1/26/2014

Meikkivinkki

jeah 102muok
jaou 023muKäyttääkö kukaan teistä Maybelline New York Fit Me -meikkejä? Mä käytän Fit Me meikkivoidetta kahdessa eri sävyssä ja oon todennut meikkivoiteen hyväksi, koska se on läpikuultavaa ja antaa ihon hengittää. Lisäksi se sisältää heleyttävää C-vitamiinia. Ajattelin tulla jakamaan Anttilan lehdestä löytämäni meikkialennuksen myös teidän kanssa. Nimittäin Anttilasta saa K-Plussa-kortilla 2kpl Maybelline Fit Me -kasvomeikkiä vain 15 eurolla! Yhdelle meikkivoiteellehan tulee normaalisti hintaa 12,90€, joten tää alennus kannattaa käyttää ;)

Käytin eilen alennuksen hyödykseni ja kävin hakemassa Anttilasta uudet meikkivoiteet, koska molemmat alkoivat olla lopussa. Joku teistä saattaa sielä ruudun toisella puolella ihmetellä, miksi mä otin kaksi eri meikkivoidetta enkä esimerkiksi peitepuikon mallista meikkivoidetta. Mä otin kaksi eri meikkivoidetta siksi, koska oon kokenut ne toimiviksi yhdessä. Mä levitän yleensä vaaleaa meikkivoidetta koko kasvoihin ja teen tummemmalla meikkivoiteella varjostukset. Tää tapahtuu käytännössä niin, että kun olen levittänyt vaalean meikkivoiteen sormilla kasvoihini, niin levitän poskiluun alle pienen tipan tummempaa meikkivoidetta ennen aurinkopuuteria. Oon huomannut, että tää konsti korostaa poskipäitä paremmin ja auttaa varjostusta pysymään paremmin. Samalla kasvot saavat sopivasti eloa ja väriä. Joskus myös sekoitan meikkivoiteita, kun käytän kasvoihin Doven päivettävää.

P.s. Onko kukaan teistä kokeillut muita kuin nestemäistä meikkivoidetta? Esimerkiksi tuota peitepuikon näköistä meikkivoidetta. Mikä on teidän kokemuksenne?:)

-Linda

16 kommenttia:

  1. voi vitsi kiitos vinkistä, enpä oo ennen tajunnut että voisi kokeilla tuollaista kahden meikkivoiteen yhdistelmää! Täytyypä kokeilal :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile ihmeessä jos siltä tuntuu :) Tietysti on vähän kalliimpaa ostaa aina tumma- ja vaalea meikkivoide, mutta niitä saa hyvin sekoitettua esim rusketusta varten :)

      Poista
  2. Mulla on kans toi sama 105 sävynen ja tykkään kyllä kovasti! :) Hyvä hinta- laatusuhde!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noissa on kyl hinta- ja laatusuhde kohdillaan!:)

      Poista
  3. Käytin tota Fit me -meikkivoidetta pitkään vuosi sitten ja olin kyllä tyytyväinen! Viime keväänä löysin kuitenkin Lumenen cc-voiteen ja siitä on tullut mun tänhetkinen lemppari. Koostumus on täydellistä ja se on sopivan peittävää. Suosittelen testaamaan, jos joskus osuu kohdalle!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! En oo ikinä kokeillut cc-voidetta, mutta ehkä sekin päivä koittaa vielä ;)

      Poista
  4. Oon joskus kokeillut tuota fit me -meikkivoidetta, mutta en sit tiiä miks en tykännyt siitä. Toisaalta tekis mieli kokeilla uudestaan, ja vaikka hyödyntää juuri tuota tarjousta ja ostaa kaks eri väristä!
    Ps. sun blogissa on kivoja kuvia!

    www.herstylishlife.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa kokeilla ja hyödyntää tarjous! Kiitos paljon!:)

      Poista
  5. Itse käytin Fit me -meikkivoide puikkoa mikä peittää tosi hyvin mut on kuivalle iholle vähän huono. Puuteria käytän samasta sarjasta mut tuota meikkivoidetta en oo kotiuttanu vielä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Harmi että puikkomainen on kuivalle iholle huono :/

      Poista
  6. Ihan vinkki ja kysymys mutta mikset ostanu tota fitme puikkoa tummempana eikö sillöä ois vielä parempi tehdä varjostuksia?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten postauksessa lukee niin käytän kahta eri sävyä myös siihen, että voin sekoittaa niitä kun käytän Doven päivettävää tai muuta itseruskettavaa :)

      Poista
  7. Itse käytän tuota fitme meikkivoide -puikkoa ja oon todennu sen aika hyväksi. Iho tuntuu todella pehmeältä, ainakin mulla, mutta suosittelen ainakin kokeilemaan :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Ehkä kokeilen tuota joskus :)

      Poista
  8. Kuinka kauan tuo tarjous on voimassa??:-) Ihana postaus ja kiva vinkki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori kun vastaus kesti! Mä en valitettavasti yhtään muista, kun se ei lue tossa Anttilan kuvastossa vaan paikanpäällä :( Olisko ollut helmikuun puoleen väliin tai loppuun? En oo yhtään varma:s

      Poista