3/27/2014

Jacket for spring

jee 3902014-03-025
Jacket BIKBOK | Scarf Cubus | Shirt Sammydress | Bag Oasap | Boots BIANCO
jee 074m
jee 176
jee 207mjee 375
Moikka! Tulin lätkäsemään teille alkuviikon asukuvat. Kävästiin Essin kanssa hakemassa Lidlin paistopisteeltä nopeaan nälkään suklaatyynyt, jotka on mielettömän hyviä! Päälle pääsi ensimmäistä kertaa tuo Bikbokin upea kevättakki - pakko saada samantyylinen vaaleana! Mulla alkoi maanantaina uusi jakso, eli pari päivää on mennyt kouluhommien parissa. Eilen kävin tutustumassa Tampereen ammattikorkeakoulussa kulttuurialan koulutusohjelmiin, mutta mä en enää ole varma onko tuo ala sittenkään mua varten.. Ahdistaa hirveästi, koska mulla ei ole tällä hetkellä mitään hajua mitä haluan tulevaisuudeltani.. Asiasta toiseen mä muuten nykyään kuuntelen tosi paljon Countrya - Alan Jackson on aivan mahtava!!

P.S. Kiinnostaako ilmaiset ripsienpidennykset tai kasvohoito?;) Käy tykkämässä ja jakamassa Kauneussalonki Zarah:n Facebook-sivujen arvontajulkaisu ja olet mukana arvonnassa! Arvontaan voi osallistua 30.4 asti! Tästä pääset Zarah:n Facebook-sivuille.

-Linda

6 kommenttia:

  1. Ihana takki!!<3 Katselin tota samaa kanssa kaupassa, mutta sinne se jäi rahanpuutteen takia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos!:) No höh! En olis kyllä muuten ostanut jos toi ei olis ollut kampanja alennuksessa 29,95€ :D

      Poista
  2. Mä just kuolasin tota samaa takkia, mutta jätin kauppaan ja nyt harmittaa :-( Hennesillä oli muuten vähän samantyylinen takki vaaleana alennuksessa, kannattaa tsekata - itekkin tilailin kotiin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa ;) Joo niin olikin, mutta hitto kun ei oo just nyt kahisevaa :s

      Poista
  3. Tosi kiva asu! Ja toi takki on aivan ihana, ite haluaisin kans vähän saman tyylisen nyt kevääks :)

    VastaaPoista
  4. Hih kiitos!:) Eikun ostamaan ;)

    VastaaPoista