolettomat mulle alkaa riittämään (kuten myös Antonille haha) joten sweet dreams :)

-Linda

14 kommenttia:

  1. Tän postauksen luettuani mun on kyllä pakko käydä huomenna alennusmyynneissä, oon nimittäin kuolannut varsinkin noita korviksia ja tota neuletta ihan älyttömän kauan! :-) Pitää vaan toivoa, että ois vielä huomenna kokoja jäljellä... Ihania ostoksia sulla! :-)

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa! Kannattaa ;) Oon kyllä tosi yllättynyt, että mun tuurilla tosta neuleesta löyty vielä se S koko! Tosin heti kun olin kiikuttanut sen kotiin ja repinyt hintalapun pois niin huomasin selässä suuren reijän, mutta onneksi se oli sauman kohdalla ja helppo ommella näkymättömiin :)

      Poista
  2. ihania kuvia ! :) ja vau kuinka hyviä löytöjä! mä olin niin kärsimätön etten jaksanut oikein katsoa mistään mitään ja nyt harmittaa :D


    On My Way

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Haha oon tainut kuulla sulta ennenkin kuinka kärsimätön oot ja siks et jaksa kattella kirppiksiltä kunnolla mitään ;)

      Poista
  3. Tuo viimenen kuva ja oikeanpuolimmainen, huhhuh mikä mirri!! Aivan älyttömän tyylikäs asu :) Ja sää näytät kans jotenki erityisen hyvältä, sulle sopii loistavasti hiukset kiinni tuolleen:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana!:) Piristi kummasti tää sun kommentti<3

      Poista
  4. Aivan ihana asu ja kuvat! nuo korvikset on upeet :-)

    VastaaPoista
  5. Aivan sairaan upea asu ja ihania kuvia ♥ Millä kameralla oot saanut noin hyvät kuvat hämärässä??!?! Mä en saa sitten ikinä mitenkään onnistumaan jos on vähänkin hämärää vaikka kamera on hyvä! Ehkä en osaa laittaa asetuksia vaan heh :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta!:) Nää on otettu Canon EOS 1000D ja 50mm :) Yleensä hämäräkuvat epäonnistuu helposti, mutta nää kuvat oli kyllä positiivinen yllätys ja mulla oli loistava kuvaaja ;) Mikä kamera sulla on?:)

      Poista
    2. Pakko sanoo, et tossa 50 mm tuntuu olevan ihan tosi hyvä valovoima, ku itekki sen jouluna sain. Täykky tänne pimeään talveen! :-)

      Picture Me

      Poista
  6. Katoin jo instassa ja nyt täällä; toi kampaus sopii sulle ihan älyttömän hyvin<3 ja pyymäen oma kahvila on ehkä Tampereen paras!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Jep se on kyllä ihanan tunnelmallinen paikka!

      Poista