2/09/2014

My Birthday Party

syndet 134syndet 156
2014-02-003
Shirt (Dress) H&M | Skirt Oasap | Necklace Sammydress (*saatu) | Earrings Lindex | Watch Glitter
syndet 210
2014-02-02 syndet
syndet 301
syndet 183muokppp
Huh. Edellisviikonloppu oli yhtä synttärihulinaa - menoa ja meininkiä. Viime torstaina tehtiin Antonin kanssa päiväristeily Tallinnaan, perjantaina Emilia vei mut syömään ja lauantaina juhlistettiin mun 19-vuotis synttäreitä. Kokosin tytöt koolle, puhalsin kämpän täyteen melkein 100 vaalenpunaisia ilmapalloa (onneksi Anton ja Essi auttoi) ja loihdin boolin sekä pienet suolaiset ja makeat herkut pöytään - lukuunottamatta mamman leipomaa maukasta täytekakkua ja Essin tekemiä maukkaita muffinsseja. ;) Alkon sivuilta löytyy muuten aivan loistava boolilaskuri, johon syötetään juomien määrä ja niiden alkoholiprosentit sekä juhlien kesto ja ihmisten määrä. Näiden tietojen mukaan boolilaskuri kertoo kuinka paljon boolia tarvitaan ja kuinka vahvaa se tulee olemaan. Boolilaskuriin pääsette tästä! Tää oli mulle ihan uusi juttu ja toimi musta tosi hyvin.
   Kuten ruokapöydän lapsenmielisestä koristelusta ja ilmapalloista huomaa, teemana oli jotain niinkin tyttömäistä kuin pinkkiä. :3 Mua jäi kuitenkin harmittamaan, että en saanut synttäri-illastani hirveästi irti. Mä olin nimittäin ihan hemmetin väsynyt ja stressaantunut viikon menoista, koska en ollut nukkunut kolmena edellisenä yönä kuin pari tuntia. :| Pienen hiprakan jälkeen homma lopahti mun osalta täysin, olin entistä väsyneempi ja tuli vaan huono olo kun joi lisää. Hommaa vaikeutti vielä mun kipeä nilkka, jonka takia mun oli baariin lähtiessä pakko mennä käymään kotona vaihtamassa korottomiin kenkiin, sillä mun nilkka ei kestänyt kävelyä edes parin sentin korollisilla nilkkureilla. Niin ja tämän lisäksi myös asu meni uusiksi. >:D Vastoinkäymiset eivät toki olleet tässä, sillä tietysti sama nilkka päätti hidastaa menoani myös Fatladyn tanssilattialla.. Iltaa piristi kuitenkin Fatladyn 9 euron arvoiset drinkkiliput ;) Tämmöstä tällä kertaa - aina ei voi mennä putkeen hah =D Jospa ensi vuoden pyöreet menisivät paremmin?;) Toivotaan.

-Linda

14 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja upea sinä ♥ harmi että stressi painoi ja nilkkakin oli pipi. Hyvältä kuitenkin näytti teidän ilta :)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, tuli kauhee nälkä ku katteli noita ruokakuvia. nam ! upeena oot ollu niinkun aina :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihania synttärikuvia ja herkullisia tarjottavia :) Harmi kun ilta ei mennyt kumminkaan putkeen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep harmi :( Mutta eipä sille mitään voi! Tulee nälkä kun kattoo näitä kuvia haha :D

      Poista
  4. aivan ihanan näköstä ja sinä ja muut tytöt niin nätteinä♥

    VastaaPoista
  5. Kaunis sinä <3 otetaa uusiks asap ;) <3

    VastaaPoista
  6. Aivan pakko kommentoida, että sun lyhyet hiukset sopii sulle paljon paremmin!! eikä ole siis tarkoitus ilkeillä sulle! :) jotenkin kasvos tulee paremmin esiin ja muutenki lyhyemmät hiukset koristaa sua paremmin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis en todellakaan ota ilkeilynä! Saahan mielipiteensä aina sanoa kunhan se on asiallinen :) Pistän korvan taakse kehusi ;)

      Poista