1/07/2014

Hazy horizon

pipooo 251muok2
pipooo 287muok2ll
pipooo 259
2014-01-07 pipooo
Parka Jacket Nelly/Jeane Blush | Hat from Costo x Pure Waste | Polo sweater Gina Tricot | Jeans BIKBOK
pipooo 179
pipooo 165muokP
   Tänään lähti käyntiin uusi jakso ja tasan kuukauden päästä edessä olisikin sitten äidinkielen tekstitaidon koe ja siitä edespäin muut kirjoitukset, penkkarit ja muiden valmistujaiset.. En voi ymmärtää kuinka lukioaika on kulunut näin nopeasti - tuntuu ihan kuin joku olisi siirtänyt aikaa eteenpäin. Oon kuullut sanottavan, että lukiossa ehtii miettiä mitä haluaa "isona" ja mikä ammatti itseä kiinnostaa. Mä voin kuitenkin kertoa, että mä oon tällä hetkellä stressaavan hukassa siitä mitä tulevaisuudelta haluan ja mikä mua kiinnostaa. Onko sielä ruudun toisella puolella samassa tilanteessa olevia, anyone?
   Aiheesta ajankohtaisempaan. Me suunnattiin tänään Essin kanssa väsyneinä, mutta sitäkin sinnikkäinpinä kuvailemaan Kaupin liukkaille kallioille. Lomalla valvotut yöt ovat tehneet silmille tehtävinsä, joita koristaa erittäin imartelevat tummat silmänaluset, jotka ihanasti myös näkyvät parissa kuvassa haha. Ilma oli kaunis ja ihanan usvainen, horisontti oli melkein erottomattomissa kuten tuosta tokasta kuvasta hyvin näkyy. Oli ihana saada otettua onnistuneet kuvat (kakkonen on ehdottomasti mun lemppari!) ja tulla jakamaan ne tänne blogin puolelle, vaikka asu ei mikään ihmeellinen ollutkaan! Kokosin asun Costo:lta saamani karvahatun ympärille, jonka hatut ovat tehty 100% kierrätetyistä materiaaleista. Täytyy kyllä sanoa, että tuo hattu kyllä sointuu pooloneuleen kanssa kuin nakutettu ;) Ulkona sataa juuri nyt vettä, joka ropisee rauhoittavasti ikkunaan ja jollain hullulla tavalla mä oon aina rakastanut sitä. Oon fiilistellyt koko illan Gavin Degrawin albumeiden tahdissa ja poltellut kynttilöitä. Mun silmät alkaa vääntymään nurinpäin ja päässä jumputtaa siihen malliin, että mun täytyy rientää nyt unten maille, jotta jaksaa huomenna heräillä uuteen päivään. Ihanaa viikkoa kaikille!:)

-Linda

22 kommenttia:

  1. Ihana toi hattu! (: ja muutenkin tykkään koko asusta.

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kiitoskiitos!:) Tästä kiitos kuuluu kyllä kuvaajalle ;)

      Poista
  3. Voi kuule, mä oon viettänyt kohta ekan välivuoteni ja näillä näkyminen alotan toisenki.. En todellakaan tiiä mitä haluisin opiskella :-( Nää kuvat on ihan mielettömiä, vau! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo lohduttaa kyllä vähän! Toivottavasti löydät pian sen mieluisen:) Kiitos paljon<3

      Poista
  4. Ihana myssy! Tsemppiä kirjoituksiin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Sitä todellakin tarviin haha:D

      Poista
  5. Mä oon vähän samanlaisessa tilanteessa vaikkakin peruskoulun pohjalta joudun tekeen päätöksiä. Tiiän että haluan lukioon ja oon jo aika varma mihin lukioon, mutta ainevalinnat huolestuttaa... Okei, vähän erilainen ongelma kuin sulla mutta ajattelin nyt kuitenkin kertoo :) Hienoja kuvia taas kerran!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia:) Päätösten teko on aina hankalaa, mutta kyllä ne ainevalinnat luonnistuu sitten, kun sielä aloitat ja saatte paljon infoa ja apua niitä koskien!

      Poista
  6. Voin niin samaistua sun fiiliksiin...tää abivuosi on ihan hirveetä hullunmyllyä. Niin paljon tapahtuu kerralla, yhtäkkiä pitäis olla niin iso, varma ja vastuuntuntonen - noh aikuinen. Huh, miekin jännällä ootan miten tää kevät tulee meneen. Sittenko kirjotukset on ohi, niin saadaan olla kyllä niin ylpeitä itsestämme (': Tsemppiä ihan hirveesti!

    Peeäs, mie ainakin pidän vaan välivuoden, tässä on niin paljon jo kaikkea ilman stressiä yliopisto-opiskelusta yms..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä, jotenkin tajuaa yhtäkkiä kuinka pitää osata tehdä oikeita päätöksiä ja ottaa kunnolla vastuuta ja suoraansanottuna se kyllä pelottaa. Haluaisin olla vielä lapsi haha. Mua pelottaa etenkin ne heikot aineet ja kuinka ne tulee kirjoittaessa menemään. Työtähän se vaatii hemmetisti ja siihen pitäisi jotenkin saada itsensä motivoituneeksi :s Tsemppiä sinne myös paljon!:)

      Poista
  7. Millä kameralla ja objektiivilla nää kuvat on otettu?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on otettu Essin kameralla Canon EOS 600D ja 50mm :)

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Philips SalonCurl Ceramic kihartimella :)

      Poista
  9. Vittu on kyllä tyhmän näkönen lakki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielipiteensä kullakin :D ite tykkään :)

      Poista