4/16/2014

Iho ja kulmat gaalakuntoon

zarahindiedays2 028indiedays2 293m
Viikko ennen Indiedays Blog Awardseja pistin viestiä yhteistyökumppanilleni Kauneussalonki Zarah:n Saralle ja kerroin, että nyt olisi saatava kulmat gaalakuntoon. Sarasta on tullut mun kulmien luottovärjääjä ja hyvää jälkeä hän tekeekin, vaikka mun kulmakarvojen ulkosyrjät ovat melko vaikea tapaus! Nimittäin mun kulmien ulkosyrjän karvat ovat todella harvassa ja siksi joudun aina piirtämään ne, jollen halua näyttää alienilta haha. Mun kulmakarvat ovat muutenkin luonnostaan aika vaaleat, joten oli ihanaa saada niihin vähän väriä pelkän piirtämisen sijaan - onhan mulla kuitenkin aika tummat hiukset aina värjäyksen jälkeen. Muistin virkistyksesti pääsette lukemaan edelliset yhteistyöpostaukset kulmien- ja ripsien värjäyksistä täältä ja täältä.
   Samaan syssyyn pääsin ilokseni myös kokeilemaan mulle aivan uutta kauneushoitoa, nimittäin timanttihiontaa! Se poistaa kuolluta ihosolukkoa, tasoittaa ihoa, elvyttää ihon aineenvaihduntaa ja uusiutumista. Timanttihionta sisältää kasvojen alkupuhdistuksen, timanttihionnan, mekaanisen ihonpuhdistuksen, hieronnan, naamion ja hoitoivoiteet - eli melkoista luksusta! Hoito tuntui kasvoissa hauskalta, mutta ei ollenkaan epämukavalta. Vähän niin kuin pienellä imurilla oltaisiin käyty kasvot läpi haha :D Hoidon jälkeen iho tuntui ihanan raikkaalta ja hengittävältä - itseasiassa en muista milloin mun iho olisi viimeksi tuntunut niin hengittävältä. Äiti totesi seuraavana päivänä, että mun kasvot näyttävät paljon kirkkaammilta. 1-2 päivää hoidon jälkeen ei suositella meikin käyttöä, saunassa käyntiä ja liikunnan harrastamista, koska ihon hikoaminen aiheuttaa kirvelyä ja ihon olisi hyvä saada hengittää hoidon jälkeen. Onneksi olin ehtinyt käymään aikaisemmin päivällä jo salilla, joten meikkaaminen ja salilla käynti jäi seuraavalle päivälle.

Huhtikuun tarjous
Timanttihionta 59€ (normaalihinta 67€)

P.S. Kauneussalonki Zarah:n nettisivuille pääset tästä.
Nettisivuilta löydät Zarah:n sijainnin ja aukioloajat. Lisäksi Zarah löytyy nyt myös Facebookista!

-Linda

2 kommenttia: