2/19/2014

Heppatyttö

2014-02-018
Cap H&M | Sweater New Yorker | Bag Oasap | Leggings Gina Tricot | Boots Oasap (gifted)
jou 235
These beautiful ankle boots are from Oasap (gifted) - Click here to see more!
2014-02-16 jou
jou 258
Pidemmittä puheitta tässä olisi parit kuvat parin päivän takaisesta asusta. Mulle tulee tästä asusta mieleen hieman joku heppatyttö, vaikka en mikään heppatyttö koskaan ole ollutkaan - ei siis sillä, että siinä olisi jotain pahaa :) Nykyään kameran edessä oleminen ei tunnu enää luontevalta ja tunnen oloni epämukavaksi. Hartiat menevät lyttyyn ja hymyä on vaikea saada irtoamaan. Kai mulla on meneillään jonkinnäköinen ulkonäkökriisi hah. Jos totta puhutaan, niin viime aikoina on muutenkin tuntunut siltä, että oon kadottanut blogin kirjoittamisen punaisen langan. Tuntuu melko turhanpäiväiseltä kirjoittaa pelkistä ostoksista ja asukuvista. Maailmassa on niin paljon tärkeämpiäkin asioita, joista kirjoittaa. Njääh, vaikea pukea fiiliksiä selkeiksi sanoiksi. Nyt tää blogi vain turhauttaa mua. Haluan tehdä jotain, joka auttaa muita ja herättää ajatuksia. Samaistuuko kukaan muhun sielä ruudun toisella puolella? Tuntuuko teistäkin joskus turhamaiselta ja typerältä, kun blogi täyttyy kuvista teidän nassuistanne? Se tuntuu jotenkin itserakkaalta. Mä tarvitsen teidän näkökulmaa asiasta. Tänne päin otetaan nyt vastaan niitä blogin parannusvinkkejä! Mun silmät blogini suhteen taisi avata edellinen penkkaripostaus, jossa oli sitä fiilistelyä parhaimmillaan. Mä todella kaipaan niitä fiilistelypostauksia. Mä kaipaan myös jotain uutta ja erilaista.

-Linda

19 kommenttia:

  1. voi vitsi sun asut on aina älyttömän ihania <3 rakastuin muuten tohon lippikseen, pakko itsekkin hankkia edes kesäksi :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) En kyllä ite pidä niitä mitenkään ihmeellisinä vaan aika perus :D Kannattaa käydä tsekkaamassa josko niitä vielä olis jäljellä!

      Poista
  2. Haha, ei voi olla! Ostin juuri viikko sitten itsekkin tuon lippiksen hennesiltä eurolla. Meillä taitaa olla samanlainen maku, vai kuinka? ;D

    VastaaPoista
  3. Sun tyyli kehittyy kyllä koko ajan ajan persoonallisemmaks! Tykkään! :)

    Oon itekin pohtinu samaa varsinkin ostoksien suhteen. Välillä tuntuu, että blogini aihe pyörii vain materian ympärillä. Mutta toisaalta taas se vain on yksi mun blogin aiheista. :D jossain kohtaa alko myös tuntuun että mulla ei ollu muutakun asupostauksia, koska niitä oli niin helppo tehdä.
    Nyt oon kuitenkin yrittänyt ottaa vähän rennompaa otetta ja kuvailla blogiini fiilistelykuvia ilman sen kummempaa tarkoitusta. :) mutta mä en oo kyllä sun blogissa ainakaan kiinnittäny tohon huomioo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikku hiljaa, pikku hiljaa ;) Mukava kuulla:)

      Jep sama homma täällä! Loppujenlopuksi tän blogin kirjoittaminen on vain pientä pintaraapaisua elämästä ja inspiraation syttyessä tulee postailtua aiheesta kuin aiheesta. Mutta silti oon jollain asteella täynnä tätä omaa muotihössötystäni ja tarviin enemmän jotain luovempaa juttua. Eli just niitä fiilistelypostauksia! Muotihöpötyksistä tykkään kyllä muiden blogeista hirveästi lukea!:) Pitäis kyllä ottaa vähän rennommin blogin kanssa eikä stressailla. Stressi on vaan pahasta ja lamaannuttaa intohimoa blogin kirjoittamisessa!

      Poista
  4. Mulle itselle blogien lukeminen on irtiottoa arjesta ja sen murheista. Musta on tosi kiva hakea blogeista inspiraatiota pukeutumiseen, sisustukseen suumuihin kivoihin projekteihin. Sun blogis on yks niistä joihin palaan yhä uudelleen ja uudelleen löytämään sitä kadonnutta inspiraatiota. Toivottavasti jatkat blogias samanlaisena ja löydät sen kadonneen punasen lengan! Haleja!!

    VastaaPoista
  5. Äää aivan ihana linda ja nuo sun hiukset! :D hirvee hätä tuli ku kampaaja vasta ensi viikolla:D

    VastaaPoista
  6. Voin samaistua noihin sun tunteisiin, mut ite kuitenki eniten "turhamaisista" muotiblogeista tykkään.. :-D Turhaa ainakaan omasta ulkonäöstäs kriiseilet, ku oot niin upee! :))

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kyl mäkin tykkään tosi paljon katsella muiden muotiblogien asukuvia läpi, mut oon jollain tapaa täynnä omia muotihömpötyksiäni blogissani esim juuri noita asukuvia joissa näkyy omaa pärstää :D Mutta kiitos, ihanasti sanottu!:)

      Poista
  7. Blogihan voi yleensä olla vaan pintaraapaisu, ja ainaki suurinpiirtein järjissään olevat ihmiset ymmärtää sen tarkottavan että tänne ei kaikista syvällisimpiä juttuja kirjotetakaan :) Susta jotenkin huokuu että oot kuitenki paljonpaljon enemmän kuin vaikkapa sun asukuvat (jotka on muuten hemmetin hienoja aina!) Jatka sillätavoin mikä parhaalta tuntuu, oot huippu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan oikeessa oot:) Useimmat blogit käsittelevät kirjoittajan elämää vain pintaraapaisuna. Jotenkin tuntuu että haluaisin antaa kuitenkin teille enemmän, mutta en tiedä vielä kuinka. Tietyt henkilökohtaiset asiat haluan nimittäin pitää blogista erossa. Voi kiitos, todella piristävää ja ihanaa kuulla tommosta positiivista palautetta :) Pitäs yrittää lähestyy tätä blogin kirjoittamista enemmän fiilispohjalta ja yrittää ottaa stressiä tästä vähemmän niin inspiraatio ei kärsis :)

      Poista
  8. Tajuan kyllä täysin mitä tarkotat.. Mullakin on tullut ikävä omassa blogissa niitä tietynlaisia postauksia ja sellaisia joita julkaisin aikaisemmin :-) Niinkään blogin aiheet ei oo muuttunut, mutta jotain siitä tuntuu välillä puuttuvan.. :(
    Mun mielestä sun blogi on just aivan ihana tällaisena kun se on ja niin kuin edellinen kommentoija sanoi, sä oot selkeesti enemmän kuin vaan ne asukuvat ja ostokset! Keep it up lady<3 pus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep sama, mustakin tuntuu lähes kokoajan, että jotain puuttuu.. Mutta musta sun blogi on ihana just tuommoisenaan! Kiitos paljon ihanuus, toi piristi hurjasti<3

      Poista
  9. Ihanat kengät!!! :---) Tajuan ite hyvin mitä tarkoitat, mua on lähinnä kyllä harmittanut se miten kaupalliseksi bloggaaminen on mennyt ja ihmiset ei oikein pienempiä blogeja tunnu löytävä. En jotenkin ite jaksa yhtään mitään niitä super suosittuja 2000 lukijan blogeja lukea...Annetaan aina kaikesta just sellanen "mun elämä on täydellistä" -kuva kaikesta...Hankala selittää mitä tarkoitan :-D

    VastaaPoista