3/22/2014

Päivän asu

asu 010asu 142
Wallet Bershka | Sweater Sammydress | Jacket Mart Of China
2014-03-22 asu
Perfect jeans Gina Tricot | Boots BIANCO
asu 012
Heips, tulin lätkäseen pikaisesti päivän asukuvat Ikean reissulta!:) Oltiin tosiaan eilen Essin kanssa juhlistamassa kirjoitusten loppumista Fat Ladyssa ja olo on ollut koko päivän myös sen mukainen. Pakkohan sitä kuitenkin oli selviytyä ihmisten ilmoille. Kävästiin Antonin kanssa iltapäivällä Ikeassa ostamassa mulle tv-taso ja samalla keikalla koukattiin mun veljen luona hakemassa mulle sen vanha televisio. Tuntuu tosi kummalliselta, koska oon viimeiset viisi vuotta katsonut seuraamani ohjelmat olohuoneessa tai netistä, koska mulla ei ole ollut pitkään aikaan omaa televisiota. Nyt 37 tuumanen Samsungin televisio vie metrin tilaa täältä mun kolosta. Tuntuu oudolta, että voin katsoa mitä vaan koska huvittaa, eikä tarvitse väitellä olohuoneessa muiden kanssa mitä seuraavaksi katsotaan haha. Liitettiin tuohon myös mun veljen vanha pleikkari ja tällä hetkellä Anton pelaa pleikkaa ja höpisee itekseen ja mä väännän postausta - kuinka ihanaa haha.

-Linda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti