3/20/2014

Uupunut abi

kfkf 1692014-03-19 kfkf
GREY jacket CAMPAIGN 29,95€ (49,95) BIKBOK - Mun tekis ihan hirveesti mieli käydä kotiuttamassa tuo vielä vaaleana, mutta matti kukkarossa ei anna mulle vaihtoehtoa :(
kfkf 137
s 022muok
Hilly top 9,95€ Gina Tricot
kfkf 159
Moikka vaan - pitkästä aikaa! Tämän kevään yo-kokeet ovat mun osaltani ohi ja en voi sanoa muuta, kuin huhhuh. Tosiaan stressi onnistu laukaisemaan mulla flunssan ja olin koko kirjoitusten ajan kuumeinen nuhanenä. Pahoittelen siis jos joitain kanssakirjoittajiani sattui häiritsemään mun jatkuva niistäminen =D Sain eilen tietooni äidinkielen alustavat pisteet ja viime syksyn pisterajojen mukaan sieltä pitäisi tulla varma eximia - Oon tyytyväinen itseeni! Terveystiedon korottaminen meni perseelleen, eli se pysyy magnana ja nyt odottelen hervottomana englannin tuloksia, joka meni muuten aika arvailuksi.. =D Luojan kiitos pisterajat tulevat luultavasti laskemaan kokeen vaikeuden takia! Mites teillä kanssakirjoittajilla on mennyt?:) Tsemppiä vielä huomisille kirjoittajille viimeiseen koitokseen! Huomenna juhlitaan - se me ollaan ansaittu! ;)

P.S. Hemmetin takatalvi!! >:(

-Linda

14 kommenttia:

  1. Aivan upeita kuvia ja ihania ostoksia :)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja tosi kivoja ostoksia oot tehnyt! :) Täällä muuten toinen uupunut abi, vihdoinkin mullakin ne kirjoitukset ohi! Harmi että olit sairaana kirjotusten ajan, tiiän kuinka rankkaa se sairaana kokeiden tekeminen on, ite olin sairaana viime syksynä just kirjotusten aikaan :/ Mut mun mielestä sulla on mennyt tosi hyvin noi kirjotukset, olisin tosi tyytyväinen jos saisin terveystiedosta M! :D Tuota englantia jännitän, koska yritän korottaa ja sen verran hyvin meni kuullunkoe, että nyt olis mahollisuus saada parempi arvosana! Saa nähä miten menee :) Ja siis todellakin ollaan ansaittu juhliminen nyt tulevana viikonloppuna, pidä oikein hauskaa!! :)

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Jee hyvä me!! Heh niin tuli kyllä pidettyä!:D

      Poista
  3. Ite kuulun niihin jotka pääsee huokasemaan vasta huomenna, historiaa pääsee pänttäämään vielä tän illan... :( mua myös jännittää noi enkun tulokset; se on aina kuulunut mun vahvuuksiin, mutta yo-koetta tehdessä tuli useamman kerran mielihalua heittää paperit ilmaan ja lähtee kävelemään :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että! No nyt ne ovat ohi sullakin, toivottavasti historia meni hyvin!:) Joo samaa oon kuullut tosi monen suusta, joille enkku on ollut aina vahva :(

      Poista
  4. Jee onnea hyvistä kirjoitustuloksista! :) Ja joo...se englannin yo-koe..krhm. Ne alun tekstithän oli sinänsä suht helpot ymmärtää, mutta sitten, kun katsoi niiden kysymyksiä ja vastausvaihtoehtoja, niin siitähän se hauskuus vasta alkoi. :D Mulla meni se koe siis myös ihan penkin alle. Mutta pääasia, että kirjoitukset on nyt ohi ! :D

    On My Way

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos:) Joo sama homma, mulla meni jotkut ihan arvailuks, koska en ymmärtänyt kysymyksiä :D

      Poista
  5. Ehkä uupunut, mutta hurjan kaunis abi olet! Ihania kuvia ja pidetään kaikki peukut ja varpaat ylhäällä sulle!

    VastaaPoista
  6. Wuhuu, onnea kirjoitusten loppuunsaattamisesta! :>

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitoskiitos!:) Tosin koska meen lukion 3,5 vuoteen, niin jätin vielä lyhyen matikan kirjotettavaks :D Eli vielä olis se edessä!:D

      Poista