1/08/2014

Loman viimeisiä

ulg 014
IMG_5710
iloaah 043
w 072
IMG_5663
w 051
nimetönmuok
IMG_5642
Back to business. Loma tuli ja meni ja nää pari päivää on tullut opeteltua takaisin arkirutiineihin. Aikaiset aamut ovat varmaan se suurin ongelma, kuten varmasti monelle muullekkin. Ajattelin tulla päivittelemään tänne muutaman fiiliskuvan, jotka tuli räpsittyä loman viimeisinä päivinä. Tää taitaa muuten olla vika postaus tältä viikolta. Nimittäin mä suuntaan viikonlopuksi Emilian luokse Poriin viettämään piristävää viikonloppua, joten jollei mitään yhtäkkistä inspiraationpuuskaa iske, niin joudutte valitettavasti oottelemaan postauksia ensi viikkoon, jollen ehdi päivittelemään meidän tekemisistä sieltä! Ihanaa loppuviikkoa kaikille!:)

P.S. HUUTO.NET kohteet sulkeutuvat maanantaina 13.1, joten vielä on pari päivää aikaa käydä huutelemassa! Kohteisiin pääset tästä. Niin ja olisiko kellään tarvetta kosketinsoittimelle? Sekin löytyy tuolta huutiksen sivulta :)

-Linda

10 kommenttia:

  1. Aaaah, vitsi mä tykkään tämmösistä fiilistely postauksista♥ Voisin rojahtaa tuohon sun sänkyyn JUST NYT.

    VastaaPoista
  2. Voii toi sun korurasia, mulla oli just tommonen ku oli pieni! Tulee ihan lapsuus mieleen, muistan niin selvästi sen musiikin mikä siitä kuului :'D Missäköhän se menee..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo oon säilyttäny ton siitä asti kun olin pieni :D tulee ihanan nostalginen fiilis :)

      Poista
  3. Ihania tunnelmakuvia! Mua jännittää ens viikko ja opintojen jatkuminen... Miten mä muka pääsen aamulla hereille?! APUA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Haha se on vaan saatava, ei muuta mahdollisuutta ;<

      Poista
  4. ihanan rento fiilis näistä kuvista tulee : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista