2/27/2014

Second hand shopping

kii 015muok
Gina Tricotin uudenveroinen viininpunainen nahkatakki vain 7€!
kii 027
kii 142
Vero Modan kaunis pitkähihainen 4€
kii 113
kii 051
Gina Tricotin perfect jeans 2,50€
kii 075
Pitkästä aikaa pientä kirppislöytö -päivitystä! Nää mahtilöydöt lähtivät mukaan Tampereen Bonuskirppikseltä. Mä tykkään ihan hirveesti lukea kirppislöytö -postaksia muiden blogeista! Joten ei kun pistämään kommenttiboksiin linkkejä teidän kirppislöytö -postauksiin!;)

P.s. Sattuisiko kellään teistä olemaan kokemusta Suunto M2 Fuchsia sykemittarista?:)

-Linda

27 kommenttia:

  1. Mä en pysty sitten ollenkaan ymmärtämään, miten sulla on aina noin hyvä tuuri kirppislöytöjen suhteen!!!



    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah et ole eka joka tuota mulle sanoo ;D Kai sitä osaa kattoo oikeista paikoista tai on liikkeellä vaan oikeeseen aikaan?:D Mutta tietysti joskus käy niinkin ettei mitään ostettavaa löydy :)

      Poista
  2. Oho mitä löytöjä! Upeen väriset nuo farkut, tuota pesua ei nää kovin usein <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on kyllä ihanan väriset mustakin! Harmi vaan kun kaveri sanoi, että kannattaa pestä harvoin kun väri lähtee helposti :s Ja mä oon niin sottapytty haha :D

      Poista
  3. Oletpa hyviä löytöjä tehnyt! :)

    VastaaPoista
  4. mäkin tykkään hirveesti lukea muiden kirppislöytö postauksia, niistä tulee aina niin hirveä hinku kirpparille :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep!:D Ja muutenkin tulee jotenkin iloseks toisen puolesta jos toinen on löytänyt jotain kivaa halvalla:)

      Poista
  5. Mulla ei oo kokemusta tosta M2:sta, mutta en suosittelisi hankkimaan Suunnon sykemittaria. Mulla on se M4, jonka pitäisi ainakin olla parempi kuin tuo M2, mutta se hukkaa sykkeet kokonaan ja en oo käyttänyt sen takia käyttänyt sykemittaria enää pitkään aikaan... Käytin mittaria huollossakin, mutta ei auttanut asiaan :( Oon lukenut vastaavanlaisia kokemuksia muiltakin Suunto-käyttäjiltä, mutta saattaahan olla että toi M2 toimiikin!:-) Kannattaa katsoo kuitenkin Polarin, Garminin yms mallistot jos sieltä löytyy joku sopiva! Onhan noi Suunnon mittarit kyllä niin nättejä ja miellyttää mun silmää enemmän kuin esim Polarin, mutta harmi kun laatu ei ole yhtä hyvää ainakaan noissa halvemmissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ulkonäkö Suunnon tuotteissa on kyllä moitteeton! Varsinkin tuo M2 pinkkinä!:D Mutta pitääpä ottaa selvää vielä tarkemmin tuosta Polarista ja vertailla vähän :) Kiitti kun kerroit kokemuksesi!:)

      Poista
  6. Itselläni ei ole kokemusta suunnon mittareista, sillä kun mietin polarin ja suunnon välillä, valitsin polarin, koska monet sanoivat suunnon olevan jotenkin vaikea selkoinen. Oon ollu omaan polariini tosi tyytyväinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Niin ärsyttävää kun kaikkien kokemukset menee niin ristiin!:D Jotkut sanoo hyviksi ja jotkut ei tykkää. Pitääpä ottaa selvää hieman tuosta Polarista :)

      Poista
  7. Huhhuh mitkä pöksyt! Istuu aivan täydellisesti!<3 Ja tuon nahkatakin väri, mmh :)

    VastaaPoista
  8. whaaaat noin upee takki ja noin halvalla!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä!! Mä viäkin ihmettelen, että ehin nappaa sen!:D

      Poista
  9. Toi takki on ihan mieletön! Miks mä en koskaan, siis en oikeesti i k i n ä löydä kirppiksiltä yhtään mitään :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! Ja vielä juuri sopivan kokoinen:) Harvoin käy näin hyvä säkä uudenveroisen ja halvan vaatteen kanssa! Haha eikä, sä et varmaan vaan osaa katsoa oikeista paikoista tai hetki on väärä :(

      Poista
  10. Mulla on toi M2 ja se on ollut tosi hyvä! Ei mitään valittamista; helppokäyttöinen, näppärä ja kivannäköinenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sun blogista sainkin idean tuohon ;) Se pinkki on niiiin söpö ja kivan yksinkertainen! Oon lueskellut keskustelupalstoilta jotain kokemuksia mutta ne menee välillä vähän ristiin!:( Mutta hyvä tietää, että sulla ei ole valittamista :)

      Poista
  11. Oi miten ihania löytöjä! ;) Multa löytyy tuo samainen nahkatakki, mutten ole käyttäny sitä vielä kertaakaan!!!! Täytyy kaivaa se nyt kevääks sieltä esille ja muistaa käyttää sitä. Tykkään siitä niin paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih:) Aijaa! Kaivappa esille neiti ;) Nahkatakkikelit lähestyy kovaa vauhtia ;)

      Poista
  12. Niin ihania löytöjä! varsinki tuo farkkujen väritys on jäätävän ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih:) Jep nuo on kyllä ihanan raikkaat :)

      Poista
  13. ihania ostoksia! kirppareilta kyllä löytää joskus tosi kivoja vaatteita :)

    VastaaPoista
  14. Kirppareilta on jo periaatteen vuoks tosi kiva ostella kahmalokaupalla spessuja ja kivoja (ja halpoja hehheh) vaatteita!:) Noi varkut on tosi ihanat!

    Heei löysin sun blogin ihan vasta äsken, whaat oon ihan rakastunut! Oot ihan mielettömän kaunis naikkonen, ihana tyyli ja kivaa tekstiä. Mä tykkään! (:

    VastaaPoista