1/18/2014

Viikonloppu Porissa

Kuten blogin puolella mainitsinkin, niin tosiaan lähdin viime viikonlopuksi Emilian hoiviin Poriin ja meillä oli oikein mukava viikonloppu, joka meni aivan liian nopeasti! Eniten odotin Emilian uuden kämpän näkemistä, sillä en valitettavasti päässyt Emilian järjestämiin tupareihin. Lähdin viime perjantaina koulun jälkeen Onnibussilla kohti Poria ja mulla oli mukana aivan jäätävän suuri matkalaukku. Uskokaa tai älkää, mutta se oli varmaan puolet mun pituudesta - johon ei kyllä paljoa vaadita haha. Mun oman matkalaukun vetohihna oli tietysti hajonnut (niin mun tuuria), joten oli pakko tyytyä suurimpaan. Enhän mä nyt silloin kuvitellut, että mun kamat oikeasti tulisivat mahtumaan reenikassiin - nyt kun jälkeenpäin ajattelee, niin voi kyllä ne olisivat mahtuneet!:D Tiedättekö kun lähtee pitkästä aikaa jonnekin niin mukaan tulee haalittua koko omaisuus ja puoliakaan ei tietenkään tule edes käytettyä. Mutta asiaan, Porin viikonloppureissu alkaa tästä!
IMG_6871
Kun saavuin Poriin vietiin mun tavarat Emilian kämpälle ja koukattiin nopeasti alkon kautta kaupassa. Emilia oli varannut meille pöydän Amarillosta kahdeksaksi ja nyt täytyy tunnustaa, että mä en ollut ikinä ennen käynyt Amarillossa. Tilattiin heti alkuun margaritat ja voin sanoa, etten ole koskaan maistanut niin maukasta margaritaa! Burgerikin oli aivan mielettömän hyvää - samoin ranut, jotka olivat sopivan rapeita. Tästä lähtien kun tekee mieli burgeria niin suuntaan kyllä suoraan Amarilloon ;)
IMG_6857
Kun masut oli täynnä siirryttiin Emilialle laittautumaan ja alottelemaan iltaa varten, jonka jälkeen lähdettiinkin sitten parille tyylikkääseen Somaan näkemään Emilian kaveria. Soma oli kuitenkin tosi hiljainen, joten siirryttiin sieltä vielä toiseen baariin ja kotiuduttiin Emilialle aamu viiden maissa. Mulla ei ole tuosta illasta valitettavasti muita kuvia kuin Amarillon ruokakuvat. Sorry guys!
IMG_7011
IMG_7064
Lauantai aamupäivä pyhitettiinkin löhöilylle ja televisiolle, jonka jälkeen suunnattiin Cafè Elbaan, joka oli aivan ihana ja viihtyisä paikka! Henkilökuntakin tuntui olevan jotenkin ihan supermukavia. Tää paikka sai multa kyllä täyden kympin!
IMG_7060
Tuo muki oli niin söpö :3
IMG_7081kfmuok
IMG_7116
Me oltiin suunniteltu lauantai-illaksi, että tehdään kasvis sushia, jota varten oltiinkin jo perjantaina käyty hakemassa kaikki tarvittava. Käytin muuten ensimmäistä kertaa sushia tehdessäni sushiriisiä, joka on hieman hintavampaa, mutta jokin siinä kuitenkin on parempaa kun tavallisessa! En vaa osaa sanoa että mikä..
IMG_7128
IMG_7148
Loppuilta pyhitettiin makoilulle Upside down -leffan parissa ja Ben&Jerryä syödessä, jota muuten maistoin tokaa kertaa elämässäni.
muokk
Pakollinen Ben&Jerry kuva hahah :D
IMG_7180
Pientä katsausta Emilian ihanasta yksiöstä!
IMG_7174muok2
Sunnuntaina heräiltiinkin sitten siinä puolilta päivin hieman haikein fiiliksin. Perus sunnuntaimorkkis haha:D Mieltä kuitenkin piristi ihana auringonpaiste, josta saatiin nauttia koko aamupäivä. Aamupalaksi nautittiin maukkaat croisantit, mehua ja lämmintä teetä. Päivä meni chillaillessa, kunnes mun olikin aika lähteä kohti linja-autoasemaa ja Tamperetta. Ei muuten tullut kallis meno-paluu Onnibussilla. Varasin matkat vajaa kuukausi aikaisemmin ja sain ne yhteishintaan 9,30€. Eli ei ollenkaan huono!:)

P.s. Täähän kävi tavallaan kuin viikonloppu mun kanssa -postauksesta haha :D Pahoittelen, että mulla ei ole teille asukuvia viikonlopulta!

-Linda

10 kommenttia:

  1. Mun on pitäny jo kauan tulla kommentoimaa että olis kiva jos laittaisit tän helppolukuseks puhelimella ja nyt oli ilone yllätys et se on tapahtunu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha olisit laittanut aikasempaan!:D Mulla oli joskus aikaisemmin käytössä mobiilimalli, mutta ne kuvat ei jostain syystä menneet samassa linjassa niin otin sen pois. Vähän aikaa sit joku kuitenkin pyyteli, että vaihtaisin sen takaisin ja päätin sitten laittaa sen takaisin, koska blogia on niin paljon helpompi lukea puhelimella :)

      Poista
  2. tiiätkö mistä toi prada taulu on?? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaa mitä! Emilia on tehnyt sen ihan itse ;)

      Poista
  3. Hei mistä toi sun ihana hattu on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on itseasiassa Emilian jota lainasin, kun jätin vahingossa oman samantyylisen kotiini. Tuo on H&M:stä :)

      Poista
  4. Oi että, teillä on varmaan ollu ihana viikonloppu:-)
    Mulle tuli ihan kauhee nälkä tätä lukiessa! Noi Amarillon herkut ja aamuiset croissantit näyttää ihan tajuttoman hyvälle ♥!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli!:) Meijän hei pitää kans treffailla nyt pian ennen kirjotuksia, on aina niin useesti jäänyt se näkeminen!:(

      Poista
  5. suosittelen Amarillossa juomaan myös sen boysenmarjamargharitan! se on aivan ihana ♥

    http://hungrythirstymirri.blogspot.fi/

    VastaaPoista